Krijg je he?! na 150000 keer dat spelquote:
gewoon hetzelfde alleen je hebt 1 vakje meerquote:
Precies, 't is meer iets van, heej, ik ben dronken en het lijkt wel op talpa, kom we doen er iets bij (overigens heb ik het niet zelf verzonnen maar ik vond het wel blijquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:57 schreef Wouser het volgende:
Nauw okje hebt maar 1 mogelijkheid meer om 3 op een rij te krijgen dus zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn
*Bravebart pakt een biertjequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:23 schreef nijnja het volgende:
en (1 rij) voor mij
* nijnja pakt propjesschieter
* nijnja schiet een propje in het bier (en hoopt niet geslacht te wordenquote:
We zijn al een uur of 10 uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
* nijnja schiet een propje in het bier (en hoopt niet geslacht te worden![]()
)
was het aan dan?quote:
Idd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
was het aan dan?pff ik word echt te vervelend nu
![]()
ja, naarmate je meer bier wegtankt voel je je opener om een rare pruik op te zettenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ga maar dicht bij het bier zitten
Ik zit opeens helemaal alleenquote:
En ik sta er niet meer opquote:
Jij en meesterquote:
Die bedoel ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij en meester![]()
Andere Bart is de meester hier, hij gaat nog Pabo studeren ook
Doe dan mij, ik doe ookal paboquote:
Lamme leraren hebben we niks aanquote:
hoezo lam?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lamme leraren hebben we niks aan
Ik ben nog altijd konijnquote:
Ik bedoel maarquote:
hehequote:
Je kan beter op de 'echte' versie doorgaanquote:
quote:
Ik had zat compleet geflipte foto's maar die wilden op de een of andere manier niet uploadenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef nijnja het volgende:
ik vind mijn foto nog wel het mooist hoor.... Iedereen is zo gewoon
true truequote:
Ik stem voor Amsterdam Paradisoquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:23 schreef nijnja het volgende:
maar wat is centraal? waar woont 1 ieder die in de klas zit? hebben we wel een telefoonboom
![]()
Ik heb 27 jongens en 2 meisjes in m'n klasquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef Wouser het volgende:
Zitte wel veel jongemanne in de klasbij mij was het altijd het omgekeerde
quote:Of dat je liever gaat gamen dan gaat werken aan je verslag? Dan is hier de oplossing, de eerste handige link alweer . Je gaat hier heen, en je typt de naam van je verslag in, en de grote (ongeveer). Je klikt op de knop, en je krijgt nu een file met allemaal war taal/error's e.d. Dat bestand verzend je naar je leraar, of brand je op cd o.i.d. Je leraar zal denken dat er een fout is opgetreden, en zal je vertelen dat je een nieuwe afspraak moet maken om het in te leveren of je presentatie te laten zien. Leuke antwoorden daarop zijn: 'ja maar ik heb hem al verwijderd op me pc' e.d . Veel succes.
Dat's liev. Maar geef je het bier dan wel door?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kom wel naast je zitten (want dicht bij bier), maar ik schop jou aan de kant, want ik ben groter, en ik wil tegen de muur zitten
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat's liev. Maar geef je het bier dan wel door?
Ophoeren, het blijft gewoon zo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef Wouser het volgende:
* Wouser vind dat er eens een verandering moet komen in plattegrondgaat aanpassing maken in paint
Anders wordt je eruit gestuurdquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ophoeren, het blijft gewoon zo.
* Borkydude slaat Wouser, en geeft de beertender terug aan Bart en Rickquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Bier moet centraal zitte en ik zit op een centrale plaatsniet waar mensen achterin??
* Wouser draait zich om en kijkt naar achteren
Bier hoort bij Merel, Rick en Bart, dûhquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Bier moet centraal zitte en ik zit op een centrale plaatsniet waar mensen achterin??
* Wouser draait zich om en kijkt naar achteren
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude slaat Wouser, en geeft de beertender terug aan Bart en Rick![]()
Wij hoeven geen bierquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:06 schreef Wouser het volgende:
[..]ik denk alleen maar aan de belangen van de mensen achtermij
![]()
![]()
Ik heb nog wel een fles groene ranja voor Tom!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wij hoeven geen bier
* Borkydude haalt flesje Petrikov uit zijn tas, mixt met Red Bull, en deelt uit aan Blaxje, Bravebart en Wouser.
Melk is ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:12 schreef nijnja het volgende:
ik neem wel een paar pakken mee
(melk)
't Is op hierquote:
Altijd weer de baas spelenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Omdat ik de PUB'ers in bedwang hou
gelijk is de tabtender weetik veel wat het was wegquote:
wacht, ik ben blindquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
gelijk is de tabtender weetik veel wat het was weg
Ik heb al iemand aan mij zijquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Maar niemand wilt bij je in de buurt zitten
die zit nu voor mij en naast iemand anders meen ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb al iemand aan mij zij
Hmm..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:22 schreef nijnja het volgende:
ik zit hemaal rechts midden, met die staartjes
Volgens mij zit ik naast jou!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:18 schreef booo het volgende:
Ahh, kei leuk
En er zit iemand naast mij
Alleen hebben we nu een beetje het probleem dat ik niet van iedereen weet wie het is
Oh, ja!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik naast jou!
(Rechts in de hoek toch?)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn we toch vervelend...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |