quote:
Ja, ik vind die ook relaxt. Fijner met die tabbladen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
*
(*nee, ik had me muis iets ernaast staan bij de cap)
(ps: mooi he IE7, werkt prettig)
waarom deed hij dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Kinga het volgende:
huub geeft bolle een klap in haar smoel.... ook aardig..
Huub gelijk tongzoenenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
En Natasia controleert of het slachtoffer iets in zijn mond heeft wat zij graag had gegeten .quote:
Valt teveel op als ie eerst die pop om moet draaienquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Brian meer van de billen was....
LMAOquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leuk jurkje. Van de Zeeman of van de Wibra? Oh wacht, ik zie het al. Van de Zeebra.
met dat stomme lachje van hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Brian is vet irritant.
Komt vanavond in de uitzendng hequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian masseert heel snel die hart , hij is echt overal snel mee hé, ons konijntje
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.quote:
Even kijken dus!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
He, wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.
stel anders even het volgende in bij Eigenschappen > Bron > Klantvenster
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef bunnyma het volgende:
Geluidsman stoot met zijn microfoon tegen de muur aan : "Oei, bijna 'n poes tegen de muur aan".
Nee, meneer dat hebben we zaterdag al gehad.![]()
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.quote:
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.
Dat komt omdat je fullscreen kijkt, in venster gaat het wel goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ze liegt nu al
Ze beweert 74 kg te wegen, terwijl het vanmorgen 76.5 was.
Ze is wel sterk, een soort onuitroeibaar, zeg maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef snetje het volgende:
ze vind zichzelf 1 van de sterkste personen in het huis
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nog 2 leugens: dat ze niet weet wanneer ze moet afrijden, plus de opleiding directiesecretaresse: dat is een typecursus geworden.![]()
Thx, ik viel er ook net in en begreep het dus verkeerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zei dat ze de datum wel weet, maar niet verteld.![]()
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Lieve het volgende:
Zet de stream even aan en hoor meteen Bart Huub weer aanspreken met Sjoakie. ( je mot gewoon doen wat er stoat sjoakie)![]()
![]()
![]()
Ben er weer meteen kloar mee.
Kan iemand die aikel segge dat ie op mot houe met z'n accent en met z'n Sjoakie?
Het is zoooo boers.
Whehehequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Galg of kogel ?
Van hetzelfde Suikertje. Van hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent echt een walgelijk persoon.. ga fietsten stelen!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Galg of kogel ?
Nou Natasia: DOE DAN!!! DOE DAN!!! DOE DAN!! DOE DAN!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef snetje het volgende:
ze vind zichzelf 1 van de sterkste personen in het huis
huub is een kind van 25 jaar die ze lachend kan hebben
De praktische dingen: fitness, afvallen, rijbewijs gaan wel goed, zeker in vergelijking met de andere die helemaal niets presteren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat staat haar ook in de weg: ze vindt zichzelf zo sterk, en is er zo van overtuigd dat ze inmiddels de Zwarte Diva van Nederland is, dat haar motivatie om aan zichzelf te werken klein is.
Ik lees de hele tijd dat ze aan het bij-vreten is tussen de maaltijden door, en dat ze dit met chinese thee probeert te neutraliseren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De praktische dingen: fitness, afvallen, rijbewijs gaan wel goed, zeker in vergelijking met de andere die helemaal niets presteren.
Alleen dat "aan zichzelf werken" betekent normaal gesproken kritisch naar je gedrag/ persoonlijkheid kijken, daar komt niets van terecht.
Als ze straks naar huis gaat is het een gestoorde vrouw van 65 kg met rijbewijs, ipv een gestoorde vrouw van 85 kilo zonder rijbewijs.
Zijn allemaal jonge jochies volgens mijquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is dat jochie? 15?
wat? heeft ie Huub zn plannetje aan Bart vertelt? schakelde net pas inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |