Waarom zou dat moeten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Heeft Brainless wel een inburgeringscursus gedaan?![]()
Jawel, in Amerika. Daar zijn ze ook lyrisch over z'n gedichten. Amerikanen vinden nl alles leuk als je voor ze staat. That's really good, you are such a talent. You know what you should do? You have to write a book!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Het is een nederlander dus dat hoeft niet hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Dat zou wat zijn. Opeens Bart eruit. NL geeft hem denk ik wel back up mocht het vorm krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
jammer dat het kwartje niet valt bij natasia en brian, als ze willen krijgen ze iedereen mee om Bart eruit te stemmen. De ergernis die zij hebben over Bart leeft bij de rest net zo goed.
het lijkt er wel op....maar dat weet je bij nena nooit zeker. Even afwachten wat ze straks tegen de rest zegt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een nederlander dus dat hoeft niet he
Hoe gaat het met Nena bij de weddingplanner? Vindt ze het nog leuk?
Volgens mij klikt het wel met de mevrouw die haar begeleid, ze lijkt erg op haar gemak en ze kijkt best blij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is een nederlander dus dat hoeft niet he
Hoe gaat het met Nena bij de weddingplanner? Vindt ze het nog leuk?
braindead kan amper dichten en besteldt al een memorecorder, oh nee da was ergens anders voor...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ilona kan amper tango en dan gaat ze al schoenen bestellen zegt Brian.
Ja klopt zegt Natasia.
Moet zij zeggen...
Dat denk ik dus niet, bart zou omgekeerd precies hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Opeens Bart eruit. NL geeft hem denk ik wel back up mocht het vorm krijgen.
en Mevrouw wil haar autorijbewijs, buikcorrectie en nieuwe tieten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
braindead kan amper dichten en besteldt al een memorecorder, oh nee da was ergens anders voor...
Je moet natuurlijk niet vergeten dat Brian maar pas gitaar kan spelen.... ik word hier ook wel eens gillend gek van iedereen die aan het oefenen is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Probeerde Brian nou 'and nothing else matters' te spelen?
Zo ja, dan was dat de slechtste ooit en ik heb al vele gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |