abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45942570
vanavond live kijken via planetvoetbal
kostte me wel 4 euro, maar dan kan ik morgen ook Ajax-Feyenoord kijken

pi_45942644
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:06 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben ik mee eens. Maar als PSV van AZ wint of gelijkspeelt, dan kan je AZ wel doorstrepen. In elk scenario dat Ajax wint, moeten we rekening met ze blijven houden
Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45942953
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV normaal speelt dan winnen ze gewoon
Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45943036
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?
Als PSV zijn normale spel speelt dan winnen ze gewoon van iedereen. ( ondanks grote verliezen komen we steeds sterk terug )
Tuurlijk zijn we nu allemaal een beetje bang omdat de selectie niet ze breed is, maar we hebben het tot nu toe gewoon goed gedaan en de jongens die nu even weg zijn hebben we daarvoor niet echt nodig gehad.
pi_45943253
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.
Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.
pi_45944328
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef okee6 het volgende:

[..]

Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.
9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:48:20 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45944827
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Een stiekem PSV Supportertje ben je.
Heb er op gebet
pi_45945694
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45946265
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
Precies

In het seizoen 93/94 stonden we voor de winterstop ook redelijk ver voor op de concurrentie dacht ik.
UIteindelijk was het feest op de Coolsingel dat seizoen.

EDIT het was een seizoen eerder en het gat was minder groot dan ik dacht (5 punten)
pi_45946266
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het jaar van de salonremise idd

Al moet ik wel zeggen dat het kampioensfeest altijd wat heftiger is als er meer spanning is dus het kan ook zn voordelen hebben
Patat Friet
pi_45947303
Ach ja, constateren of we daadwerkelijk kampioen zijn of niet, kan elke randdebiel. Het is juist leuk om een beetje te speculeren wanneer het ongeveer wel gedaan is, zolang de spelers dat maar niet doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45947895
KOEMAN WAT DOE JE

De opstelling van PSV:

Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Cocu, Mendez, Culina, Koné, Farfán.
Reserves:
Moens, Addo, Alcides, Fehér, Kluivert, Tardelli, Väyrynen

Culina in de basis, als je dan perse 4-4-2 wil spelen zet dan in godsnaam Vayrynen er neer...Hopelijk pakt het goed uit.....ondanks Culina.....
Patat Friet
pi_45947990
Waarschijnlijk Culina, omdat Vayrynen een mindere wedstrijd had tegen Roda JC. Maar ik heb vertrouwen in deze 11. Het wordt een belangrijke avond.
pi_45948027
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Waarschijnlijk Culina, omdat Vayrynen een mindere wedstrijd had tegen Roda JC. Maar ik heb vertrouwen in deze 11. Het wordt een belangrijke avond.
Culina heeft alleen maar matige wedstrijden gespeeld...
Patat Friet
pi_45948061
Väyrynen vond ik vorige week ook niet overtuigend spelen hoor
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45948100
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef dndiek het volgende:
Väyrynen vond ik vorige week ook niet overtuigend spelen hoor
Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culina
Patat Friet
pi_45948161
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culina
Väyrynen heeft zijn beste wedstrijden voor PSV als invaller gespeeld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45948360
Waar kan ik psv live zien op de pc?
Vrijwilliger
pi_45948393
pi_45948551
hmm nee, ik zit niet in NL dus ik kan ook via de streams "legaal" kijken zonder te hoeven betalen.

Dus wie weet waar?
Vrijwilliger
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 februari 2007 @ 19:30:31 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45949319
Culina geeft wat meer ruimte over vleugels waardoor Koné en Farfan wat meer plek krijgen in het centrum ipv met Vayrynnen die door het midden komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:36:13 #247
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45949525
quote:
Werkt niet op een mac
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_45949614
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Culina geeft wat meer ruimte over vleugels waardoor Koné en Farfan wat meer plek krijgen in het centrum ipv met Vayrynnen die door het midden komt.

Aldus de opvolger van Koeman
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 februari 2007 @ 19:39:41 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45949678
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Aldus de opvolger van Koeman
voor elke taktiek is wat te zeggen, of het werkt is iets anders. Maar een punt kan ik er altijd wel aan lullen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')