kipfilet is lekker jaquote:
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
GlavuĻa
[afbeelding]
Margarine
[afbeelding]
Spruiten
[afbeelding]
Sarma (welke variant dan ook)
[afbeelding]
Tien
[afbeelding]
Schapekopquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wtf is dat op het 1ste en 4de plaatje ???![]()
dat eerste oke (wat valt er aan die kop te vreten ? de inhoud ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Schapekop
Gehak/rijst-vulling in zuurkoolblad
Gatverredamme
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" hetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat eerste okemaar dat 2e zonder zuurkoolblad lijkt me best te vreten
![]()
![]()
eeeeh jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het gewoon "gehakt met rijst" heten![]()
Dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:59 schreef Gladys het volgende:
[afbeelding]
boter dus
en lever,rode kool,bieten en spruitjesMaar boter ?
![]()
Idd er ranzig!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Een pure tomaat vind ik heerlijk, maar tomatensap is niet te zuipen...
Da's de 'secretaris' van de pedopartij,ik weet niet of jullie het hele 'bestuur' hebben gezien maar het zag eruit alsof een kliniek de deur open had laten staan.quote:
hoezo?? kan in 1 berichtje hequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef PeZu het volgende:
als ik hier moet gaan posten wat ik allemaal echt smerig vindt dan is het topic gelijk vol
aaaah lekkeerrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?quote:
uhh ik vind alles smerig in dat rijtje behalve groentesoep gezeefd, lees de TTquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef dborhem het volgende:
[..]
Wacht effe,je houdt dus van bouillon met groenteSMAAK maar NIET van groente?![]()
En zeker niet van broccoli en wel van bloemkool?
Of wel pasta maar geen bami?
Vreemd........![]()
aaah mais ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
om er maar even 2 te noemen
Meestal moet je er een keil scotch of rum doorheen gooien,met een staaf selderij....quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Er staat daar 'wat vind je afschuwelijk smerig',dus ik snap je reactie niet zo,maar wie ben ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef Piovan het volgende:
lees de TT
Ja en ik antwoord.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:33 schreef dborhem het volgende:
[..]
Er staat daar 'wat vind je afschuwelijk smerig',dus ik snap je reactie niet zo,maar wie ben ik.
Misschien vroeger vaak gedwongen die dingen te eten?
alleen het vocht dus hehequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja en ik antwoord.
Groentesoep.
Mits gezeeft is hij
quote:
zit je klaar, ik lust geen:quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ook lekkerrrr
zitten wel veeeeeel mensen hier die geen groentes lusten zeg
dat lust ik ook allemaal niet hehequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit je klaar, ik lust geen:
macaroni
kaas
tomaat
ham
witte plus rode kool
alles soorten bonen
bloemkool
brocoli
linzen <-- wat is dat??
prei
witlof
spruitjes
gekookte aardappels
draadjesvlees
karnemelk
zure room
en er zijn zo nog wel veel meer dingen di eik niet lust!
![]()
jungle broodjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat eet jij dan zoal op een dag PeZu?
Eens.quote:
Wow komen nog aardig wat lekkere dingen voorbijquote:
alleen de bruine bonen lust ik nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:16 schreef da_micha_man het volgende:
Bruine bonen
Champignons
snijselderijDat kán niemand lekker vinden.
quote:
mwah je kan het altijd nog scheren dus zo smerig is het helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef no1uknow het volgende:
-
Oja, Pina Coladaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:57 schreef Karina het volgende:
[afbeelding]
Alles waar ook maar iets van kokos in zit, van de lucht alleen al ga ik over mijn nek.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Raar dat smaken zo verschillen. Ik smul bij sommige voorbeelden.
Uhmzz ik ook, daarom post ik het ook het heet niet voor niets:"Wat vind je echt afschuwekijk smerig"quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Geerd het volgende:
-dag geerd-
Dat vind ik dus vrij smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |