Leuk voor zondagmiddag...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe mij er maar 1
Maar dat wordt niet leuk (voor jou)....quote:
Toch nog ff ge-edit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar dat wordt niet leuk (voor jou)....
Dit staat in de OP maar volgens dezelfde OP heeft Ajax 2 keer gewonnenquote:De afgelopen 7 jaar heeft Feyenoord maar 1 keer verloren in de ArenA. Vier maal werd gelijk gespeeld. 2 maal won Feyenoord.
De play offs tellen niet meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit staat in de OP maar volgens dezelfde OP heeft Ajax 2 keer gewonnen
Dat zal hem zijn, dus er is gewoon geprobeerd ons op een ordinaire manier een rat voor ogen te draaien, wat een belhamelquote:
Ach, je kent jorientjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ook lekker willekeurig om 7 jaar te pakken
Je vergeet Lyon, Inter en PSG.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee een feyenoord, psv, anderlecht, club brugge fan![]()
Mooi istie geworden heh..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slaat echt nergens op messenga waar ben je mee bezig
* Erwtensoep wacht op het eerste holocaust plaatjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:59 schreef stefmans het volgende:
Nou Jorien of andere kakkerlakken, zoek een mooi plaatje en dan plaats Mess hem er vast wel in![]()
Ik heb 2 OP's gekoppeld, That's it.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slaat echt nergens op messenga waar ben je mee bezig
ik weet er wel 1, maar die zal er nooit in komen denkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:59 schreef stefmans het volgende:
Nou Jorien of andere kakkerlakken, zoek een mooi plaatje en dan plaats Mess hem er vast wel in![]()
Je kan het altijd proberen hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik weet er wel 1, maar die zal er nooit in komen denk![]()
hebben we niks aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Messenga het volgende:
Zit nu ook een plaatje bij voor de Feijenoorders.
Omdat er poppetjes op geschilderd moeten worden om het doek het stadion in te krijgen. Laf van feyenoord en de stewards ook dat ze dit dan wel toelaten.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Feyenoordfans nu al in de slachtofferrol. dat voorspelt niet veel goeds voor Feyenoord tegen Ajax
en het Spa Cola Fanta doek mocht niet meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Omdat er poppetjes op geschilderd moeten worden om het doek het stadion in te krijgen. Laf van feyenoord en de stewards ook dat ze dit dan wel toelaten.
Zo'n lelijk ding op je schouder, je bent getekend voor het leven. Arme jongenquote:
En terecht. Het feyenoord publiek mag niet op de feiten worden gedrukt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en het Spa Cola Fanta doek mocht niet mee![]()
En toen ging jij maar naar jong ajax-jong feyenoord ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En terecht. Het feyenoord publiek mag niet op de feiten worden gedrukt!
(zie de feyenoord krant en feyenoord tv)
Is dat jullie niveau...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Edje krijgt een schop van buys
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
Laat feyenoord maar weer de beste schoppers zijn, doen wij wel het belangrijkste; voetballen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
Ik dacht dat AZ beter kon voetballenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Laat feyenoord maar weer de beste schoppers zijn, doen wij wel het belangrijkste; voetballen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vrij kansloos![]()
Ja, ik zou ook spijt hebben van het neertrappen van een man die mn opa zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet hij is zeggen, binnen 10 seconden ligt hij te huilen om de ambulance![]()
![]()
Welke had je in gedachte dan?quote:
Zijn ze ook, maar we passen ons aan aan jullie niveau...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vrij kansloos![]()
Die sukkels kunnen niet eens winnen in de kuipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik dacht dat AZ beter kon voetballen
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook spijt hebben van het neertrappen van een man die mn opa zou kunnen zijn.
pas dan die quote ook ff aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstig![]()
Leer eerst lezen of een quote aanpassen en praat dan verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstig![]()
Ja en daarna word hij doormidden geschopt door diezelfde opa bedoelde ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:13 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Leer eerst lezen of een quote aanpassen en praat dan verder
Je kan het nog zo leuk bedoelen, moet je het wel zeggen paupertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en daarna word hij doormidden geschopt door diezelfde opa bedoelde ik![]()
Mwah op het kasteel konden ze anders wel winnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die sukkels kunnen niet eens winnen in de kuip![]()
quote:
Jullie gaan toch voor leo nuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk niet dat er spreekkoren naar davids komen, zoals wel het geval was bij psv-feyenoord met kluivert
Denk niet dat we jullie uberhaupt kunnen verstaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk niet dat er spreekkoren naar davids komen, zoals wel het geval was bij psv-feyenoord met kluivert
Robbie, gokverslaafdequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza, broekpoepert.
Staat de radio weer zo hardquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Denk niet dat we jullie uberhaupt kunnen verstaan![]()
Hij had inderdaad niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza, broekpoepert.
iets gemist?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij had inderdaad niets meer te zeggen
Omdat je gelijk had dat ik het fout zeiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij had inderdaad niets meer te zeggen
Dat gore kut accent is inderdaad niet te verstaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat gore kut accent is inderdaad niet te verstaan
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegAmsterdams
Amsterdamsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegAmsterdams
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik sneller dan je schaduw.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je F5 knop zit vastgeplakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
goede voetballer, maar volgens mij begonnen jullie meteen over hoe davids Buijs doormidden ging schoppenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef Silenus het volgende:
Schitterend, die opmerkingen over Davids. Wat zouden ze toch graag een middenvelder van het kaliber Davids hebben.
Maar Lucius is ook een mooie man.
Beetje plagen moet kunnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goede voetballer, maar volgens mij begonnen jullie meteen over hoe davids Buijs doormidden ging schoppen
Jongen echt welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja maak het even, ik ben dus echt geen Provincaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij met je boerenaccent en rotterdams accent door elkaar iig helemaal niet![]()
Euh, juist ja. De twee grootste talenten van Nederland lopen volgend jaar rond bij feyenoord op het middenveld (Bruins, Guzman). Davids mag hun voeten niet eens likken over een jaar of 5 mafkees.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef Silenus het volgende:
Schitterend, die opmerkingen over Davids. Wat zouden ze toch graag een middenvelder van het kaliber Davids hebben.
Maar Lucius is ook een mooie man.
Het is een boer en een kakkerlak tegelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja maak het even, ik ben dus echt geen Provincaal![]()
dat is toch het hoofddoel van dit topic?quote:
ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja maak het even, ik ben dus echt geen Provincaal![]()
boerkalak?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is een boer en een kakkerlak tegelijk![]()
![]()
Bruins gaat Juventus landskampioen makenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef Jasza het volgende:
Alsof Bruins ooit bij clubs zoals Davids heeft gespeeld komt, Guzman kan ver komen maar laten we maar ff afwachten he.
Daarom wou Ajax Bruins ook hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef Jasza het volgende:
Alsof Bruins ooit bij clubs zoals Davids heeft gespeeld komt, Guzman kan ver komen maar laten we maar ff afwachten he.
En AZ, en nog wat clubs uit het buitenland (subtoppers, dat dan weer wel..)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom wou Ajax Bruins ook hebben![]()
Davids speelde ook niet altijd, maar is hij wel speelgerechtigd? want anders komt Maduro d'r weer inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef Jasza het volgende:
Hij is wel goed maar hij gaat nooit de wereldtop halen hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom wou Ajax Bruins ook hebben![]()
in tegenstelling tot sommige ajax spelersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is wel goed maar hij gaat nooit de wereldtop halen hoor![]()
Nee daarom juist, VDV was een veel groter talent als die Bruins hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig gingen Ajax' talenten wel naar mondiale topclubs... vd Vaart en de jong vechten tegen degradatie bij HSV, Pienaar is niet goed genoeg voor zwalkend Dordtmund. Trabelsi naar Man. City.
Nee so?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige ajax spelersZie je maduro of de jong al bij man.utd ofzo spelen
En dat was dan eigen jeugdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig gingen Ajax' talenten wel naar mondiale topclubs... vd Vaart en de jong vechten tegen degradatie bij HSV, Pienaar is niet goed genoeg voor zwalkend Dordtmund. Trabelsi naar Man. City.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee daarom juist, VDV was een veel groter talent als die Bruins hoor.
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee daarom juist, VDV was een veel grotere talent eter als die Bruins hoor.
achja, Van Persie, Smolarek, Leonardo.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
in lengte jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, jij ziet die twee over vijf jaar bij Barcelona of Juventus voetballen dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Euh, juist ja. De twee grootste talenten van Nederland lopen volgend jaar rond bij feyenoord op het middenveld (Bruins, Guzman). Davids mag hun voeten niet eens likken over een jaar of 5 mafkees..
En breedtequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in lengte ja
maar goed, komt tijd komt raad
Met extragratis verzekering voor blessuresquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, VDV was dus echt wel een groter talent op die leeftijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in lengte ja
maar goed, komt tijd komt raad
Ze spelen alledrie anders wel in de basisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
achja, Van Persie, Smolarek, Leonardo.....
Anders ook aparte transfers
Gabriquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, jij ziet die twee over vijf jaar bij Barcelona of Juventus voetballen dus.
Gabri - Sneijder - Davids.![]()
tegen
Hofs - Lucius - De Guzman![]()
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Jasza het volgende:
maar dat Bruins ver komt is nog niet zeker en dat weet je ook wel.
Gabri is niets, Sneijder wordt bankzittert, davids is afgeschreven. Guzman haalt internationale top, Bruins ook, hofs en lucius blijven lekker in NL.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, jij ziet die twee over vijf jaar bij Barcelona of Juventus voetballen dus.
Gabri - Sneijder - Davids.![]()
tegen
Hofs - Lucius - De Guzman![]()
hihihi en dan ons arrogant noemen wihihihihquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Gabri is niets, Sneijder wordt bankzittert, davids is afgeschreven. Guzman haalt internationale top, Bruins ook, hofs en lucius blijven lekker in NL.
Daniel de Ridder heeft anders wel al 2 hele wedstrijden meegedaan dit seizoen bij topclub Celta de Vigo hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ze spelen alledrie anders wel in de basisin tegenstelling tot sommige ajacieden
Ik vind ze apart omdat ze bij Feyenoord niet echt goed lagen. Zie vooral Van Persie en Smolarek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ze spelen alledrie anders wel in de basisin tegenstelling tot sommige ajacieden
Uh, nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, VDV was dus echt wel een groter talent op die leeftijd.
Gaat gebeuren.quote:Wat er daarna is gebeurd zeg ik maar niet, maar dat Bruins ver komt is nog niet zeker en dat weet je ook wel.
Gaat lukken.quote:Laat hem eerst maar is bij 010 goed spelen.
Arrogant om een zooitje kutspelerts ja...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
hihihi en dan ons arrogant noemen wihihihih![]()
![]()
De Guzman ben ik het over eens, Bruins is nog een twijfelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Arrogant om een zooitje kutspelerts ja.... Feit is dat de rest van onze selectie te verkankerd voor woorden is, maar iedereen met een objectieve mening ziet dat die 2 het gaan halen........ Niet voor niets stond Guzman vorig jaar al in belangstelling van Engelse top...
Harry tog?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Of terwijl wij hebben komend seizoen een goed middenveld als het gaat lopen, maar geen spits
als jij sneijder kwalificeert als bankzitter en dan zo praat over de Guzman (die m.i. super is) dan laat je niet echt blijken objectief en genuanceerd te redenerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Arrogant om een zooitje kutspelerts ja.... Feit is dat de rest van onze selectie te verkankerd voor woorden is, maar iedereen met een objectieve mening ziet dat die 2 het gaan halen........ Niet voor niets stond Guzman vorig jaar al in belangstelling van Engelse top...
Sneijder kan alleen van 20 meter net naast schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als jij sneijder kwalificeert als bankzitter en dan zo praat over de Guzman (die m.i. super is) dan laat je niet echt blijken objectief en genuanceerd te redeneren
Iedereen die objectief is, weet dat Sneijder bij Barca op het moment bankzittert zou worden, daar heb ik 't overm et 'bankzitter'quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als jij sneijder kwalificeert als bankzitter en dan zo praat over de Guzman (die m.i. super is) dan laat je niet echt blijken objectief en genuanceerd te redeneren
Hahaha. Je maakt de voorpret voor de Ajacieden alleen maar groter. We zullen zondag zien wie er de afschreven bankzittende nietsnutten zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Gabri is niets, Sneijder wordt bankzittert, davids is afgeschreven. Guzman haalt internationale top, Bruins ook, hofs en lucius blijven lekker in NL.
Ben ik met je eens maar omdat de Guzman gevolgd werd door Engelse topclubs is hij ineens beter, apartquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Iedereen die objectief is, weet dat Sneijder bij Barca op het moment bankzittert zou worden, daar heb ik 't overm et 'bankzitter'
Maar goed dat de Guzman zo'n goed schot heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sneijder kan alleen van 20 meter net naast schieten
Hij is anders wel topfitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids heeft in ieder geval veel wedstrijdritme.
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar goed dat de Guzman zo'n goed schot heeft![]()
Hoeveel heeft de guzman er gemaakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdert
Kwam altijd simpel door de testen van de Spurs na elke week, en je weet zelf dat een speler zoals Edgar geen ritme nodig heeft(mentaliteit is al genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids heeft in ieder geval veel wedstrijdritme.
6quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel heeft de guzman er gemaakt?
Mischien is het schot van De Guzman voor een vrijetrap iets beter ja, maar je wil toch niet zeggen dat er 1 voetballer rond loopt op de nederlandse velden die een beter schot heeft als Wesley in de loop.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdert
Vinden ze bij NEC ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is gewoon de beste middenvelder in nederland. Dat wel hoor. Voetballend is die echt goed
Dat is nog altijd meer dan van 20 meter net naast schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 vrije trappen dit jaar?
Dat niet hoor?
1 geweldige tegen Twente?
En 1tje tegen RKC?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet ik het joh. Lekker belangrijk
Dissedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij komt met dat argumentquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
hij is de 3e vrije trappen nemer op dit moment (als die lange speelt)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 vrije trappen dit jaar?
Dat niet hoor?
1 geweldige tegen Twente?
En 1tje tegen RKC?
En dat is niet zo. Allebei 2. Pfff wat een gelulquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat het er meer zijn, niet hoeveel.
Maar deguzman schiet niet steeds van 20 meter net naastquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
de guzman ook geen 6 vrije trappen![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik reken die van guzman van zondag vast mee.
Ben je al klaar gekomen op die poster van De Guzman boven je bed?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar deguzman schiet niet steeds van 20 meter net naast
In eigen doel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik reken die van guzman van zondag vast mee.
Opleiding: Vmbo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ben je al klaar gekomen op die poster van De Guzman boven je bed?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Opleiding: Vmbo.
Beroep: Vakkenvullen, en naar school.
Nee hoor, ga eens aan het werk bediende
(Slecht gejat van jan mulder)
Hehe, zijn die gasten achter het doel die altijd beste plek hebben. en als ajax scoort kennen ze opeens wel staan en lopenquote:
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Opleiding: Vmbo.
Beroep: Vakkenvullen, en naar school.
Nee hoor, ga eens aan het werk bediende
(Slecht gejat van jan mulder)
Stoere opmerkingen man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan komtie in z'n mariokart het veld op
Tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.
Nou ik doe een opleiding journalistiek, en ik werk in de horeca.
Ben je nu trots?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan komtie in z'n mariokart het veld op
quote:
is your mother proud of you?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.
Nou ik doe een opleiding journalistiek, en ik werk in de horeca.
Ben je nu trots?![]()
Jaquote:
Neemt niet weg dat ik het nogal makkelijke opmerkingen vind.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie er zelf om lachen![]()
Ik ben er bij.quote:
wat verwacht je dan van dit soort topics?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja![]()
Het niveau gaat wel heel hard omlaag.![]()
Een hoogstaande discussie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat verwacht je dan van dit soort topics?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het nogal makkelijke opmerkingen vind.
De ChristenUnie ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is gewoon kut. Klaar.
Geloof is ook kut, komt alleen maar oorlog doorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is gewoon kut. Klaar.
Laten we daar weer over beginnenquote:
Ze gaan wel over jou regeren.quote:
quote:
Och meneertje woont naast het stadionquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken bosschenaartje![]()
Rellen. Al hoefde ik niet ver te zoeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij is Kakkerlak dat weet je tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, dat een oud-Ajacied nu opeens Feyenoordfan is geworden. Jij weet echt wat je wil in je leven he?quote:
Ik ben PvdA hoor. Anti god.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, dat een oud-Ajacied nu opeens Feyenoordfan is geworden. Jij weet echt wat je wil in je leven he?![]()
En wat jij hier doet is me ook een raadsel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Och meneertje woont naast het stadion
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.quote:
Ja nou en?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.![]()
Waar is Cantona heenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gezellig als Cantona straks ook weer terug is.
Cantona is man.utd fanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gezellig als Cantona straks ook weer terug is.
Hij is even niet op FOK!quote:
Meer van de islamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.![]()
Dus nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En wat jij hier doet is me ook een raadsel.
10 voor vermaakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meer van de islam
Maar is lachen om zo tegen david te beginnen![]()
Maar dit soort topics zijn wel leuk
Geloof, politiek, wereldproblematiek... alles komt aan bod in dit topic.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef rubbereend het volgende:
hebben we hier nu ook al een politieke discussie?
Wie verwacht je dat er spelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach valt wel mee Steffmans, er is nog weining nieuws bekend over zondag
komt nog wel
Gebid?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je gebid dat ze winnen koningdavid?
Edit dat eens even snelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
gebad dan
Zijn allebei negers.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is het verband tussen de paus en reiziger?
Weet ik het het, misschien is dat koning David zijn gebidgeloof... Ik heb dat plaatje toch niet gemaakt johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is het verband tussen de paus en reiziger?
---- Timmerquote:
Beantwoord mijn gebed vraag eerst maar eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt ook niet.
Maar goed, vertel eens hoe je bent veranderd van Ajacied naar Feyenoordfan. Ik ben benieuwd hoe zoiets gaat...
quote:
Ik bid nooit voor voetbal, nu jouw verhaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beantwoord mijn gebed vraag eerst maar eens.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Buijs -- Vlaar - Lucius - Bahia![]()
---- Guzman --- Schreuder -- Hofs
--- Kolkka-- Charisteas -- Huysegems
Buijs en Bahia tegenover De Mul en Leonardo dat word een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Vertel jij nou maar eens Robbie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom niet? Ook niet als Ajax in de CL finale staat?
Toen wel, maar toen was ik nog een kind en was jij nog Ajacied.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom niet? Ook niet als Ajax in de CL finale staat?
Bij Kolkka heb je zeker een punt..ik vind hem echt slechtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Ligt eraan hoe de wedstrijd verloopt, als we ze wegspelen gaaat hij door het lint en pakt hij roodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
Buijs gaat iig een gele kaart pakken
Als het binnen 25 minuten 1-0 staat krijgt hij heel snel roodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de wedstrijd verloopt, als we ze wegspelen gaaat hij door het lint en pakt hij rood![]()
Ik ben nooit voor Feyenoord geweest johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toen wel, maar toen was ik nog een kind en was jij nog Ajacied.
Maar vertel eens... waar is het bij jou fout gegaan?
Laat me raden: in de jaren 98/99/2000 toen alle Gloryhunters opeens overstapten naar andere clubs werd jij voor Feyenoord?![]()
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als het binnen 25 minuten 1-0 staat krijgt hij heel snel rood![]()
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:
Sukkeltjeeee en Kut kakkerlakkk
Kijken hoe leuk hij dan gaat doen tegen het publiek![]()
Hij wel hoor, weet het bijna zeker dat hij helemaal gek wordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiek![]()
Nee, Buijs is de rust zelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiek![]()
Nee dat denk ik dus totaal nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij wel hoor, weet het bijna zeker dat hij helemaal gek word![]()
![]()
Waarom verdedig je nu dan alles wat Feyenoord is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor Feyenoord geweest joh![]()
Wat wil die nou tegen het publiek beginnen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:
Sukkeltjeeee en Kut kakkerlakkk
Kijken hoe leuk hij dan gaat doen tegen het publiek![]()
Is dit een kloon van Robbiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:45 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Wat wil die nou tegen het publiek beginnen?
Iets zeggen zodat hij nog meer wordt uitgescheld?
Of zelf gaan schelden met ziektes zodat hij wedstrijden wordt geschorst?
Dezequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan ken je hem niet hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus totaal niet![]()
Buijs is een Ajacied lijkt me wel iets voor zondagquote:
Ach we zullen zien.quote:
Hey Terror is ook pas 19quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Vroeger van ik "fan" van ajax. Ik was 7 / 8 ajax ging op voetbal, ajax deed het goed, won de CL. Al mn vriendjes en teamgenootjes waren voor ajax. Dus het was heel normaal dat je voor ajax was. Van FC Den Bosch had ik toen nog nooit gehoord en was ook niet (op normale tijden) op tv. In die tijd ben ik er 1 keer geweest en dat imponeerde wel pas rond 97 kwam ik terug en ging ik vaker en vanaf 99-00 heb ik inmiddels een seizoenkaart. Mijn vriendjes bleken ook maar teringlijers te zijn.
Voor Feyenoord ben ik niet, vind het wel geinig als ze winnen. En heb er wel sympathie voor de volksclub. En het mooiste is natuurlijk om gasten als Jaszak en erwtensoep te pesten
dus jij vind ajacied ook een scheldwoord?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Buijs is een Ajacied lijkt me wel iets voor zondag![]()
Hij moet dan zeker met zijn handen de bal boven zijn hoofd houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Misschien staan we 0-3 voorpakt Buijs de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde
![]()
Precies wat ik dacht dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Vroeger van ik "fan" van ajax. Ik was 7 / 8 ajax ging op voetbal, ajax deed het goed, won de CL. Al mn vriendjes en teamgenootjes waren voor ajax. Dus het was heel normaal dat je voor ajax was. Van FC Den Bosch had ik toen nog nooit gehoord en was ook niet (op normale tijden) op tv. In die tijd ben ik er 1 keer geweest en dat imponeerde wel pas rond 97 kwam ik terug en ging ik vaker en vanaf 99-00 heb ik inmiddels een seizoenkaart. Mijn vriendjes bleken ook maar teringlijers te zijn.
Voor Feyenoord ben ik niet, vind het wel geinig als ze winnen. En heb er wel sympathie voor de volksclub. En het mooiste is natuurlijk om gasten als Jaszak en erwtensoep te pesten
Jeugdelijk onbezonnenheid, jij vrat vroeger wormenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus.![]()
Blijf het nog steeds raar vinden dat je nu zo 'anti' een club bent waar je vroeger 'fan' van was.
Witschgequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
pakt de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde![]()
Tsja, ben bang dat Edje hem dan doormidden zaagtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Misschien staan we 0-3 voorpakt Buijs de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik kom volwassen over ik weet het![]()
Tsjah... Gods wil.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het nog steeds raar vinden dat je nu zo 'anti' een club bent waar je vroeger 'fan' van was.
Voor zondag zitten we op deel 10 ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Ordinair het volgende:
Topic zonder inhoud, I love it!
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus.![]()
Hij at vroeger wormen, zo hadden we allemaal onze vreemdighedenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.
Ik kan het me moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hij at vroeger wormen, zo hadden we allemaal onze vreemdigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |