'Loose the hood'quote:
Dag buurman! Hoe was het nablijven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:53 schreef Arkaneor het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik kijk trouwens zo chagrijnig omdat ik te laat was en straks een uurtje moet nablijven
Nietes! Koffiequote:Op woensdag 31 januari 2007 02:49 schreef nijnja het volgende:
ik vind mijn foto nog wel het mooist hoor.... Iedereen is zo gewoon
En niemnad kan ons van achter bekogelen met spullenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, ja!
Stiekem wilde jij gewoon vet graag naast mij zitten![]()
We kunnen wel afkijken bij Chris
Precies, wij hebben gewoon een heel overzicht van de klas.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef Wezzel het volgende:
[..]
En niemnad kan ons van achter bekogelen met spullen![]()
ooh Helemaaaaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik ga je afleiden achter je
[afbeelding]
Gangsterquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik ga je afleiden achter je
[afbeelding]
ja beetje vaag hij doet het nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooh Helemaaaaal niet
-jeetje wat een gangster-
oh je plaatje werkt niet
Welcome btw in PUB, meld je even in de SC
ik upload m welquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
ja beetje vaag hij doet het niet
(en nee geen gangster ik sliep na een live optreden op de camping als tropical danny!)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Haal die kankerdrinkautomaten 'ns weg
wrom, je moet toch kunnen overleven in de klas?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef Borkydude het volgende:
Haal die kankerdrinkautomaten 'ns weg
Daarvoor heb je pauze'squote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
wrom, je moet toch kunnen overleven in de klas?
ja, maar dan leer ik altijd heel hard doorquote:
Stuud!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar dan leer ik altijd heel hard door
ja, maar wel met mn shirtje laag, krijg ik hogere cijfersquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stuud!
Je zit ook al zo vooraan bij de leraar
en de leraar een stiffiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar wel met mn shirtje laag, krijg ik hogere cijfers
Vervangen door een terrorist is eens wat leuker.. D_A is ontslagenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef MrNGm het volgende:
Waar is D_A gebleven? Onder bier en tieten bedolven?
niet mijn probleemquote:
zolang je me niet afleid, primaaaaquote:
ohquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
zolang je me niet afleid, primaaaa
hihi jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh
Laat dan maar
moederslerarenkindje![]()
weet ie bestquote:
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef liiszle het volgende:
tis stil in de klas... iedereen aant leren?
no1uknow wil naast je zittenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef liiszle het volgende:
*Ik ben nieuw in de klas, wie wil mijn maatje worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |