Hahaha. Je maakt de voorpret voor de Ajacieden alleen maar groter. We zullen zondag zien wie er de afschreven bankzittende nietsnutten zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Gabri is niets, Sneijder wordt bankzittert, davids is afgeschreven. Guzman haalt internationale top, Bruins ook, hofs en lucius blijven lekker in NL.
Ben ik met je eens maar omdat de Guzman gevolgd werd door Engelse topclubs is hij ineens beter, apartquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Iedereen die objectief is, weet dat Sneijder bij Barca op het moment bankzittert zou worden, daar heb ik 't overm et 'bankzitter'
Maar goed dat de Guzman zo'n goed schot heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sneijder kan alleen van 20 meter net naast schieten
Hij is anders wel topfitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids heeft in ieder geval veel wedstrijdritme.
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar goed dat de Guzman zo'n goed schot heeft![]()
Hoeveel heeft de guzman er gemaakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdert
Kwam altijd simpel door de testen van de Spurs na elke week, en je weet zelf dat een speler zoals Edgar geen ritme nodig heeft(mentaliteit is al genoegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids heeft in ieder geval veel wedstrijdritme.
6quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel heeft de guzman er gemaakt?
Mischien is het schot van De Guzman voor een vrijetrap iets beter ja, maar je wil toch niet zeggen dat er 1 voetballer rond loopt op de nederlandse velden die een beter schot heeft als Wesley in de loop.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Meer vrije trappen gescoord van Sneijdert
Vinden ze bij NEC ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is gewoon de beste middenvelder in nederland. Dat wel hoor. Voetballend is die echt goed
Dat is nog altijd meer dan van 20 meter net naast schietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 vrije trappen dit jaar?
Dat niet hoor?
1 geweldige tegen Twente?
En 1tje tegen RKC?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet ik het joh. Lekker belangrijk
Dissedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij komt met dat argumentquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
hij is de 3e vrije trappen nemer op dit moment (als die lange speelt)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 vrije trappen dit jaar?
Dat niet hoor?
1 geweldige tegen Twente?
En 1tje tegen RKC?
En dat is niet zo. Allebei 2. Pfff wat een gelulquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat het er meer zijn, niet hoeveel.
Maar deguzman schiet niet steeds van 20 meter net naastquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
de guzman ook geen 6 vrije trappen![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik reken die van guzman van zondag vast mee.
Ben je al klaar gekomen op die poster van De Guzman boven je bed?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar deguzman schiet niet steeds van 20 meter net naast
In eigen doel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik reken die van guzman van zondag vast mee.
Opleiding: Vmbo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ben je al klaar gekomen op die poster van De Guzman boven je bed?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Opleiding: Vmbo.
Beroep: Vakkenvullen, en naar school.
Nee hoor, ga eens aan het werk bediende
(Slecht gejat van jan mulder)
Hehe, zijn die gasten achter het doel die altijd beste plek hebben. en als ajax scoort kennen ze opeens wel staan en lopenquote:
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Opleiding: Vmbo.
Beroep: Vakkenvullen, en naar school.
Nee hoor, ga eens aan het werk bediende
(Slecht gejat van jan mulder)
Stoere opmerkingen man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan komtie in z'n mariokart het veld op
Tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.
Nou ik doe een opleiding journalistiek, en ik werk in de horeca.
Ben je nu trots?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan komtie in z'n mariokart het veld op
quote:
is your mother proud of you?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, wil je even weten wat ik nu doe.
Nou ik doe een opleiding journalistiek, en ik werk in de horeca.
Ben je nu trots?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |