wat? heeft ie Huub zn plannetje aan Bart vertelt? schakelde net pas inquote:
en gooi S4 ook niet weg....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
S3 is boeiend.....
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
S3 is boeiend.....
8 maart of zo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:20 schreef 2live het volgende:
Die wedstrijd van Syl is hopelijk niet op korte termijn...
Ze gaan nu in de fitnessruimte een podium met paal neerzetten.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
8 maart of zo?
In ieder geval was de concurrentie niet zo sterk, volgens de instructrices
Maar ze oefent wel te weinig, volgens mij.
Het niveau daalt met die twee naar ongekende diepten......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
Ah, we're back.![]()
Heeft iemand vanmiddag nog streams zitten kijken?
Ik heb een paar dingetjes bijgelezen, elders op het internet. NL en Huub schijnen vanmiddag hun pact bezegeld te hebben, maar denken beiden dat ze elkaar voor het karretje spannen. Verrassend.
Brian en Natasia hebben zich vanmiddag weer van een niet zo frisse kant laten zien. Brian verklaarde tegen Natasia dat hij wel wist hoe hij Huub aan moet pakken. Volgens de tien-site schreeuwde hij herhaalde malen de achternaam van Huub over de streams. Volgens Natasia heeft ze zo'n slecht gebit vanwege al het pijpen en vanwege de drank.
Brainstormen tussen twee lege brains.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Curious-PB het volgende:
Brainless was vandaag ook weer met Natasia aan het brainstormen. Het ging uiteraard weer over Huub.
Ze willen Sylvia in hun groep krijgen om zo Huub weg te kunnen krijgen. Maar wij als alwetende kijkers weten dat dit kansloos is.
Zijn bijnaam heeft ie niet voor niets gekregen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Curious-PB het volgende:
Brainless was vandaag ook weer met Natasia aan het brainstormen. Het ging uiteraard weer over Huub.
Ze willen Sylvia in hun groep krijgen om zo Huub weg te kunnen krijgen. Maar wij als alwetende kijkers weten dat dit kansloos is.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
Strateeg NL denkt dat Huub hulp zoekt.
Ik vond het erg dom van Huub om te zeggen dat Syl toneel had gespeeld....
Wanneer let die jongen nou toch eens op zijn drinken.....Nuchter kan hij gemakkelijk tegen een bezopen NL op....
En zij kan het wetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Volgens Brian heeft Sylvia slechte tanden van het hebben seks met meerdere mannen
gert poste net dat natasia dat zei. Ze hebben alletwee maar 1 hersencel,Brian en Natasia, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Volgens Brian heeft Sylvia slechte tanden van het hebben seks met meerdere mannen
Volgens mij is haar enige doel aandacht, aandacht en aandacht. En dat krijgt ze, en fijn afgeschermd van negatieve reacties.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze heeft alleen maar een grote smoel gehad, in plaats van daadkracht. Haar eigendunk is ziekelijk. En dat staat haar ook in de weg: ze vindt zichzelf zo sterk, en is er zo van overtuigd dat ze inmiddels de Zwarte Diva van Nederland is, dat haar motivatie om aan zichzelf te werken klein is.
ja, ik zit nog steeds te piekeren hoe dat proces verloopt...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
doet iedereen, liefjequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
ben vreemdgegaan: heb de SV gelezen op VOL![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik zit nog steeds te piekeren hoe dat proces verloopt...![]()
nee, deze ignoramus dus niet, weet nml niet wat VOL is.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
Ah, we're back.![]()
Heeft iemand vanmiddag nog streams zitten kijken?
Ik heb een paar dingetjes bijgelezen, elders op het internet. NL en Huub schijnen vanmiddag hun pact bezegeld te hebben, maar denken beiden dat ze elkáár voor het karretje spannen. Verrassend.
Brian en Natasia hebben zich vanmiddag weer van een niet zo frisse kant laten zien. Brian verklaarde tegen Natasia dat hij wel wist hoe hij Huub aan moet pakken. Volgens de tien-site schreeuwde hij herhaalde malen de achternaam van Huub over de streams. Volgens de vol-site vertelde hij Natasia dat hij aan foto's kan komen waarop de zus van Huub coke aan het snuiven is. Hij wil die foto's gaan verkopen aan een groot blad. Sylvia was vanmiddag bij de tandarts. Volgens Natasia heeft ze zo'n slecht gebit vanwege al het pijpen en vanwege de drank.
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
[..]
gert poste net dat natasia dat zei. Ze hebben alletwee maar 1 hersencel,Brian en Natasia, dus dat maakt niet uit.
1 hersencel meer dan een koe: handig, schijten ze de keuken niet onderquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zei het en Natasia zei dat ze dat niet wist dat dat konMaar geloofde het wel.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is haar enige doel aandacht, aandacht en aandacht. En dat krijgt ze, en fijn afgeschermd van negatieve reacties.
Alle andere doelen zijn gewoon bullshit, smoesjes om een mooi verhaaltje te maken.
Ik vind het nog steeds idioot dat ze door haar medebewoners niet wordt aangepakt, ingemaakt en weggejaagd.
Hoeveel ze ook bevoordeeld wordt door "achter", normale mensen hadden haar toch allang uitgekotst?
Of mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |