quote:
Ja, ik vind die ook relaxt. Fijner met die tabbladen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
*
(*nee, ik had me muis iets ernaast staan bij de cap)
(ps: mooi he IE7, werkt prettig)
waarom deed hij dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Kinga het volgende:
huub geeft bolle een klap in haar smoel.... ook aardig..
Huub gelijk tongzoenenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
En Natasia controleert of het slachtoffer iets in zijn mond heeft wat zij graag had gegeten .quote:
Valt teveel op als ie eerst die pop om moet draaienquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Brian meer van de billen was....
LMAOquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leuk jurkje. Van de Zeeman of van de Wibra? Oh wacht, ik zie het al. Van de Zeebra.
met dat stomme lachje van hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Brian is vet irritant.
Komt vanavond in de uitzendng hequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian masseert heel snel die hart , hij is echt overal snel mee hé, ons konijntje
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.quote:
Even kijken dus!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
He, wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.
stel anders even het volgende in bij Eigenschappen > Bron > Klantvenster
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef bunnyma het volgende:
Geluidsman stoot met zijn microfoon tegen de muur aan : "Oei, bijna 'n poes tegen de muur aan".
Nee, meneer dat hebben we zaterdag al gehad.![]()
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.quote:
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.
Dat komt omdat je fullscreen kijkt, in venster gaat het wel goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ze liegt nu al
Ze beweert 74 kg te wegen, terwijl het vanmorgen 76.5 was.
Ze is wel sterk, een soort onuitroeibaar, zeg maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef snetje het volgende:
ze vind zichzelf 1 van de sterkste personen in het huis
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.![]()
Thx, ik viel er ook net in en begreep het dus verkeerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.![]()
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Lieve het volgende:
Zet de stream even aan en hoor meteen Bart Huub weer aanspreken met Sjoakie. ( je mot gewoon doen wat er stoat sjoakie)![]()
![]()
![]()
Ben er weer meteen kloar mee.
Kan iemand die aikel segge dat ie op mot houe met z'n accent en met z'n Sjoakie?
Het is zoooo boers.
Whehehequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Galg of kogel ?
Van hetzelfde Suikertje. Van hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Galg of kogel ?
Nou Natasia: DOE DAN!!! DOE DAN!!! DOE DAN!! DOE DAN!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef snetje het volgende:
ze vind zichzelf 1 van de sterkste personen in het huis
huub is een kind van 25 jaar die ze lachend kan hebben
De praktische dingen: fitness, afvallen, rijbewijs gaan wel goed, zeker in vergelijking met de andere die helemaal niets presteren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat staat haar ook in de weg: ze vindt zichzelf zo sterk, en is er zo van overtuigd dat ze inmiddels de Zwarte Diva van Nederland is, dat haar motivatie om aan zichzelf te werken klein is.
Ik lees de hele tijd dat ze aan het bij-vreten is tussen de maaltijden door, en dat ze dit met chinese thee probeert te neutraliseren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De praktische dingen: fitness, afvallen, rijbewijs gaan wel goed, zeker in vergelijking met de andere die helemaal niets presteren.
Alleen dat "aan zichzelf werken" betekent normaal gesproken kritisch naar je gedrag/ persoonlijkheid kijken, daar komt niets van terecht.
Als ze straks naar huis gaat is het een gestoorde vrouw van 65 kg met rijbewijs, ipv een gestoorde vrouw van 85 kilo zonder rijbewijs.
Zijn allemaal jonge jochies volgens mijquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is dat jochie? 15?
wat? heeft ie Huub zn plannetje aan Bart vertelt? schakelde net pas inquote:
en gooi S4 ook niet weg....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
S3 is boeiend.....
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
S3 is boeiend.....
8 maart of zo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:20 schreef 2live het volgende:
Die wedstrijd van Syl is hopelijk niet op korte termijn...
Ze gaan nu in de fitnessruimte een podium met paal neerzetten.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
8 maart of zo?
In ieder geval was de concurrentie niet zo sterk, volgens de instructrices
Maar ze oefent wel te weinig, volgens mij.
Het niveau daalt met die twee naar ongekende diepten......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
Ah, we're back.![]()
Heeft iemand vanmiddag nog streams zitten kijken?
Ik heb een paar dingetjes bijgelezen, elders op het internet. NL en Huub schijnen vanmiddag hun pact bezegeld te hebben, maar denken beiden dat ze elkaar voor het karretje spannen. Verrassend.
Brian en Natasia hebben zich vanmiddag weer van een niet zo frisse kant laten zien. Brian verklaarde tegen Natasia dat hij wel wist hoe hij Huub aan moet pakken. Volgens de tien-site schreeuwde hij herhaalde malen de achternaam van Huub over de streams. Volgens Natasia heeft ze zo'n slecht gebit vanwege al het pijpen en vanwege de drank.
Brainstormen tussen twee lege brains.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Curious-PB het volgende:
Brainless was vandaag ook weer met Natasia aan het brainstormen. Het ging uiteraard weer over Huub.
Ze willen Sylvia in hun groep krijgen om zo Huub weg te kunnen krijgen. Maar wij als alwetende kijkers weten dat dit kansloos is.
Zijn bijnaam heeft ie niet voor niets gekregen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Curious-PB het volgende:
Brainless was vandaag ook weer met Natasia aan het brainstormen. Het ging uiteraard weer over Huub.
Ze willen Sylvia in hun groep krijgen om zo Huub weg te kunnen krijgen. Maar wij als alwetende kijkers weten dat dit kansloos is.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
Strateeg NL denkt dat Huub hulp zoekt.
Ik vond het erg dom van Huub om te zeggen dat Syl toneel had gespeeld....
Wanneer let die jongen nou toch eens op zijn drinken.....Nuchter kan hij gemakkelijk tegen een bezopen NL op....
En zij kan het wetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Volgens Brian heeft Sylvia slechte tanden van het hebben seks met meerdere mannen
gert poste net dat natasia dat zei. Ze hebben alletwee maar 1 hersencel,Brian en Natasia, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Volgens Brian heeft Sylvia slechte tanden van het hebben seks met meerdere mannen
Volgens mij is haar enige doel aandacht, aandacht en aandacht. En dat krijgt ze, en fijn afgeschermd van negatieve reacties.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze heeft alleen maar een grote smoel gehad, in plaats van daadkracht. Haar eigendunk is ziekelijk. En dat staat haar ook in de weg: ze vindt zichzelf zo sterk, en is er zo van overtuigd dat ze inmiddels de Zwarte Diva van Nederland is, dat haar motivatie om aan zichzelf te werken klein is.
ja, ik zit nog steeds te piekeren hoe dat proces verloopt...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
doet iedereen, liefjequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
ben vreemdgegaan: heb de SV gelezen op VOL![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik zit nog steeds te piekeren hoe dat proces verloopt...![]()
nee, deze ignoramus dus niet, weet nml niet wat VOL is.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
Ah, we're back.![]()
Heeft iemand vanmiddag nog streams zitten kijken?
Ik heb een paar dingetjes bijgelezen, elders op het internet. NL en Huub schijnen vanmiddag hun pact bezegeld te hebben, maar denken beiden dat ze elkáár voor het karretje spannen. Verrassend.
Brian en Natasia hebben zich vanmiddag weer van een niet zo frisse kant laten zien. Brian verklaarde tegen Natasia dat hij wel wist hoe hij Huub aan moet pakken. Volgens de tien-site schreeuwde hij herhaalde malen de achternaam van Huub over de streams. Volgens de vol-site vertelde hij Natasia dat hij aan foto's kan komen waarop de zus van Huub coke aan het snuiven is. Hij wil die foto's gaan verkopen aan een groot blad. Sylvia was vanmiddag bij de tandarts. Volgens Natasia heeft ze zo'n slecht gebit vanwege al het pijpen en vanwege de drank.
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
[..]
gert poste net dat natasia dat zei. Ze hebben alletwee maar 1 hersencel,Brian en Natasia, dus dat maakt niet uit.
1 hersencel meer dan een koe: handig, schijten ze de keuken niet onderquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konMaar geloofde het wel.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is haar enige doel aandacht, aandacht en aandacht. En dat krijgt ze, en fijn afgeschermd van negatieve reacties.
Alle andere doelen zijn gewoon bullshit, smoesjes om een mooi verhaaltje te maken.
Ik vind het nog steeds idioot dat ze door haar medebewoners niet wordt aangepakt, ingemaakt en weggejaagd.
Hoeveel ze ook bevoordeeld wordt door "achter", normale mensen hadden haar toch allang uitgekotst?
Of mis ik iets?
Echte NL taal is dat zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL:
Huub wil er aan het eind van de maand iemand uit hebben
Natas:
Waarom gaat hij er zelf dan niet uit.
Tegen zoveel domheid valt niet op te redeneren.
NL is net niet dom genoeg om niet onzeker te zijn.
En, hebben ze het gebit van Huub ook nog nagekeken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konMaar geloofde het wel.
Mooie capsquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Sylvia valt uit de paa
[afbeelding]"
Dit was de bedoeling
[afbeelding]
Met hulp
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef farceman het volgende:
Waarom is fok forum zo vaak down?
Veel (oud) fokkers zijn hier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
nee, deze ignoramus dus niet, weet nml niet wat VOL is.![]()
![]()
![]()
aha, ik zie het.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Veel (oud) fokkers zijn hier.
Hebben uitstekende streamverslagen (veel gequote van Fok, dus mogen wij daar best meelezen)
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
(ik heb op eens een openbaring hoe Brian zijn HBO gehaald heeft.... consequent overschrijven van anderen)
Bevallen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
ben vreemdgegaan: heb de SV gelezen op VOL![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
nou, als je kinderen onder de 8 jaar hebt wil je absoluut weten wat ze doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef PokerJoker het volgende:
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diplomaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diploma
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
aha, ik zie het.
Maar dat voelt idd wel een beetje als vreemdgaan, wil me niet gelijk verlagen tot niveautje braajen![]()
ik kan me nog een krantenartikel herinneren over marktplaats en diploma's..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......
Welke richting? En dat weet jij doordat?? Je bij hem in de klas hebt gezeten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diploma
we hebben vroeger samen geknikkerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke richting? En dat weet jij doordat?? Je bij hem in de klas hebt gezeten?
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
we hebben vroeger samen geknikkerd
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
we hebben vroeger samen geknikkerd
Moet dat....veel te veel werk. Doe het af en toe wel. Jullie lezen het toch ook, wat maakt het dan uit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, hoor, prima.
Maar zet er in het vervolg wel bij dat je van Fok quote, oke?
Dat is gewoon Netiquette.... als je iets quote dan vermeld je de bron en doe je het niet af als zijnde een eigen text.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:28 schreef Lady-night het volgende:
Moet dat....veel te veel werk. Doe het af en toe wel. Jullie lezen het toch ook, wat maakt het dan uit?![]()
Nou hou je quotes dan maar.............quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon Netiquette.... als je iets quote dan vermeld je de bron en doe je het niet af als zijnde een eigen text.
bron:Fok!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou hou je quotes dan maar.............
nee dat kan nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:
Kan die muziek niet zachter ???? Die jongens kunnen nu gewoon offline praten .....
Tja, soms zijn manieren ver te zoekenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou hou je quotes dan maar.............
quote:
Nee, precies. En hij ging door en won 40kquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo die man had ideale keuze.
maak je niet vaak mee daar.
Oh leukquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
Poort in beeld, denk dat Judith komt
Die komt morgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
Poort in beeld, denk dat Judith komt
Ow, nouja dan wordt het een dooie avond gok ikquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, nouja dan wordt het een dooie avond gok ik
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
Patricia is er.
Ja ze is vriendinnen met Natas,dus zou goed kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef Gigageil het volgende:
Je kunt mij niet wijsmaken dat dit niet een golddiggende achtergrond heeft, of ze is op z'n minst een TV-Ster wannabee......![]()
![]()
Volgens mij is het gewoon een kapster die ze voor het eerst in DGK heeft ontmoet, maar Natasia doet meteen of het een goede vriendin is. Ze eigend zich alles toe.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze is vriendinnen met Natas,dus zou goed kunnen.![]()
Oh ik dacht dat het haar eigen kapster was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een kapster die ze voor het eerst in DGK heeft ontmoet, maar Natasia doet meteen of het een goede vriendin is. Ze eigend zich alles toe.
Mijn huis, Mijn vriendin, Mijn eten, Mijn mannetje, Mijn mensjes, Mijn kindjes......ze ontleent zich straks ook rechten aan het feit dat ze Nathanael en Patricia gekoppeld heeft, let maar op.![]()
Volgens mij kende ze deze kapster wel privé, ze vroeg net ook hoe het met haar ouders isquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een kapster die ze voor het eerst in DGK heeft ontmoet, maar Natasia doet meteen of het een goede vriendin is. Ze eigend zich alles toe.
Mijn huis, Mijn vriendin, Mijn eten, Mijn mannetje, Mijn mensjes, Mijn kindjes......ze ontleent zich straks ook rechten aan het feit dat ze Nathanael en Patricia gekoppeld heeft, let maar op.![]()
Bij deze is hun "relatie" nu over.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mr. Tunnelvisie (Sataneal): "Als je wilt, dan zie je alles zoals je wilt...."
![]()
Huubquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Natasiaaaaaaaa het over Huub of over Satanael? Als het over dronken gaat.
Oh....ok....nou ja...kan best hoor. Ik volg het ook pas vanaf begin December.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij kende ze deze kapster wel privé, ze vroeg net ook hoe het met haar ouders is
Gek mens iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Natasia is echt van plan om te blijven tot het eind...
Komop, dat verrast jullie toch zeker niet?quote:
Kwam dit tegen via jouw link:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef anno-i-mus het volgende:
NL zijn lichaamstaal geeft diepe onzekerheid aan
http://www.lichaamstaal.n(...)r/oogbewegingen.html
oogcontact:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef anno-i-mus het volgende:
NL zijn lichaamstaal geeft diepe onzekerheid aan
http://www.lichaamstaal.n(...)r/oogbewegingen.html
Tegen wie zei ze dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nena hebben Braaaaaaaaaajen en zij niet gefuckt, ze heeft aleen maar afgetrokken, nou dat zag er toch iets anders uit op het filmpje![]()
Het kan echt wel wat zij zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nena hebben Braaaaaaaaaajen en zij niet gefuckt, ze heeft aleen maar afgetrokken, nou dat zag er toch iets anders uit op het filmpje![]()
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat momentquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Nena heeft het met Huub over wat hij gehoord heeft via de pokersite. Nena zegt nu dat er geen sex is geweest, maar dat ze hetzelfde heeft gedaan wat toen in bed ook gebeurd was, afgetrokken dus. Zou kunnen.
Nena komt wel heel geloofwaardig over .Zegt nu ook dat het niet zo slim is dat ze het ergens gedaan heeft waar het niet duidelijk te zien was want nu wordt er van alles gespeculeerd wat er gebeurd kan zijn. Huub geeft ook de tip om het in het vervolg open en blood te doen want dan is er geen ruimte voor verkeerde conclusies en het kan niet om half 8 uitgezonden worden.
nena zegt dat wat er gespeculeerd wordt, niet gaat gebeuren. Nou ja, met Huub dan zegt ze er nog achter.
Nena nog snel even langs Brian en fluistert wat in zijn oor. Niet te horen, maar ws. wat ze net van Huub heeft gehoord. (of de versie die zij hem verteld heeft).
me zolen, en dan zeg je als Nena zijnde tege braaaaaaaaaaaaaaajen, als je dit verteld vermoord ik je, ja hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het kan echt wel wat zij zegtZe zei het tegen Huub
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat moment![]()
Kan lastig zijn met pijnlijke polsquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zielig hoor, ze kan niet eens zelf een bh vast maken![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan lastig zijn met pijnlijke pols![]()
Achja, die liegen nooit die 2.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het kan echt wel wat zij zegtZe zei het tegen Huub
aftrekken ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan lastig zijn met pijnlijke pols![]()
Ja dat was zo ongeveer een paar minuten voordat het werd afgekapt. Ik heb haar nergens horen zeggen 'wat lekker die pik in me'quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
we hebbeb toch met zijn allen Nena horen zeggen,'' IKwil je pik in mij voelen''
gatoch spelen.![]()
Tijd? Broek aan? Condoom? Kwakje? Schoonmaken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
we hebbeb toch met zijn allen Nena horen zeggen,'' IKwil je pik in mij voelen''
gatoch spelen.![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.
Het aftrek-verhaal kennen ze al in het huis en ze zal heus niet dreigen met Brian te vermoorden als ze weer alleen handwerk hebben verrichtquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.
Toch heb ik haar dat ook horen zeggen buiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Achja, die liegen nooit die 2.![]()
Kon volgens haar ook niet want ze was ....."iets vrouwelijks" voegde ze er aan toe na wat raad pogingen van huub. Ongesteld dus...Als dat al waar zou zijn...dan vraag ik me af waarom Brian zei dat ze nat was...![]()
Geloof er geen geen kont van....ze trok Brian en die deed een konijntje na zeker. Hints voor gevorderde.![]()
tijd was niet nodig voor Braajen binnen 30 sec. was hij klaar, condoom ook niet Nena was te dronken om daar over na te denken, schoonmaken kan later, dusssssssssssquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tijd? Condoom? Kwakje? Schoonmaken?
![]()
![]()
dream on babequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, iedereen geloofd wat hij wil, maar ik ben overtuigd dat Nena de waarheid sprak tegen Huub
volgens mij is er tijdens het besloten topoverleg afgelopen maandag al over gesproken - het is bi niemand in het huis meer onbekend sindsdien. misschien is er gescript dat de neukpartij moet worden weggepoetst tot iets kleiners, een aftrekpartijtje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat moment![]()
Altijd met één hand!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat kan met 1 hand, bh losmaken doorgaans niet
anders gesteld: de climax (de neukpartij) is niet op film vastgelegd, daarom ontkennen ze dat het gebeurd is. die climax is er voor de tv-makers niet geweest. ze scripten het opnieuw en hopen dat het een volgende keer wel op film wordt vastgelegd, de publieke climax, et voilaquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij is er tijdens het besloten topoverleg afgelopen maandag al over gesproken - het is bi niemand in het huis meer onbekend sindsdien. misschien is er gescript dat de neukpartij moet worden weggepoetst tot iets kleiners, een aftrekpartijtje.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:
Wij nu allemaal in de ontken modus omdat Nena dat zo heeft bedacht? Want ik vertel het gewoon hoor. Ze gaat MIJ er niet om vermoorden!
NENA HEEFT HET GEWOON GEDAAN met haar broek naar beneden en brainless met zijn broek los.
ik heb nergens gehoort dat ze Huub's kop erin wou voelen, maar brainlessbraajens pikkie wel hoor.
hebbeb ze niet nodig, die groep is zelf te goed bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Komt dat mens zaterdag alweer.
kan ze weer dingen door vertellen.
word tijd dat er ook eens iemand met informatie komt voor die andere groep.
mwa, als de tijd daar is. er lopen geen snode plannen op het moment (aan die kant gebeurt geen fok!), zal heel karige informatie zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Komt dat mens zaterdag alweer.
kan ze weer dingen door vertellen.
word tijd dat er ook eens iemand met informatie komt voor die andere groep.
Bij Patricia in de kapsalon.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
waar zijn de scherpzinnige mensen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |