Veel (oud) fokkers zijn hier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
nee, deze ignoramus dus niet, weet nml niet wat VOL is.![]()
![]()
![]()
aha, ik zie het.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Veel (oud) fokkers zijn hier.
Hebben uitstekende streamverslagen (veel gequote van Fok, dus mogen wij daar best meelezen)
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
(ik heb op eens een openbaring hoe Brian zijn HBO gehaald heeft.... consequent overschrijven van anderen)
Bevallen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
ben vreemdgegaan: heb de SV gelezen op VOL![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
nou, als je kinderen onder de 8 jaar hebt wil je absoluut weten wat ze doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef PokerJoker het volgende:
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diplomaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diploma
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
aha, ik zie het.
Maar dat voelt idd wel een beetje als vreemdgaan, wil me niet gelijk verlagen tot niveautje braajen![]()
ik kan me nog een krantenartikel herinneren over marktplaats en diploma's..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |