SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Zal wel een bloemkool worden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
Nena laat haar pukkel zien. Hij is echt huge. Het is er zo'n eentje met een hartslag en die leeft.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat Ilona tegen Natasia zei over haar kapsel.
Ilona: Krullen zijn wel leuk bij je maar als je het 's avonds ziet dan lijk je op een bosnegertje.
Natas: Hmmmm
Ilona: alleen het botje door de neus ontbreekt nog.
Natas: ooooh, graaf jezelf even dieper in.
Ja! Oh leuk, ben benieuwd wat hij nu over Huub zegt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:32 schreef Katewalker het volgende:
Martin komt vanavond koken. Is dat die kerel die om de drie worden een vloek bezigt?
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Dat rochelt zijn bronchitis even over het eten heen en gaat daarna weer roken. Wast zijn handen niet en gaat weer verder met het eten bereiden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:39 schreef avonne het volgende:
Bart en Nathanael zeggen dat het eten van Martin niet lekker was
Nee, dat is Gordon Ramsay.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:32 schreef Katewalker het volgende:
Martin komt vanavond koken. Is dat die kerel die om de drie worden een vloek bezigt?
Net of die graftak er zelf veel beter uitziet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat Ilona tegen Natasia zei over haar kapsel.
Ilona: Krullen zijn wel leuk bij je maar als je het 's avonds ziet dan lijk je op een bosnegertje.
Natas: Hmmmm
Ilona: alleen het botje door de neus ontbreekt nog.
Natas: ooooh, graaf jezelf even dieper in.
Yep.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:32 schreef Katewalker het volgende:
Martin komt vanavond koken. Is dat die kerel die om de drie woorden een vloek bezigt?
2 geruchten die nog van geen enkele kant bevestigd zijn en een sponsor zou dat meteen als argument gebruiken om de stekker er uit te halen?!? Dacht het niet. Dit is weer eens een typisch Telegraaf verhaal...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Bronvermelding: De Telegraaf.
Ik denk dat ze Natasia d'r eerder uitzetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Ach...wat de telegraaf schrijft is nooit waar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Mee eens, een heel erg groot telegraaf gehalte. Daarnaast is JDM volgens mij alleen maar blij met elke vorm van publiciteit die DGK krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
2 geruchten die nog van geen enkele kant bevestigd zijn en een sponsor zou dat meteen als argument gebruiken om de stekker er uit te halen?!? Dacht het niet. Dit is weer eens een typisch Telegraaf verhaal...
Hoewel ze over het "one-woman" show gedeelte wel gelijk hebben natuurlijk...
Ik zie niks op de site.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
mamjoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toevallig op Mamjo, dus ik dacht ik deel het met jullie![]()
Ja, erg he, sorryquote:
geef nie. Iemand onder de naam Brainless reageert ook op dit topic bij mamjo, natasja en familie wordt er behoorlijk afgezeken zeg.....wan piepelquote:
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.
Samsung had dan gewoon geeist dat ze niet of minder in beeld was hoor, dat doen ze echt niet zo.
Staat dat ook in 'de dikke van Dale' ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Maakt toch ook niet uit. Hoe meer info, hoe leuker. Of het nou wel of niet waar is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graag![]()
Een hoer die voor 10 euro haar kut achter het cs verkoopt ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
laag drempelige prostituée , waisda?
ik gok ; de hoeren van Huub van vrijdagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
cheap ho.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
ik dacht al, hoe kan het dat ze het tarief zo goed weet.......die is dus gewoon ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Een hoer die voor 10 euro haar kut achter het cs verkoopt ?
Als ze slim zijn zeggen ze niet dat het afgelopen is, scheelt toch behoorlijk wat gekken in de maatschappij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Als het stopt, wat gebeurt er dan mjet de villa?
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Als het stopt, wat gebeurt er dan mjet de villa?
ik val in herhaling, maar ik vindt het een lelijk ding die villa. Beetje pseudo Frank Lloydd Wright met die glazen gym.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitJdM ermee in zijn maag
Omdat Yvon lult over Huub zodra hij zijn kont heeft gekeerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
ik snap niet waarom iedereen altijd zo zeurt over yvon; is toch gewoon een leuk gesprek dat ze met huub en ilona en herma heeft.
Wie Doesss?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef jinca het volgende:
Ik vind het een hele vieze man.....getver...!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dat doet toch iedereen over iedereen......er zijn geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat Yvon lult over Huub zodra hij zijn kont heeft gekeerd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef noekje het volgende:
Natas: je komt soms op een punt in je leven waarop je je gezin gaat missen en je man. Dat heb ik nu.
Dat zou verdorie eens tijd worden. Ik kan nog geen weekend zonder.
Ome John heeft toch genoeg geld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitJdM ermee in zijn maag
Alleen is Yvon geen bewoner maar de schoonmaakster. Ik vind dus dat zij haar mening voor zich moet houden als zij met Bart of NL praat want zij komt wel in de buitenwereld en weet wat er speelt in het huis. Zij gaf vorige week ook aan dat zij dacht dat Nena er niet uit zou gaan terwijl het spel in volle gang was. Dat weet zij natuurlijk zeker alleen verpakt ze het heel slim door aan te geven dat het haar gevoel is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
dat doet toch iedereen over iedereen......er zijn geen uitzonderingen.
Je meent het?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef jinca het volgende:
die heerlijke kok incluis gerochel,ver haar en rookhanden....die
[..]
en jaloers omdat Huub op de radio komt. 'wat hij zegt zal me aan m'n dikke vette reet roesten'.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Natasia is wat triest vandaag;
[afbeelding]
En dat Nena wat te doen heeft zal haar ook wel niet zinnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
en jaloers omdat Huub op de radio komt. 'wat hij zegt zal me aan m'n dikke vette reet roesten'.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ooooooooooooooowwwwwwwwwwww nee niet weer die gitaar![]()
Kan ze straks thuis ook toepassen op haar schatjes, ik stem jullie er uit hoor!!! Echt wel!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Sylvia gaat niet mee. Die is daar veel te intelligent voor.
Over Huub z'n vertrek.
Natasia wil Huub eruit of NL want ze snurken want het gaat ten koste van haar nachtrust. Zij snurken.
mamjo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toevallig op Mamjo, dus ik dacht ik deel het met jullie![]()
Zoek het verschil, bel 0900-0006quote:
neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:29 schreef Katewalker het volgende:
Huub moet een klein smal baardje laten staan...dan heeft hij zomaar ineens een leuk stoer koppie..weg Hobbit-image..![]()
Wat een consequent type is het toch ook. Net nog keihard verkondigen dat hij eruit moet terwijl Bart er niet eens over begon.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Zdngmw en Brainless gaan NL niet opofferen voor Bart.
ben je gek, dit is het drie-wekelijks terugkerend ritueel, ons blij maken met een dooie mus...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
1+1=2 toch?
Ze wil gewoon kunnen slapen en ze mist haar gezin.
Ga er dan zelf uit!! Zo moeilijk is dat toch niet.
Ze heeft nog steeds de illusie dat ze kan winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
1+1=2 toch?
Ze wil gewoon kunnen slapen en ze mist haar gezin.
Ga er dan zelf uit!! Zo moeilijk is dat toch niet.
Gek? Ik vond het wel een slimme oplossing eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, dit is het drie-wekelijks terugkerend ritueel, ons blij maken met een dooie mus...![]()
ik trap er niet meer in...
Leuk .... en gisterenavond was bart bij NL aan het vissen wie zijn backup zou wezen .... hij zei toen Natasiaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
Natas probeert het spel weer op gang te brengen.
NL moet eruit volgens haar want hij zou mij ook keihard eruit gooien ook al lacht hij nog zo leuk in mijn gezicht.
Huub moet eruit.
Bart zegt dat dit onmogelijk is.
Waarom zou dat moeten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Heeft Brainless wel een inburgeringscursus gedaan?![]()
Jawel, in Amerika. Daar zijn ze ook lyrisch over z'n gedichten. Amerikanen vinden nl alles leuk als je voor ze staat. That's really good, you are such a talent. You know what you should do? You have to write a book!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Het is een nederlander dus dat hoeft niet hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Dat zou wat zijn. Opeens Bart eruit. NL geeft hem denk ik wel back up mocht het vorm krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
jammer dat het kwartje niet valt bij natasia en brian, als ze willen krijgen ze iedereen mee om Bart eruit te stemmen. De ergernis die zij hebben over Bart leeft bij de rest net zo goed.
het lijkt er wel op....maar dat weet je bij nena nooit zeker. Even afwachten wat ze straks tegen de rest zegt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een nederlander dus dat hoeft niet he
Hoe gaat het met Nena bij de weddingplanner? Vindt ze het nog leuk?
Volgens mij klikt het wel met de mevrouw die haar begeleid, ze lijkt erg op haar gemak en ze kijkt best blij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een nederlander dus dat hoeft niet he
Hoe gaat het met Nena bij de weddingplanner? Vindt ze het nog leuk?
braindead kan amper dichten en besteldt al een memorecorder, oh nee da was ergens anders voor...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ilona kan amper tango en dan gaat ze al schoenen bestellen zegt Brian.
Ja klopt zegt Natasia.
Moet zij zeggen...
Dat denk ik dus niet, bart zou omgekeerd precies hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Opeens Bart eruit. NL geeft hem denk ik wel back up mocht het vorm krijgen.
en Mevrouw wil haar autorijbewijs, buikcorrectie en nieuwe tieten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
braindead kan amper dichten en besteldt al een memorecorder, oh nee da was ergens anders voor...
Je moet natuurlijk niet vergeten dat Brian maar pas gitaar kan spelen.... ik word hier ook wel eens gillend gek van iedereen die aan het oefenen is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Probeerde Brian nou 'and nothing else matters' te spelen?
Zo ja, dan was dat de slechtste ooit en ik heb al vele gehoord.
Nena wordt denk ik nog het moeilijkst om mee te krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
jammer dat het kwartje niet valt bij natasia en brian, als ze willen krijgen ze iedereen mee om Bart eruit te stemmen. De ergernis die zij hebben over Bart leeft bij de rest net zo goed.
automatisch besturing verbergen aanzettenquote:
Ja, knap is dat. Daarom zijn zij en Brian ook zo'n fijn stelletje. Die projecteert ook alsof die adem aan het halen is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Sil is volgens Fantasia nix gewend, komt uit een arm milieu, waaaaaaaaaaaaaaat, en zijzelf dan met die uitkering, mens luister eens naar wat je zegt![]()
Bart heeft Nena wel behoorlijk gekwetst vorige week...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena wordt denk ik nog het moeilijkst om mee te krijgen.
Maar na NL is Bart wel de meest voor de hand liggende optie.
Aan Natasia's humeur te zien, kunnen we vandaag weer een flinke 100 decibel-tirade verwachten.![]()
Sjonge, je weet toch dat Nena verbaal een ramp is! Ze is nu nog extravert voor haar doen, kijk haar glunderen dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef rooie3 het volgende:
Nou als ik hun was had ik geen interesse getoond voor Nena.
was het leuk vragen ze .
Enige wat ze antwoord is hmmmmmmmmmmmmm
Piano les heeft ze ondertussen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:55 schreef CHAOS_ het volgende:
Natasia moet wat zeggen over die schoenen van Ilona, gisteren stond ze zelf nog te verkondigen dat ze een gesponseerde auto wil hebben, wat wegen schoenen tegen een auto op, wie is er dan bezig om zoveel mogelijk binnen te halen????? Dat vind ik zo hypocriet van Natasja, met een J net als haar zussen en Wilgo doet. Dacht toch dat het juist heel goed ging die tangoles, al vind en vond ik het wel Sylvia haar ding en dacht ik ook waarom Ilona nu ook les, ik dacht nog, gaat ze straks ook nog paaldansen, ze moet toch wat doen, want Ilona doet nu ook niets verder toch? Die marathon wordt niets zoals we gisteren hebben gezien.
tja en dan, rood mutsje op, tadaaaaaa, grote smurfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:29 schreef Katewalker het volgende:
Huub moet een klein smal baardje laten staan...dan heeft hij zomaar ineens een leuk stoer koppie..weg Hobbit-image..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan denk niet meer zo van Nena genieten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Sjonge, je weet toch dat Nena verbaal een ramp is! Ze is nu nog extravert voor haar doen, kijk haar glunderen dan.
Prima, maar blijf wel redelijk in je oordeel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik kan denk niet meer zo van Nena genieten.
Ben dus bevooroordeeld.
Gewoon 3FM aanzettenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef ron1970 het volgende:
Neeemt iemand het radio gesprek met Claudia de Breij op?
Wanneer, waar?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef ron1970 het volgende:
Neeemt iemand het radio gesprek met Claudia de Breij op?
Je kan toch ook enthousiast zeggen ja was echt leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Prima, maar blijf wel redelijk in je oordeel.
![]()
over een paar minuten op 3FMquote:
Ok, neem het wel op.quote:
Huubquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, neem het wel op.
met wie eigenlijk ?
Okidoki, dan neem ik alles wel op Claudi en Huub !quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Okidoki, dan neem ik alles wel op Claudi en Huub !
Ik weet niet hoe jij gekeken hebt, maar dat soort dingen heeft ze wel degelijk gezegd. Zelfs de opmerking "Aaah zelfs de boeken zijn mooi!" kwam voorbij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan toch ook enthousiast zeggen ja was echt leuk.
In plaats van hmmmmmmmmmmm.
Hoef je verbaal niet sterk voor te zijn.
Brian heeft de zender al gevonden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oke dat is dan mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij gekeken hebt, maar dat soort dingen heeft ze wel degelijk gezegd. Zelfs de opmerking "Aaah zelfs de boeken zijn mooi!" kwam voorbij.
Mijn dank is weer grootquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar kijken julie ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef CartWOman het volgende:
Genomineerd voor de Vloeker van het Jaar.![]()
hier dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef CartWOman het volgende:
http://www.3fm.nl/
Hopelijk is Huub zichzelf en niet zenuwachtig.![]()
Ja alleen hij word het niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef CartWOman het volgende:
Genomineerd voor de Vloeker van het Jaar.![]()
Nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja alleen hij word het niet.
ene dennis word het.
Heeft ook een programma bij Tien.
die grap heeft hij al tegen iedereen gemaakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ik wil wel wat aardigs over je zeggen, zegt Huub tegen Bart, maar dat kost je welCP
Als het goed is komt Huub zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord...
Dus geen interview met Huub? Als hij het niet is geworden komt hij dan ook niet aan het woord?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:23 schreef dieenebart het volgende:
daar gaan we!
via internet!!!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen ontvangst qua radio in deze kantoorkolos............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VERBOTEN!!!! geen streams, zowel audio als video...quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef dieenebart het volgende:
gooooed zoo...
Gewoon zichzelf zijn. dom en blondquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
De weddingplanner is zeker al weg.
Zijn de eisen waarin Nena moet gaan voldoen al bekend?
nee hoor, ze gaat gewoon beginnen....heeft al huiswerk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
De Bond tegen het Vloeken vindt 'Je kut voor ¤10,- verkopen achter het CS...' vast wel okay.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef PokerJoker het volgende:
Vindt deze nominatie wel een beetje dubieus, vuilbek natasja het er net zo goed ingekund
ik pis op je moeder is dat tegenwoordig vloeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef PokerJoker het volgende:
Vindt deze nominatie wel een beetje dubieus, vuilbek natasja het er net zo goed ingekund
Volgens mij krijgt ze de opleiding aangeboden en vinden ze dus dat ze aan de eisen voldoet. Ze is enthousiast begonnen vanmorgen en vond het erg leuk. Lijkt echt iets dat ze leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Brian ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef PokerJoker het volgende:
iemand voor zn bek slaan als ie dit tegen me zegt is dat geen zelfverdediging ??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik pis op je moeder is dat tegenwoordig vloeken.![]()
Ze was inderdaad erg enthousiast, maar ik zie het haar nog niet afmaken, zodra ze in de gaten krijgt hoeveel organisatorisch talent het vergt, plus de tijd die ze hiermee kwijt is... not gonna happen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze de opleiding aangeboden en vinden ze dus dat ze aan de eisen voldoet. Ze is enthousiast begonnen vanmorgen en vond het erg leuk. Lijkt echt iets dat ze leuk vindt.
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De Bond tegen het Vloeken vindt 'Je kut voor ¤10,- verkopen achter het CS...' vast wel okay.![]()
Ik las ergens anders dat de minimumvooropleiding HAVO is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze was inderdaad erg enthousiast, maar ik zie het haar nog niet afmaken, zodra ze in de gaten krijgt hoeveel organisatorisch talent het vergt, plus de tijd die ze hiermee kwijt is... not gonna happen.![]()
zo zeg, die is echt onder de gordelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."
of wou ze die ook verkopen?
naast de nieren, toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
zo zeg, die is echt onder de gordel![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."
of wou ze die ook verkopen?
je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
zo zeg, die is echt onder de gordel![]()
Een "stuk van een lever afstaan", kan dat ook al tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gert doet ook een duit in het zakjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Een "stuk van een lever afstaan", kan dat ook al tegenwoordig?
Jammer voor Natasia dat haar zoontje geen problemen met z'n kont heeft.![]()
quote:
Ja, een lever kun je in stukjes snijden en vervolgens aan een andere lever plakken. Tis net lego.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer voor Natasia dat haar zoontje geen problemen met z'n kont heeft.![]()
Nena had toch de MAVO of had ze nou praktijkonderwijs?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat de minimumvooropleiding HAVO is.
En idd, doorzetten is bepaald niet Nena`s sterkste kant.
Maar heel misschien wel, als ze het ECHT leuk vindt, net als zaterdag met Benji.
Ja, ik zag een tijd terug bij Vinger aan de Pols dat het een erg pijnlijke operatie is, omdat er na de operatie weinig pijnstillers kunnen worden gebruikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, maar er is nu niet gesproken over toelatingseisen.quote:
Klopt, dit is blijkbaar een andere opleiding.quote:
en dat is ook zo; heeft Huub vorige week nog smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef F04 het volgende:
NL kraakt Huub meteen af van, dat ik veel gedaan heb en jij niet.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zag een tijd terug bij Vinger aan de Pols dat het een erg pijnlijke operatie is, omdat er na de operatie weinig pijnstillers kunnen worden gebruikt.
Net als die vlieglessen zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er financiers zijn voor dit programma.
Duurt het misschien een maandje langer.
Huub wil 50/50% en dan zelf de cp onder de anderen verdelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nu al onenigheid:
Nathanael wil iedereen 30 punten geven, en de rest "verdelen" met Huub, waarbij hij meer krijgt omdat hij meer heeft gedaan.
Huub wil (als ik het goed begrepen heb) de punten 50-50 met Nathanael verdelen, en de rest niets geven (weet ik niet zeker).
Ik snap dit ook niet, lijkt me niet taktisch van Huub.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
Huub laat zijn eigen wel kennen.....maakt hij geen vrienden mee.
De financier heeft groot gelijk. Ik denk dat 6 volle arena's per werkdag heel wat meer energie kosten. Denk aan het vervoer van al die mensen en de brandende lichtmasten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er financiers zijn voor dit programma.
Duurt het misschien een maandje langer.
Heeft NL tijdens de campagne weleens tegen Huub aangegeven dat hij meer moet doen? Of dat hij het op zich niet erg vindt om zich meer in te spannen dan Huub, maar dat hij dan bij eventuele winst wél meer CP wil? Zo nee, dan moet NL nu ook niet ineens beginnen te zeiken. Gewoon 50/50.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef Katewalker het volgende:
Huub is inderdaad niet actief geweest in het verzamelen van verpakkingen maar dat ze gewonnen hebben heeft wel degelijk te maken met Huub. Zijn populariteit heeft er mi voor gezorgd dat er zoveel verpakkingen zijn opgestuurd.![]()
Ik weet zeker dat Huub de consequentie ook wel door heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef bosb het volgende:
.nl speelt het spel weer geniaal. Door te zeggen dat hij ook punten aan de rest wil geven, krijgt hij sympathie, en creert hij een gezamelijke vijand. Huub.
De redactie heeft dit niet voor niets in de brief gezet; ze wisten dat Huub niks heeft gedaan...en konden op hun vingers natellen dat dit voor problemen zou zorgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft NL tijdens de campagne weleens tegen Huub aangegeven dat hij meer moet doen? Of dat hij het op zich niet erg vindt om zich meer in te spannen dan Huub, maar dat hij dan bij eventuele winst wél meer CP wil? Zo nee, dan moet NL nu ook niet ineens beginnen te zeiken. Gewoon 50/50.
Huub was toch zo'n minkukeltje, zo'n minderwaardige hoerenloper? Waarom dan zo'n angst, Brian?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:55 schreef Cungy het volgende:
Bron: Tien
11:49 - Wijze raad voor Huub
Brian vreest voor het radio-interview van Huub. "We kunnen verwachten dat hij iets gaat uithalen”, aldus de Antilliaan.
300 spaarlampen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er 300 voor Huub gestuurd, dacht dat Huub wel genoeg heeft gedaan dan.
Potje pokeren, Huub ?
bullocksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
De redactie heeft dit niet voor niets in de brief gezet; ze wisten dat Huub niks heeft gedaan...en konden op hun vingers natellen dat dit voor problemen zou zorgen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
ligt het aan mij of is het hier echt zo traag?
stembanden doorknippen !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
Die Natasia deugt echt niet.
Feekserig gedoe richting Syl... waarom wil je zooo hard schreeuwen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef Fikkert het volgende:
[..]
stembanden doorknippen !!!!!!!!!!!![]()
Ik zou als tegenprestatie dan rode lampen voor Natasiaaaaa bestellen. (wel spaarlampen natuurlijk en de verpakking zelf houden)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
OOw wat grappig van Natasia! Gaan ze klompen en een strohoed kopen voor Sylvia.
Natasia vindt Sylvia namelijk een boer omdat Sylvia erbij stond toen Bart een bosje bloemen aan Lesley gaf.
WAT GRAPPIG!! HAHAHA![]()
En Brainless en NL lachen er weer op zo'n vieze geniepige manier erbij
mmmmm, is het voor syl en ilona en nena leuk om te horen dat Huub hen geen punten wil geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, ik heb iets bedacht.
Huub wil proberen Nathanael voor blok te zetten, als DGK als consequentie gaat geven dat de punten niet verdeeld worden als ze er niet uitkomen.
Als Huub toegeeft, kan hij er bij een latere stemming op terug komen, zo van "toen heb ik jou ook al je zin gegeven".
Als Nathanael toegeeft heeft hij een overwinninkje op hem geboekt.
Huub wou de 250 punten op zijn eigen manier verdelen, hij heeft niet gezegt dat hij alle punten zelf wil houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
mmmmm, is het voor syl en ilona en nena leuk om te horen dat Huub hen geen punten wil geven.![]()
Dat wil je graag denkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef blomst het volgende:
Ook al heeft Huub het minste gedaan voor de spaarlampaktie, ik denk wel dat hij de meeste verpakkingen binnen heeft gehaald.
Als NL in een ander groepje had gezeten waren er minder binnen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |