Leuk voor zondagmiddag...?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe mij er maar 1
Maar dat wordt niet leuk (voor jou)....quote:
Toch nog ff ge-edit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar dat wordt niet leuk (voor jou)....
Dit staat in de OP maar volgens dezelfde OP heeft Ajax 2 keer gewonnenquote:De afgelopen 7 jaar heeft Feyenoord maar 1 keer verloren in de ArenA. Vier maal werd gelijk gespeeld. 2 maal won Feyenoord.
De play offs tellen niet meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit staat in de OP maar volgens dezelfde OP heeft Ajax 2 keer gewonnen
Dat zal hem zijn, dus er is gewoon geprobeerd ons op een ordinaire manier een rat voor ogen te draaien, wat een belhamelquote:
Ach, je kent jorientjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ook lekker willekeurig om 7 jaar te pakken
Je vergeet Lyon, Inter en PSG.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee een feyenoord, psv, anderlecht, club brugge fan![]()
Mooi istie geworden heh..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slaat echt nergens op messenga waar ben je mee bezig
* Erwtensoep wacht op het eerste holocaust plaatjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:59 schreef stefmans het volgende:
Nou Jorien of andere kakkerlakken, zoek een mooi plaatje en dan plaats Mess hem er vast wel in![]()
Ik heb 2 OP's gekoppeld, That's it.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slaat echt nergens op messenga waar ben je mee bezig
ik weet er wel 1, maar die zal er nooit in komen denkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:59 schreef stefmans het volgende:
Nou Jorien of andere kakkerlakken, zoek een mooi plaatje en dan plaats Mess hem er vast wel in![]()
Je kan het altijd proberen hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik weet er wel 1, maar die zal er nooit in komen denk![]()
hebben we niks aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Messenga het volgende:
Zit nu ook een plaatje bij voor de Feijenoorders.
Omdat er poppetjes op geschilderd moeten worden om het doek het stadion in te krijgen. Laf van feyenoord en de stewards ook dat ze dit dan wel toelaten.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Feyenoordfans nu al in de slachtofferrol. dat voorspelt niet veel goeds voor Feyenoord tegen Ajax
en het Spa Cola Fanta doek mocht niet meequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Omdat er poppetjes op geschilderd moeten worden om het doek het stadion in te krijgen. Laf van feyenoord en de stewards ook dat ze dit dan wel toelaten.
Zo'n lelijk ding op je schouder, je bent getekend voor het leven. Arme jongenquote:
En terecht. Het feyenoord publiek mag niet op de feiten worden gedrukt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en het Spa Cola Fanta doek mocht niet mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |