kipfilet is lekker jaquote:
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
GlavuĻa
[afbeelding]
Margarine
[afbeelding]
Spruiten
[afbeelding]
Sarma (welke variant dan ook)
[afbeelding]
Tien
[afbeelding]
Schapekopquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???![]()
dat eerste oke (wat valt er aan die kop te vreten ? de inhoud ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Schapekop
Gehak/rijst-vulling in zuurkoolblad
Gatverredamme
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" hetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat eerste okemaar dat 2e zonder zuurkoolblad lijkt me best te vreten
![]()
![]()
eeeeh jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" heten![]()
Dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:59 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
boter dus
en lever,rode kool,bieten en spruitjesMaar boter ?
![]()
Idd er ranzig!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Een pure tomaat vind ik heerlijk, maar tomatensap is niet te zuipen...
Da's de 'secretaris' van de pedopartij,ik weet niet of jullie het hele 'bestuur' hebben gezien maar het zag eruit alsof een kliniek de deur open had laten staan.quote:
hoezo?? kan in 1 berichtje hequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
als ik hier moet gaan posten wat ik allemaal echt smerig vindt dan is het topic gelijk vol
aaaah lekkeerrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?quote:
uhh ik vind alles smerig in dat rijtje behalve groentesoep gezeefd, lees de TTquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef dborhem het volgende:
[..]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?![]()
En zeker niet van broccoli en wel van bloemkool?
Of wel pasta maar geen bami?
Vreemd........![]()
aaah mais ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
om er maar even 2 te noemen
Meestal moet je er een keil scotch of rum doorheen gooien,met een staaf selderij....quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |