En toen ging jij maar naar jong ajax-jong feyenoord ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En terecht. Het feyenoord publiek mag niet op de feiten worden gedrukt!
(zie de feyenoord krant en feyenoord tv)
Is dat jullie niveau...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Edje krijgt een schop van buys
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
Laat feyenoord maar weer de beste schoppers zijn, doen wij wel het belangrijkste; voetballen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef Grimm het volgende:
Ik dacht dat AZ beter kon voetballenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Laat feyenoord maar weer de beste schoppers zijn, doen wij wel het belangrijkste; voetballen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vrij kansloos![]()
Ja, ik zou ook spijt hebben van het neertrappen van een man die mn opa zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet hij is zeggen, binnen 10 seconden ligt hij te huilen om de ambulance![]()
![]()
Welke had je in gedachte dan?quote:
Zijn ze ook, maar we passen ons aan aan jullie niveau...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vrij kansloos![]()
Die sukkels kunnen niet eens winnen in de kuipquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik dacht dat AZ beter kon voetballen
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook spijt hebben van het neertrappen van een man die mn opa zou kunnen zijn.
pas dan die quote ook ff aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstig![]()
Leer eerst lezen of een quote aanpassen en praat dan verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doormidden geschopt door een opa, hoe ernstig![]()
Ja en daarna word hij doormidden geschopt door diezelfde opa bedoelde ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:13 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Leer eerst lezen of een quote aanpassen en praat dan verder
Je kan het nog zo leuk bedoelen, moet je het wel zeggen paupertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en daarna word hij doormidden geschopt door diezelfde opa bedoelde ik![]()
Mwah op het kasteel konden ze anders wel winnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die sukkels kunnen niet eens winnen in de kuip![]()
quote:
Jullie gaan toch voor leo nuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk niet dat er spreekkoren naar davids komen, zoals wel het geval was bij psv-feyenoord met kluivert
Denk niet dat we jullie uberhaupt kunnen verstaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk niet dat er spreekkoren naar davids komen, zoals wel het geval was bij psv-feyenoord met kluivert
Robbie, gokverslaafdequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza, broekpoepert.
Staat de radio weer zo hardquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Denk niet dat we jullie uberhaupt kunnen verstaan![]()
Hij had inderdaad niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza, broekpoepert.
iets gemist?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij had inderdaad niets meer te zeggen
Omdat je gelijk had dat ik het fout zeiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij had inderdaad niets meer te zeggen
Dat gore kut accent is inderdaad niet te verstaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Denk niet dat we jullie uberhaupt kunnen verstaan![]()
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat gore kut accent is inderdaad niet te verstaan
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegAmsterdams
Amsterdamsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh jood. Jullie worden meer uitgekotst in de rest van 't land dan wij om jullie accent, zegt genoegAmsterdams
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik sneller dan je schaduw.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik sneller dan je schaduw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |