Ik bid nooit voor voetbal, nu jouw verhaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beantwoord mijn gebed vraag eerst maar eens.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Buijs -- Vlaar - Lucius - Bahia![]()
---- Guzman --- Schreuder -- Hofs
--- Kolkka-- Charisteas -- Huysegems
Buijs en Bahia tegenover De Mul en Leonardo dat word een moeilijk verhaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Vertel jij nou maar eens Robbie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom niet? Ook niet als Ajax in de CL finale staat?
Toen wel, maar toen was ik nog een kind en was jij nog Ajacied.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom niet? Ook niet als Ajax in de CL finale staat?
Bij Kolkka heb je zeker een punt..ik vind hem echt slechtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
---- Timmer----
Ligt eraan hoe de wedstrijd verloopt, als we ze wegspelen gaaat hij door het lint en pakt hij roodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
Buijs gaat iig een gele kaart pakken
Als het binnen 25 minuten 1-0 staat krijgt hij heel snel roodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de wedstrijd verloopt, als we ze wegspelen gaaat hij door het lint en pakt hij rood![]()
Ik ben nooit voor Feyenoord geweest johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toen wel, maar toen was ik nog een kind en was jij nog Ajacied.
Maar vertel eens... waar is het bij jou fout gegaan?
Laat me raden: in de jaren 98/99/2000 toen alle Gloryhunters opeens overstapten naar andere clubs werd jij voor Feyenoord?![]()
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als het binnen 25 minuten 1-0 staat krijgt hij heel snel rood![]()
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:
Sukkeltjeeee en Kut kakkerlakkk
Kijken hoe leuk hij dan gaat doen tegen het publiek![]()
Hij wel hoor, weet het bijna zeker dat hij helemaal gek wordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiek![]()
Nee, Buijs is de rust zelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk je dat zo prof zich laten blind maken door publiek![]()
Nee dat denk ik dus totaal nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij wel hoor, weet het bijna zeker dat hij helemaal gek word![]()
![]()
Waarom verdedig je nu dan alles wat Feyenoord is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor Feyenoord geweest joh![]()
Wat wil die nou tegen het publiek beginnen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me leuk dat Buijs rood krijgt, hele stadion:
Sukkeltjeeee en Kut kakkerlakkk
Kijken hoe leuk hij dan gaat doen tegen het publiek![]()
Is dit een kloon van Robbiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:45 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Wat wil die nou tegen het publiek beginnen?
Iets zeggen zodat hij nog meer wordt uitgescheld?
Of zelf gaan schelden met ziektes zodat hij wedstrijden wordt geschorst?
Dezequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je gebid dat ze winnen koningdavid?
Dan ken je hem niet hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus totaal niet![]()
Buijs is een Ajacied lijkt me wel iets voor zondagquote:
Ach we zullen zien.quote:
Hey Terror is ook pas 19quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Vroeger van ik "fan" van ajax. Ik was 7 / 8 ajax ging op voetbal, ajax deed het goed, won de CL. Al mn vriendjes en teamgenootjes waren voor ajax. Dus het was heel normaal dat je voor ajax was. Van FC Den Bosch had ik toen nog nooit gehoord en was ook niet (op normale tijden) op tv. In die tijd ben ik er 1 keer geweest en dat imponeerde wel pas rond 97 kwam ik terug en ging ik vaker en vanaf 99-00 heb ik inmiddels een seizoenkaart. Mijn vriendjes bleken ook maar teringlijers te zijn.
Voor Feyenoord ben ik niet, vind het wel geinig als ze winnen. En heb er wel sympathie voor de volksclub. En het mooiste is natuurlijk om gasten als Jaszak en erwtensoep te pesten
dus jij vind ajacied ook een scheldwoord?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Buijs is een Ajacied lijkt me wel iets voor zondag![]()
Hij moet dan zeker met zijn handen de bal boven zijn hoofd houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Misschien staan we 0-3 voorpakt Buijs de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde
![]()
Precies wat ik dacht dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Vroeger van ik "fan" van ajax. Ik was 7 / 8 ajax ging op voetbal, ajax deed het goed, won de CL. Al mn vriendjes en teamgenootjes waren voor ajax. Dus het was heel normaal dat je voor ajax was. Van FC Den Bosch had ik toen nog nooit gehoord en was ook niet (op normale tijden) op tv. In die tijd ben ik er 1 keer geweest en dat imponeerde wel pas rond 97 kwam ik terug en ging ik vaker en vanaf 99-00 heb ik inmiddels een seizoenkaart. Mijn vriendjes bleken ook maar teringlijers te zijn.
Voor Feyenoord ben ik niet, vind het wel geinig als ze winnen. En heb er wel sympathie voor de volksclub. En het mooiste is natuurlijk om gasten als Jaszak en erwtensoep te pesten
Jeugdelijk onbezonnenheid, jij vrat vroeger wormenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus.![]()
Blijf het nog steeds raar vinden dat je nu zo 'anti' een club bent waar je vroeger 'fan' van was.
Witschgequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
pakt de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde![]()
Tsja, ben bang dat Edje hem dan doormidden zaagtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Misschien staan we 0-3 voorpakt Buijs de bal op en gaat die hooghouden een paar meter lang zo langs de lange zijde
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik kom volwassen over ik weet het![]()
Tsjah... Gods wil.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het nog steeds raar vinden dat je nu zo 'anti' een club bent waar je vroeger 'fan' van was.
Voor zondag zitten we op deel 10 ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Ordinair het volgende:
Topic zonder inhoud, I love it!
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus.![]()
Hij at vroeger wormen, zo hadden we allemaal onze vreemdighedenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.
Ik kan het me moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na het winnen van de CL was ajax ook niet meer dezelfde. De club vervreemde van mij en mn fanschap was al snel bekoeld.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hij at vroeger wormen, zo hadden we allemaal onze vreemdigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |