Echte NL taal is dat zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL:
Huub wil er aan het eind van de maand iemand uit hebben
Natas:
Waarom gaat hij er zelf dan niet uit.
Tegen zoveel domheid valt niet op te redeneren.
NL is net niet dom genoeg om niet onzeker te zijn.
En, hebben ze het gebit van Huub ook nog nagekeken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konMaar geloofde het wel.
Mooie capsquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Sylvia valt uit de paa
[afbeelding]"
Dit was de bedoeling
[afbeelding]
Met hulp
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef farceman het volgende:
Waarom is fok forum zo vaak down?
Veel (oud) fokkers zijn hier.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
nee, deze ignoramus dus niet, weet nml niet wat VOL is.![]()
![]()
![]()
aha, ik zie het.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Veel (oud) fokkers zijn hier.
Hebben uitstekende streamverslagen (veel gequote van Fok, dus mogen wij daar best meelezen)
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
(ik heb op eens een openbaring hoe Brian zijn HBO gehaald heeft.... consequent overschrijven van anderen)
Bevallen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
ben vreemdgegaan: heb de SV gelezen op VOL![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
nou, als je kinderen onder de 8 jaar hebt wil je absoluut weten wat ze doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
wil ik weten wat ze op stream 1 doen?
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef PokerJoker het volgende:
braindead hbo? echt waar? en ik wou net suggereren dat bartje mavo heeft, hij verstondt huub niet toen die zij "ich binn gespannt".......
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diplomaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die 1 cursus(onderdeel) op HBO niveau hebben gedaan en dan dus roepen dat ze een HBO opleiding hebben....... ik vermoed dat Brian ook op zo'n wijze HBO "heeft gedaan"
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diploma
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
aha, ik zie het.
Maar dat voelt idd wel een beetje als vreemdgaan, wil me niet gelijk verlagen tot niveautje braajen![]()
ik kan me nog een krantenartikel herinneren over marktplaats en diploma's..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
onvoorstelbaar, zegt wel iets over ons onderwijssysteem.......
Welke richting? En dat weet jij doordat?? Je bij hem in de klas hebt gezeten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Suikeroom het volgende:
nee hoor hij heeft gewoon zn HBO diploma
we hebben vroeger samen geknikkerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke richting? En dat weet jij doordat?? Je bij hem in de klas hebt gezeten?
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
we hebben vroeger samen geknikkerd
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
we hebben vroeger samen geknikkerd
Moet dat....veel te veel werk. Doe het af en toe wel. Jullie lezen het toch ook, wat maakt het dan uit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, hoor, prima.
Maar zet er in het vervolg wel bij dat je van Fok quote, oke?
Dat is gewoon Netiquette.... als je iets quote dan vermeld je de bron en doe je het niet af als zijnde een eigen text.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:28 schreef Lady-night het volgende:
Moet dat....veel te veel werk. Doe het af en toe wel. Jullie lezen het toch ook, wat maakt het dan uit?![]()
Nou hou je quotes dan maar.............quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon Netiquette.... als je iets quote dan vermeld je de bron en doe je het niet af als zijnde een eigen text.
bron:Fok!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou hou je quotes dan maar.............
nee dat kan nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:
Kan die muziek niet zachter ???? Die jongens kunnen nu gewoon offline praten .....
Tja, soms zijn manieren ver te zoekenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou hou je quotes dan maar.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |