quote:
Ja, ik vind die ook relaxt. Fijner met die tabbladen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
*
(*nee, ik had me muis iets ernaast staan bij de cap)
(ps: mooi he IE7, werkt prettig)
waarom deed hij dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Kinga het volgende:
huub geeft bolle een klap in haar smoel.... ook aardig..
Huub gelijk tongzoenenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
Nee brian, niet eerst aan d'r tieten voelen.![]()
En Natasia controleert of het slachtoffer iets in zijn mond heeft wat zij graag had gegeten .quote:
Valt teveel op als ie eerst die pop om moet draaienquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Brian meer van de billen was....
LMAOquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Leuk jurkje. Van de Zeeman of van de Wibra? Oh wacht, ik zie het al. Van de Zeebra.
met dat stomme lachje van hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Brian is vet irritant.
Komt vanavond in de uitzendng hequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian masseert heel snel die hart , hij is echt overal snel mee hé, ons konijntje
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.quote:
Even kijken dus!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
He, wat gaat er gebeuren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken dus!
Cameraploeg die gaat natasia filmen geloof ik?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Gadwin PrintScreen gebruikt.
stel anders even het volgende in bij Eigenschappen > Bron > Klantvenster
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef bunnyma het volgende:
Geluidsman stoot met zijn microfoon tegen de muur aan : "Oei, bijna 'n poes tegen de muur aan".
Nee, meneer dat hebben we zaterdag al gehad.![]()
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.quote:
Laatste is zo gedaan maar balken blijven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je eerst op het filmpje klikt, dan capt ie alleen de stream, zonder de balken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |