Ze was inderdaad erg enthousiast, maar ik zie het haar nog niet afmaken, zodra ze in de gaten krijgt hoeveel organisatorisch talent het vergt, plus de tijd die ze hiermee kwijt is... not gonna happen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze de opleiding aangeboden en vinden ze dus dat ze aan de eisen voldoet. Ze is enthousiast begonnen vanmorgen en vond het erg leuk. Lijkt echt iets dat ze leuk vindt.
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De Bond tegen het Vloeken vindt 'Je kut voor ¤10,- verkopen achter het CS...' vast wel okay.![]()
Ik las ergens anders dat de minimumvooropleiding HAVO is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze was inderdaad erg enthousiast, maar ik zie het haar nog niet afmaken, zodra ze in de gaten krijgt hoeveel organisatorisch talent het vergt, plus de tijd die ze hiermee kwijt is... not gonna happen.![]()
zo zeg, die is echt onder de gordelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."
of wou ze die ook verkopen?
naast de nieren, toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
zo zeg, die is echt onder de gordel![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan."
of wou ze die ook verkopen?
je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
zo zeg, die is echt onder de gordel![]()
Een "stuk van een lever afstaan", kan dat ook al tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gert doet ook een duit in het zakjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Een "stuk van een lever afstaan", kan dat ook al tegenwoordig?
Jammer voor Natasia dat haar zoontje geen problemen met z'n kont heeft.![]()
quote:
Ja, een lever kun je in stukjes snijden en vervolgens aan een andere lever plakken. Tis net lego.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer voor Natasia dat haar zoontje geen problemen met z'n kont heeft.![]()
Nena had toch de MAVO of had ze nou praktijkonderwijs?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat de minimumvooropleiding HAVO is.
En idd, doorzetten is bepaald niet Nena`s sterkste kant.
Maar heel misschien wel, als ze het ECHT leuk vindt, net als zaterdag met Benji.
Ja, ik zag een tijd terug bij Vinger aan de Pols dat het een erg pijnlijke operatie is, omdat er na de operatie weinig pijnstillers kunnen worden gebruikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, maar er is nu niet gesproken over toelatingseisen.quote:
Klopt, dit is blijkbaar een andere opleiding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |