Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Maar als PSV van AZ wint of gelijkspeelt, dan kan je AZ wel doorstrepen. In elk scenario dat Ajax wint, moeten we rekening met ze blijven houden
Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV normaal speelt dan winnen ze gewoon
Als PSV zijn normale spel speelt dan winnen ze gewoon van iedereen. ( ondanks grote verliezen komen we steeds sterk terug )quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ze verliezen hebben we per definitie niet "normaal" gespeeld?![]()
Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel vanavond blijft het gat met AZ 9 punten. Dat is te krap om ze door te strepen, vind ik Bij winst vanavond, gaat het moeilijk voor AZ worden om nog kampioen te worden.
9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Twaalf punten verschil? Vind jij eens even vier duels die PSV zou kunnen verliezen, als het vanavond wint. Veel succes. Niet dat PSV niet kan instorten, maar veel tegenstanders zijn echt lachertjes. Teams als Heerenveen en Utrecht kunnen amper een volwaardig team opstellen als de sterspeler geblesseerd raakt. En dan nog moet PSV cadeautjes uitdelen, ook in geval van 9 punten.
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 punten verschil met nog 11 wedstrijden te gaan, is voor mij geen zekerheid. In principe zou je inderdaad kunnen zeggen dat het voldoende is. Maar ik ben niet iemand die dan al gaat roepen dat de klus al geklaard is. Dat doe ik pas als het echt zo is.
Preciesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
Het jaar van de salonremise iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de eindstreep worden de prijzen verdeeld, staat me ook nog levendig bij hoe we een aantal jaar geleden een schier onoverbrugbare voorsprong toch nog bijna helemaal verspeelden.
Culina heeft alleen maar matige wedstrijden gespeeld...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Waarschijnlijk Culina, omdat Vayrynen een mindere wedstrijd had tegen Roda JC. Maar ik heb vertrouwen in deze 11. Het wordt een belangrijke avond.
Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culinaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef dndiek het volgende:
Väyrynen vond ik vorige week ook niet overtuigend spelen hoor
Väyrynen heeft zijn beste wedstrijden voor PSV als invaller gespeeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aah komop zeg, Culina speelt op een paar wedstrijden na altijd matig, Vayrynen heeft ook matige wedstrijden gespeeld maar heeft toch zeker al bewezen een completere voetballer te zijn dan Culina![]()
Werkt niet op een macquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Culina geeft wat meer ruimte over vleugels waardoor Koné en Farfan wat meer plek krijgen in het centrum ipv met Vayrynnen die door het midden komt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Aldus de opvolger van Koeman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |