Laat dat plaatje maar zittenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zonder plaatje even
Het idee dat mijn lichaam door wormen wordt opgegeten wanneer ik dood ga en begraven wordt. Daarom laat ik mezelf open snijden straks. Ze mogen me compleet open snijden en ze mogen alles in potjes stoppen op sterk water, of wat anders dat ze willen doen.
Wie weet voeg ik het plaatje nog toe, maar ik bespaar liever de details. Kan ook niet zo snel een plaatje vinden daarvan via google![]()
en die zijn dus weer gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Olijven vind ik ook smerig
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
en die zijn dus weer gruwelijk lekker
Witlof met ham en kaas is inderdaad om tequote:Op woensdag 31 januari 2007 07:32 schreef Damzkieee het volgende:
Allejezus goor is
[afbeelding]
Witlof met ham en kaas
Vort, scheer je weg vlegel!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef akonii het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas is inderdaad om te![]()
inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Olijven vind ik ook smerig
haha lekker hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
oranjekoek lust ik ook huel niet
geen idee, je hebt geen fobo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha lekker hoordan heb je vast de goeie niet gehad
![]()
ooh, vertelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee met beschrijvingen is het veel leuker![]()
oow ik heb mezelf niet beschreven hahaaquote:
ja, een koek uit 1975, ja dat klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow ik heb mezelf niet beschreven hahaa1975 is wel genoeg denk ik
![]()
trustequote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:55 schreef oranjekoek het volgende:
hahahaaik ga lekker naar bed! welterusten!
![]()
nephollanderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens.
Gatverdamme, ben er 2x van over me nek gegaan.![]()
Lekker haringkie op het schouwburgpleinquote:
Mijn dochter at die dingen al toen ze twee was. Zo GOOR! Een volwassene haring zien eten is al om te kokhalzen, moet je het een kind van 2 eens zien doen zeg............heel die handjes glibberig en stinkend om nog maar niet te praten over de kleertjes.........quote:
thee en koffiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
HARINKIES VOOR DE WIN!
ik vind zuurkool, witlof, inktvis, slak, peultjes, spruiten, pannekoeken, thee, koffie, wijn, gamba's en mosselen te ranzig voor woorden
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
HARINKIES VOOR DE WIN!
ik vind witlof, peultjes, spruiten, pannekoeken, thee, koffie, wijn, gamba's en mosselen te heerlijk voor woorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |