kipfilet is lekker jaquote:
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
GlavuĻa
[afbeelding]
Margarine
[afbeelding]
Spruiten
[afbeelding]
Sarma (welke variant dan ook)
[afbeelding]
Tien
[afbeelding]
Schapekopquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???![]()
dat eerste oke (wat valt er aan die kop te vreten ? de inhoud ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Schapekop
Gehak/rijst-vulling in zuurkoolblad
Gatverredamme
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" hetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat eerste okemaar dat 2e zonder zuurkoolblad lijkt me best te vreten
![]()
![]()
eeeeh jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" heten![]()
Dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:59 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
boter dus
en lever,rode kool,bieten en spruitjesMaar boter ?
![]()
Idd er ranzig!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Een pure tomaat vind ik heerlijk, maar tomatensap is niet te zuipen...
Da's de 'secretaris' van de pedopartij,ik weet niet of jullie het hele 'bestuur' hebben gezien maar het zag eruit alsof een kliniek de deur open had laten staan.quote:
hoezo?? kan in 1 berichtje hequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
als ik hier moet gaan posten wat ik allemaal echt smerig vindt dan is het topic gelijk vol
aaaah lekkeerrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?quote:
uhh ik vind alles smerig in dat rijtje behalve groentesoep gezeefd, lees de TTquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef dborhem het volgende:
[..]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?![]()
En zeker niet van broccoli en wel van bloemkool?
Of wel pasta maar geen bami?
Vreemd........![]()
aaah mais ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
om er maar even 2 te noemen
Meestal moet je er een keil scotch of rum doorheen gooien,met een staaf selderij....quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Er staat daar 'wat vind je afschuwelijk smerig',dus ik snap je reactie niet zo,maar wie ben ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef Piovan het volgende:
lees de TT
Ja en ik antwoord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:33 schreef dborhem het volgende:
[..]
Er staat daar 'wat vind je afschuwelijk smerig',dus ik snap je reactie niet zo,maar wie ben ik.
Misschien vroeger vaak gedwongen die dingen te eten?
alleen het vocht dus hehequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja en ik antwoord.
Groentesoep.
Mits gezeeft is hij
quote:
zit je klaar, ik lust geen:quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ook lekkerrrr
zitten wel veeeeeel mensen hier die geen groentes lusten zeg
dat lust ik ook allemaal niet hehequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit je klaar, ik lust geen:
macaroni
kaas
tomaat
ham
witte plus rode kool
alles soorten bonen
bloemkool
brocoli
linzen <-- wat is dat??
prei
witlof
spruitjes
gekookte aardappels
draadjesvlees
karnemelk
zure room
en er zijn zo nog wel veel meer dingen di eik niet lust!
![]()
jungle broodjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat eet jij dan zoal op een dag PeZu?
Eens.quote:
Wow komen nog aardig wat lekkere dingen voorbijquote:
alleen de bruine bonen lust ik nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:16 schreef da_micha_man het volgende:
Bruine bonen
Champignons
snijselderijDat kán niemand lekker vinden.
quote:
mwah je kan het altijd nog scheren dus zo smerig is het helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef no1uknow het volgende:
-
Oja, Pina Coladaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:57 schreef Karina het volgende:
[afbeelding]
Alles waar ook maar iets van kokos in zit, van de lucht alleen al ga ik over mijn nek.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Raar dat smaken zo verschillen. Ik smul bij sommige voorbeelden.
Uhmzz ik ook, daarom post ik het ook het heet niet voor niets:"Wat vind je echt afschuwekijk smerig"quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Geerd het volgende:
-dag geerd-
Dat vind ik dus vrij smerig.
quote:
je weet echt wel beterquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz ik ook, daarom post ik het ook het heet niet voor niets:"Wat vind je echt afschuwekijk smerig"![]()
Ben je gewoon ontopic is het nog niet goed.![]()
![]()
![]()
Omg, stop eens met dat spam jezus..quote:
Jij bent mijn schatje mijn lekkerdingquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef Skirmish het volgende:
Surveillance-Fiets is een KKRhond
Ik wou wat posten maar vind remlof niet zo leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
Ik lust alles ook wel geloof ikNaja dat kuiken gaat me wel te ver! Als ik alleen al garnalen zie word ik misselijk... Ik heb ze dan ook nooit gegeten
![]()
flikker je nu eens op met je spam?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef Skirmish het volgende:
Surveillance-Fiets is een KKRhond
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef Skirmish het volgende:
hou je bek www.vincentvansoelen.nl met je plofkop
hahaha
spreek je zo wel weer op msn :p
dude, jij eet ze levend?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef withxhonor het volgende:
hmm ik eet uit principe geen dooie beesten..
nou voor deze keerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
flikker je nu eens op met je spam?
en het levert je een ban op, sukkelquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:10 schreef Skirmish het volgende:
[..]
nou voor deze keer
zorgen dat iemand anders zn trade tracker acount geblokkeerd word is leuk maar t duurt niet eeuwig whahaha![]()
ik ook...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Raar dat smaken zo verschillen. Ik smul bij sommige voorbeelden.
net alsof je dat al eens hebt meegemaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weetje wat pas smerig is?
Ben je een wijf aan het neuqen zo achterlangs in der vagina (doggystylen dus)
Dat je dan opeens zo een bruine anus ziet en dat het opeens meurt
Das pas smerig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:50 schreef Sala-adin het volgende:
Weetje wat pas smerig is?
Ben je een wijf aan het neuqen zo achterlangs in der vagina (doggystylen dus)
Dat je dan opeens zo een bruine anus ziet en dat het opeens meurt
Das pas smerig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euh,ik ken knolselderij en bleekselderij maar WAT is SNIJselderij??quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:16 schreef da_micha_man het volgende:
snijselderijDat kán niemand lekker vinden.
Dat is knol- en bleekselerij door elkaar en dan gesneden of zo????quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:08 schreef dborhem het volgende:
[..]
Euh,ik ken knolselderij en bleekselderij maar WAT is SNIJselderij??
Ik heb het maar een keer gegeten en dat was ook de laatste keer.quote:
Ja! Bebogeen vind ik ook smerig!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:10 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Bebogeen , caramelpasta blegh zit bijna te kokhalzen als ik alleen het potje al zie
[afbeelding]
Staat in de winkel bij de jam , koop het , smeer het op je boterham , en oordeel zelf
nou als mijn pa of mijn schoonbroer hun schoenen uitdoen weet je niet hoe snel je weg moet wezen whahahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mens, dat is heerlijk. De vruchten des natuur moet je koesteren en tot je nemen.
Omg marmite is zo lekker dudequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:10 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Bebogeen , caramelpasta blegh zit bijna te kokhalzen als ik alleen het potje al zie
[afbeelding]
Staat in de winkel bij de jam , koop het , smeer het op je boterham , en oordeel zelf
Is allemaal psychologisch, de stank zit tussen je oren. Maak jezelf wijs dat het een heerlijke geur is en je hebt er geen last meer van.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou als mijn pa of mijn schoonbroer hun schoenen uitdoen weet je niet hoe snel je weg moet wezen whahaha![]()
Dat zeg je niet nog een keer als ik mijn schoenen heb uitgedaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is allemaal psychologisch, de stank zit tussen je oren. Maak jezelf wijs dat het een heerlijke geur is en je hebt er geen last meer van.
Tja, je kunt niet door iedereen aardig gevonden worden...quote:
Nare geurtjes zijn overrated. Allemaal ingepalmt door de maatschappij dat men bepaalde geurtjes vies moet vinden. Niks vervelends aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat zeg je niet nog een keer als ik mijn schoenen heb uitgedaan
Het is een wonder dat ik überhaupt nog verkering heb gekregen![]()
![]()
De angst dat een ander ze ruikt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef Elounda het volgende:
ow, oke...dat is mischien ook wel zo.. Je vind alleen vaak zelf zo vervelend..
Eitje gebakken of gekookt bij je ontbijt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef Elounda het volgende:
Trouwens Jij lijkt verdacht veel op mijnheer Elounda.....als die mijn zweetvoeten zat wordt, kom ik naar jou :
Gebakken.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De angst dat een ander ze ruikt.
[..]
Eitje gebakken of gekookt bij je ontbijt?![]()
Laat dat plaatje maar zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zonder plaatje even
Het idee dat mijn lichaam door wormen wordt opgegeten wanneer ik dood ga en begraven wordt. Daarom laat ik mezelf open snijden straks. Ze mogen me compleet open snijden en ze mogen alles in potjes stoppen op sterk water, of wat anders dat ze willen doen.
Wie weet voeg ik het plaatje nog toe, maar ik bespaar liever de details. Kan ook niet zo snel een plaatje vinden daarvan via google![]()
en die zijn dus weer gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Olijven vind ik ook smerig
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
en die zijn dus weer gruwelijk lekker
Witlof met ham en kaas is inderdaad om tequote:Op woensdag 31 januari 2007 07:32 schreef Damzkieee het volgende:
Allejezus goor is
[afbeelding]
Witlof met ham en kaas
Vort, scheer je weg vlegel!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef akonii het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas is inderdaad om te![]()
inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Olijven vind ik ook smerig
haha lekker hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
oranjekoek lust ik ook huel niet
geen idee, je hebt geen fobo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha lekker hoordan heb je vast de goeie niet gehad
![]()
ooh, vertelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee met beschrijvingen is het veel leuker![]()
oow ik heb mezelf niet beschreven hahaaquote:
ja, een koek uit 1975, ja dat klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow ik heb mezelf niet beschreven hahaa1975 is wel genoeg denk ik
![]()
trustequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:55 schreef oranjekoek het volgende:
hahahaaik ga lekker naar bed! welterusten!
![]()
nephollanderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
Gatverdamme, ben er 2x van over me nek gegaan.![]()
Lekker haringkie op het schouwburgpleinquote:
Mijn dochter at die dingen al toen ze twee was. Zo GOOR! Een volwassene haring zien eten is al om te kokhalzen, moet je het een kind van 2 eens zien doen zeg............heel die handjes glibberig en stinkend om nog maar niet te praten over de kleertjes.........quote:
thee en koffiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
HARINKIES VOOR DE WIN!
ik vind zuurkool, witlof, inktvis, slak, peultjes, spruiten, pannekoeken, thee, koffie, wijn, gamba's en mosselen te ranzig voor woorden
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
HARINKIES VOOR DE WIN!
ik vind witlof, peultjes, spruiten, pannekoeken, thee, koffie, wijn, gamba's en mosselen te heerlijk voor woorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |