oogcontact:quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef anno-i-mus het volgende:
NL zijn lichaamstaal geeft diepe onzekerheid aan
http://www.lichaamstaal.n(...)r/oogbewegingen.html
Tegen wie zei ze dat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nena hebben Braaaaaaaaaajen en zij niet gefuckt, ze heeft aleen maar afgetrokken, nou dat zag er toch iets anders uit op het filmpje![]()
Het kan echt wel wat zij zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nena hebben Braaaaaaaaaajen en zij niet gefuckt, ze heeft aleen maar afgetrokken, nou dat zag er toch iets anders uit op het filmpje![]()
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat momentquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Nena heeft het met Huub over wat hij gehoord heeft via de pokersite. Nena zegt nu dat er geen sex is geweest, maar dat ze hetzelfde heeft gedaan wat toen in bed ook gebeurd was, afgetrokken dus. Zou kunnen.
Nena komt wel heel geloofwaardig over .Zegt nu ook dat het niet zo slim is dat ze het ergens gedaan heeft waar het niet duidelijk te zien was want nu wordt er van alles gespeculeerd wat er gebeurd kan zijn. Huub geeft ook de tip om het in het vervolg open en blood te doen want dan is er geen ruimte voor verkeerde conclusies en het kan niet om half 8 uitgezonden worden.
nena zegt dat wat er gespeculeerd wordt, niet gaat gebeuren. Nou ja, met Huub dan zegt ze er nog achter.
Nena nog snel even langs Brian en fluistert wat in zijn oor. Niet te horen, maar ws. wat ze net van Huub heeft gehoord. (of de versie die zij hem verteld heeft).
me zolen, en dan zeg je als Nena zijnde tege braaaaaaaaaaaaaaajen, als je dit verteld vermoord ik je, ja hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het kan echt wel wat zij zegtZe zei het tegen Huub
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat moment![]()
Kan lastig zijn met pijnlijke polsquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zielig hoor, ze kan niet eens zelf een bh vast maken![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan lastig zijn met pijnlijke pols![]()
Achja, die liegen nooit die 2.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het kan echt wel wat zij zegtZe zei het tegen Huub
aftrekken ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan lastig zijn met pijnlijke pols![]()
Ja dat was zo ongeveer een paar minuten voordat het werd afgekapt. Ik heb haar nergens horen zeggen 'wat lekker die pik in me'quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
we hebbeb toch met zijn allen Nena horen zeggen,'' IKwil je pik in mij voelen''
gatoch spelen.![]()
Tijd? Broek aan? Condoom? Kwakje? Schoonmaken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
we hebbeb toch met zijn allen Nena horen zeggen,'' IKwil je pik in mij voelen''
gatoch spelen.![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.
Het aftrek-verhaal kennen ze al in het huis en ze zal heus niet dreigen met Brian te vermoorden als ze weer alleen handwerk hebben verrichtquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het zeggen en het doen zijn 2 dingen. Ze had verdacht snel haar broek dicht, zo snel dat het mij al bijna onmogelijk leek om zo snel onderbroek en spijkerbroek weer aan te krijgen.
Toch heb ik haar dat ook horen zeggen buiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Achja, die liegen nooit die 2.![]()
Kon volgens haar ook niet want ze was ....."iets vrouwelijks" voegde ze er aan toe na wat raad pogingen van huub. Ongesteld dus...Als dat al waar zou zijn...dan vraag ik me af waarom Brian zei dat ze nat was...![]()
Geloof er geen geen kont van....ze trok Brian en die deed een konijntje na zeker. Hints voor gevorderde.![]()
tijd was niet nodig voor Braajen binnen 30 sec. was hij klaar, condoom ook niet Nena was te dronken om daar over na te denken, schoonmaken kan later, dusssssssssssquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tijd? Condoom? Kwakje? Schoonmaken?
![]()
![]()
dream on babequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, iedereen geloofd wat hij wil, maar ik ben overtuigd dat Nena de waarheid sprak tegen Huub
volgens mij is er tijdens het besloten topoverleg afgelopen maandag al over gesproken - het is bi niemand in het huis meer onbekend sindsdien. misschien is er gescript dat de neukpartij moet worden weggepoetst tot iets kleiners, een aftrekpartijtje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat een onzin om daar nou zo geheimzinnig over te doen...aftrekken penetreren wat maakt het allemaal uit...ze zegt meerdere keren dat ze hem in zich wil voelen dus ik neem aan dat ze niet haar hand bedoelde op dat moment![]()
Altijd met één hand!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat kan met 1 hand, bh losmaken doorgaans niet
anders gesteld: de climax (de neukpartij) is niet op film vastgelegd, daarom ontkennen ze dat het gebeurd is. die climax is er voor de tv-makers niet geweest. ze scripten het opnieuw en hopen dat het een volgende keer wel op film wordt vastgelegd, de publieke climax, et voilaquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij is er tijdens het besloten topoverleg afgelopen maandag al over gesproken - het is bi niemand in het huis meer onbekend sindsdien. misschien is er gescript dat de neukpartij moet worden weggepoetst tot iets kleiners, een aftrekpartijtje.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:
Wij nu allemaal in de ontken modus omdat Nena dat zo heeft bedacht? Want ik vertel het gewoon hoor. Ze gaat MIJ er niet om vermoorden!
NENA HEEFT HET GEWOON GEDAAN met haar broek naar beneden en brainless met zijn broek los.
ik heb nergens gehoort dat ze Huub's kop erin wou voelen, maar brainlessbraajens pikkie wel hoor.
hebbeb ze niet nodig, die groep is zelf te goed bezigquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Komt dat mens zaterdag alweer.
kan ze weer dingen door vertellen.
word tijd dat er ook eens iemand met informatie komt voor die andere groep.
mwa, als de tijd daar is. er lopen geen snode plannen op het moment (aan die kant gebeurt geen fok!), zal heel karige informatie zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Komt dat mens zaterdag alweer.
kan ze weer dingen door vertellen.
word tijd dat er ook eens iemand met informatie komt voor die andere groep.
Bij Patricia in de kapsalon.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
waar zijn de scherpzinnige mensen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |