mamjo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toevallig op Mamjo, dus ik dacht ik deel het met jullie![]()
Zoek het verschil, bel 0900-0006quote:
neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:29 schreef Katewalker het volgende:
Huub moet een klein smal baardje laten staan...dan heeft hij zomaar ineens een leuk stoer koppie..weg Hobbit-image..![]()
Wat een consequent type is het toch ook. Net nog keihard verkondigen dat hij eruit moet terwijl Bart er niet eens over begon.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Zdngmw en Brainless gaan NL niet opofferen voor Bart.
ben je gek, dit is het drie-wekelijks terugkerend ritueel, ons blij maken met een dooie mus...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
1+1=2 toch?
Ze wil gewoon kunnen slapen en ze mist haar gezin.
Ga er dan zelf uit!! Zo moeilijk is dat toch niet.
Ze heeft nog steeds de illusie dat ze kan winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
1+1=2 toch?
Ze wil gewoon kunnen slapen en ze mist haar gezin.
Ga er dan zelf uit!! Zo moeilijk is dat toch niet.
Gek? Ik vond het wel een slimme oplossing eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, dit is het drie-wekelijks terugkerend ritueel, ons blij maken met een dooie mus...![]()
ik trap er niet meer in...
Leuk .... en gisterenavond was bart bij NL aan het vissen wie zijn backup zou wezen .... hij zei toen Natasiaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
Natas probeert het spel weer op gang te brengen.
NL moet eruit volgens haar want hij zou mij ook keihard eruit gooien ook al lacht hij nog zo leuk in mijn gezicht.
Huub moet eruit.
Bart zegt dat dit onmogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |