1. Men kopiëerd de laatste plattegrond, en zoekt een foto van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
bij mij ook niet!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil ook in de klas zitten, maar het wil nog niet echt met de foto!![]()
Ik zet het in de OPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
You rock dude!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Borkydude het volgende:
Ik plak hem wel ff in die andere voor je
Degene die ik over 5 minuten post...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:56 schreef duncannn het volgende:
welke moet ik nou kopieren -.-
Jij bent er dan ook om het voor mij te halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Elvanera het volgende:
Chris jij mag nog helemaal geen bier! Als scholier drink je koffie!
zit ik verkeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Elvanera het volgende:
Oh! Wacht Nijnja doet de pabo, die moet meester worden!
Koffie...? bahquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Elvanera het volgende:
Chris jij mag nog helemaal geen bier! Als scholier drink je koffie!
BEZETquote:
Hihi, tuurlijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[afbeelding]
psst, elvanera, zie ik je vanmiddag bij het fietsenhok?
Nou moe! Gaat mn mooie tekeningquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:32 schreef Wouser het volgende:
Kom jongens we gaan nu eens wiskunde volgen![]()
[afbeelding]
Whoaw niet opslaan als .gif aub maar gewoon als .png anders gaat de kwaliteit zo verloren en zien we straks alleen maar nog grote pixels die dan hoofden moeten voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[afbeelding]
psst, elvanera, zie ik je vanmiddag bij het fietsenhok?
Dat is de vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]![]()
Wie oh Wie overtreft het schoolbord met 3x
Dat komt door dat paint schat!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Whoaw niet opslaan als .gif aub maar gewoon als .png anders gaat de kwaliteit zo verloren en zien we straks alleen maar nog grote pixels die dan hoofden moeten voorstellen
Koffie gevondenquote:
Waarom kent Borkydude dan niet de schrijfletters?quote:
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gifquote:
Borky prefereert blokletters.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom kent Borkydude dan niet de schrijfletters?![]()
Hou het gewoon .JPG, geen gezeur, kwaliteit is prima.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gif
Sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
Niet als jij in paint het plaatje gewoon opslaat als .png gaat er geen kwaliteit verloren echter wel als je het opslaat als .jpg & .gif
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Wouser het volgende:
[..]
[..]![]()
Wie oh Wie overtreft het schoolbord met 3x
WAT NOU JIJ!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Wouser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef Elvanera het volgende:
[..]
WAT NOU JIJ!
Ik doe hip met photoshop!
Die opgaves?quote:
Auwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude slaat Wouser's bril van zijn neus...
Meester Heerser Léon Nijnja slaat Borkydude van zn stoel met de aanwijsstokquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude slaat Wouser's bril van zijn neus...
* Borkydude 's matties Blaxje en Wessel bespringen Leonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heerser leon slaat Borkydude van zn stoel met de aanwijsstok![]()
* nijnja ontspringt de dans (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude 's matties Blaxje en Wessel bespringen Leon
* Wouser kladdert wat (wat je zegt ben jezelfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:49 schreef Elvanera het volgende:
* Elvanera kladdert wat (Nerd!) op een briefje en gooit die naar Wouser
wachtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankert es op, niet steeds dat hele bord leegvegen
We hebben goede leraren gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef nijnja het volgende:
Wel opvallend dat iedereen recht schrijft
quote:
nee hoor.... ast aan mij ligt nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Wouser het volgende:
Gaan wij btw ook zo'n leuke klas wordennee toch hoop ik?
Zet jezelf er nou maar inquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Verdomme waarom kom je daar nu mee, terwijl ik net vorig jaar van school af ben gegaan
Doe ik morgen wel ff, ik ga nu eerst film afkijkenquote:
hallo! Ik had dr net een scheve hoor, maar die veegde Wouser uit!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef nijnja het volgende:
Wel opvallend dat iedereen recht schrijft
Pardonquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
hallo! Ik had dr net een scheve hoor, maar die veegde Wouser uit!
* Elvanera verbrandt briefje van Wouser met Chris z'n aansteker
dat wist ik nietquote:
NEE, das zonde!!! doe het bier maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik heb blusspul hoor
* Elvanera wijst naar koffie
Krijg je he?! na 150000 keer dat spelquote:
gewoon hetzelfde alleen je hebt 1 vakje meerquote:
Precies, 't is meer iets van, heej, ik ben dronken en het lijkt wel op talpa, kom we doen er iets bij (overigens heb ik het niet zelf verzonnen maar ik vond het wel blijquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:57 schreef Wouser het volgende:
Nauw okje hebt maar 1 mogelijkheid meer om 3 op een rij te krijgen dus zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn
*Bravebart pakt een biertjequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:23 schreef nijnja het volgende:
en (1 rij) voor mij
* nijnja pakt propjesschieter
* nijnja schiet een propje in het bier (en hoopt niet geslacht te wordenquote:
We zijn al een uur of 10 uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
* nijnja schiet een propje in het bier (en hoopt niet geslacht te worden![]()
)
was het aan dan?quote:
Idd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
was het aan dan?pff ik word echt te vervelend nu
![]()
ja, naarmate je meer bier wegtankt voel je je opener om een rare pruik op te zettenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ga maar dicht bij het bier zitten
Ik zit opeens helemaal alleenquote:
En ik sta er niet meer opquote:
Jij en meesterquote:
Die bedoel ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij en meester![]()
Andere Bart is de meester hier, hij gaat nog Pabo studeren ook
Doe dan mij, ik doe ookal paboquote:
Lamme leraren hebben we niks aanquote:
hoezo lam?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lamme leraren hebben we niks aan
Ik ben nog altijd konijnquote:
Ik bedoel maarquote:
hehequote:
Je kan beter op de 'echte' versie doorgaanquote:
quote:
Ik had zat compleet geflipte foto's maar die wilden op de een of andere manier niet uploadenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef nijnja het volgende:
ik vind mijn foto nog wel het mooist hoor.... Iedereen is zo gewoon
true truequote:
Ik stem voor Amsterdam Paradisoquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:23 schreef nijnja het volgende:
maar wat is centraal? waar woont 1 ieder die in de klas zit? hebben we wel een telefoonboom
![]()
Ik heb 27 jongens en 2 meisjes in m'n klasquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef Wouser het volgende:
Zitte wel veel jongemanne in de klasbij mij was het altijd het omgekeerde
quote:Of dat je liever gaat gamen dan gaat werken aan je verslag? Dan is hier de oplossing, de eerste handige link alweer . Je gaat hier heen, en je typt de naam van je verslag in, en de grote (ongeveer). Je klikt op de knop, en je krijgt nu een file met allemaal war taal/error's e.d. Dat bestand verzend je naar je leraar, of brand je op cd o.i.d. Je leraar zal denken dat er een fout is opgetreden, en zal je vertelen dat je een nieuwe afspraak moet maken om het in te leveren of je presentatie te laten zien. Leuke antwoorden daarop zijn: 'ja maar ik heb hem al verwijderd op me pc' e.d . Veel succes.
Dat's liev. Maar geef je het bier dan wel door?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kom wel naast je zitten (want dicht bij bier), maar ik schop jou aan de kant, want ik ben groter, en ik wil tegen de muur zitten
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat's liev. Maar geef je het bier dan wel door?
Ophoeren, het blijft gewoon zo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef Wouser het volgende:
* Wouser vind dat er eens een verandering moet komen in plattegrondgaat aanpassing maken in paint
Anders wordt je eruit gestuurdquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ophoeren, het blijft gewoon zo.
* Borkydude slaat Wouser, en geeft de beertender terug aan Bart en Rickquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Bier moet centraal zitte en ik zit op een centrale plaatsniet waar mensen achterin??
* Wouser draait zich om en kijkt naar achteren
Bier hoort bij Merel, Rick en Bart, dûhquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Bier moet centraal zitte en ik zit op een centrale plaatsniet waar mensen achterin??
* Wouser draait zich om en kijkt naar achteren
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude slaat Wouser, en geeft de beertender terug aan Bart en Rick![]()
Wij hoeven geen bierquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:06 schreef Wouser het volgende:
[..]ik denk alleen maar aan de belangen van de mensen achtermij
![]()
![]()
Ik heb nog wel een fles groene ranja voor Tom!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wij hoeven geen bier
* Borkydude haalt flesje Petrikov uit zijn tas, mixt met Red Bull, en deelt uit aan Blaxje, Bravebart en Wouser.
Melk is ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef nijnja het volgende:
ik neem wel een paar pakken mee
(melk)
't Is op hierquote:
Altijd weer de baas spelenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Omdat ik de PUB'ers in bedwang hou
gelijk is de tabtender weetik veel wat het was wegquote:
wacht, ik ben blindquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
gelijk is de tabtender weetik veel wat het was weg
Ik heb al iemand aan mij zijquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Maar niemand wilt bij je in de buurt zitten
die zit nu voor mij en naast iemand anders meen ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb al iemand aan mij zij
Hmm..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:22 schreef nijnja het volgende:
ik zit hemaal rechts midden, met die staartjes
Volgens mij zit ik naast jou!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:18 schreef booo het volgende:
Ahh, kei leuk
En er zit iemand naast mij
Alleen hebben we nu een beetje het probleem dat ik niet van iedereen weet wie het is
Oh, ja!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik naast jou!
(Rechts in de hoek toch?)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn we toch vervelend...![]()
'Loose the hood'quote:
Dag buurman! Hoe was het nablijven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:53 schreef Arkaneor het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik kijk trouwens zo chagrijnig omdat ik te laat was en straks een uurtje moet nablijven
Nietes! Koffiequote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef nijnja het volgende:
ik vind mijn foto nog wel het mooist hoor.... Iedereen is zo gewoon
En niemnad kan ons van achter bekogelen met spullenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, ja!
Stiekem wilde jij gewoon vet graag naast mij zitten![]()
We kunnen wel afkijken bij Chris
Precies, wij hebben gewoon een heel overzicht van de klas.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef Wezzel het volgende:
[..]
En niemnad kan ons van achter bekogelen met spullen![]()
ooh Helemaaaaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik ga je afleiden achter je
[afbeelding]
Gangsterquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik ga je afleiden achter je
[afbeelding]
ja beetje vaag hij doet het nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooh Helemaaaaal niet
-jeetje wat een gangster-
oh je plaatje werkt niet
Welcome btw in PUB, meld je even in de SC
ik upload m welquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
ja beetje vaag hij doet het niet
(en nee geen gangster ik sliep na een live optreden op de camping als tropical danny!)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Haal die kankerdrinkautomaten 'ns weg
wrom, je moet toch kunnen overleven in de klas?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Haal die kankerdrinkautomaten 'ns weg
Daarvoor heb je pauze'squote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
wrom, je moet toch kunnen overleven in de klas?
ja, maar dan leer ik altijd heel hard doorquote:
Stuud!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar dan leer ik altijd heel hard door
ja, maar wel met mn shirtje laag, krijg ik hogere cijfersquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stuud!
Je zit ook al zo vooraan bij de leraar
en de leraar een stiffiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar wel met mn shirtje laag, krijg ik hogere cijfers
Vervangen door een terrorist is eens wat leuker.. D_A is ontslagenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef MrNGm het volgende:
Waar is D_A gebleven? Onder bier en tieten bedolven?
niet mijn probleemquote:
zolang je me niet afleid, primaaaaquote:
ohquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
zolang je me niet afleid, primaaaa
hihi jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh
Laat dan maar
moederslerarenkindje![]()
weet ie bestquote:
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef liiszle het volgende:
tis stil in de klas... iedereen aant leren?
no1uknow wil naast je zittenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef liiszle het volgende:
*Ik ben nieuw in de klas, wie wil mijn maatje worden ?
hmms.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dr wel (mogen) afleiden![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Arkaneor het volgende:
*is intens bezig met het Jojoortje voorzien van propjes teneinde eigen leedvermaak te vergaren*
Hej! Opbokken of ik kom in actiequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Arkaneor het volgende:
*is intens bezig met het Jojoortje voorzien van propjes teneinde eigen leedvermaak te vergaren*
nee das de verkeerde..quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef Bravebart het volgende:
Hops, bier weer terug waar het thuis hoort.
[afbeelding]
Johnny Walker Black ook erg aan te raden![]()
Wantdtdtdquote:
Toppie wie heeft de plattegrond weer op orde gebrachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef Bravebart het volgende:
Hops, bier weer terug waar het thuis hoort.
[afbeelding]
Johnny Walker Black ook erg aan te raden![]()
En dat moet met win ampquote:
Hoe wil je het anders visualiserenquote:
Dan is het goed, ik heb de 2e opdracht bijna afquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders visualiseren
Maar dat moet idd met winamp uit onze hypermoderne computer met ubergeil geluidssysteem
Guckt du aus deiner augen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef DiaperJuice het volgende:
Haben wir eigentlich einen lehrer?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:36 schreef Bravebart het volgende:
La idea de Bo era muy buena, por eso:
[afbeelding]
en heel veel bier en heel veel tieten dan?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
en heel veel bier en heel veel tieten dan?
*stage
*Kindertelefoon belt*quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hej! Opbokken of ik kom in actie![]()
Als je dat niks vindt zit je in de verkeerde klasquote:
Nicequote:
Wat is er mis met gewoon 2 plattegrondenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nicemet zo'n kleine pic misschien even iedereen doen
weet tenminsten iedereen wie wie is en waar hij/zij zit
Kan ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon 2 plattegronden
Nou dan.quote:
Idd, wanneer krijgen we een brief van de meester over het schoolreisjequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat is het bestemmingsplan van de klas nou?![]()
Wanneer is het schoolreisje
Bijles taal zou niet gek zijn...quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:58 schreef Wouser het volgende:
Ik hoop dat we gaan de Walibi World gaan :d
Najaquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef Wouser het volgende:tja ik had ook een 5 voor nederlands op eindlijst van Havo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |