Neemt niet weg dat ik het nogal makkelijke opmerkingen vind.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie er zelf om lachen![]()
Ik ben er bij.quote:
wat verwacht je dan van dit soort topics?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja![]()
Het niveau gaat wel heel hard omlaag.![]()
Een hoogstaande discussie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat verwacht je dan van dit soort topics?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het nogal makkelijke opmerkingen vind.
De ChristenUnie ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is gewoon kut. Klaar.
Geloof is ook kut, komt alleen maar oorlog doorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is gewoon kut. Klaar.
Laten we daar weer over beginnenquote:
Ze gaan wel over jou regeren.quote:
quote:
Och meneertje woont naast het stadionquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken bosschenaartje![]()
Rellen. Al hoefde ik niet ver te zoeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij is Kakkerlak dat weet je tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, dat een oud-Ajacied nu opeens Feyenoordfan is geworden. Jij weet echt wat je wil in je leven he?quote:
Ik ben PvdA hoor. Anti god.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, dat een oud-Ajacied nu opeens Feyenoordfan is geworden. Jij weet echt wat je wil in je leven he?![]()
En wat jij hier doet is me ook een raadsel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Och meneertje woont naast het stadion
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.quote:
Ja nou en?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.![]()
Waar is Cantona heenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gezellig als Cantona straks ook weer terug is.
Cantona is man.utd fanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gezellig als Cantona straks ook weer terug is.
Hij is even niet op FOK!quote:
Meer van de islamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de PvdA stikt het anders van de christenen hoor.![]()
Dus nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En wat jij hier doet is me ook een raadsel.
10 voor vermaakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meer van de islam
Maar is lachen om zo tegen david te beginnen![]()
Maar dit soort topics zijn wel leuk
Geloof, politiek, wereldproblematiek... alles komt aan bod in dit topic.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef rubbereend het volgende:
hebben we hier nu ook al een politieke discussie?
Wie verwacht je dat er spelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach valt wel mee Steffmans, er is nog weining nieuws bekend over zondag
komt nog wel
Gebid?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je gebid dat ze winnen koningdavid?
Edit dat eens even snelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je gebid dat ze winnen koningdavid?
Klopt ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
gebad dan
Zijn allebei negers.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is het verband tussen de paus en reiziger?
Weet ik het het, misschien is dat koning David zijn gebidgeloof... Ik heb dat plaatje toch niet gemaakt johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is het verband tussen de paus en reiziger?
---- Timmerquote:
Beantwoord mijn gebed vraag eerst maar eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt ook niet.
Maar goed, vertel eens hoe je bent veranderd van Ajacied naar Feyenoordfan. Ik ben benieuwd hoe zoiets gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |