mamjoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toevallig op Mamjo, dus ik dacht ik deel het met jullie![]()
Ja, erg he, sorryquote:
geef nie. Iemand onder de naam Brainless reageert ook op dit topic bij mamjo, natasja en familie wordt er behoorlijk afgezeken zeg.....wan piepelquote:
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Bronvermelding: De Telegraaf.
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.
Samsung had dan gewoon geeist dat ze niet of minder in beeld was hoor, dat doen ze echt niet zo.
Staat dat ook in 'de dikke van Dale' ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Bronvermelding: De Telegraaf.
Maakt toch ook niet uit. Hoe meer info, hoe leuker. Of het nou wel of niet waar is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graag![]()
Een hoer die voor 10 euro haar kut achter het cs verkoopt ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
laag drempelige prostituée , waisda?
ik gok ; de hoeren van Huub van vrijdagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
cheap ho.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
ik dacht al, hoe kan het dat ze het tarief zo goed weet.......die is dus gewoon ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Een hoer die voor 10 euro haar kut achter het cs verkoopt ?
Als ze slim zijn zeggen ze niet dat het afgelopen is, scheelt toch behoorlijk wat gekken in de maatschappij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Als het stopt, wat gebeurt er dan mjet de villa?
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Als het stopt, wat gebeurt er dan mjet de villa?
ik val in herhaling, maar ik vindt het een lelijk ding die villa. Beetje pseudo Frank Lloydd Wright met die glazen gym.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitJdM ermee in zijn maag
Omdat Yvon lult over Huub zodra hij zijn kont heeft gekeerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
ik snap niet waarom iedereen altijd zo zeurt over yvon; is toch gewoon een leuk gesprek dat ze met huub en ilona en herma heeft.
Wie Doesss?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef jinca het volgende:
Ik vind het een hele vieze man.....getver...!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dat doet toch iedereen over iedereen......er zijn geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat Yvon lult over Huub zodra hij zijn kont heeft gekeerd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef noekje het volgende:
Natas: je komt soms op een punt in je leven waarop je je gezin gaat missen en je man. Dat heb ik nu.
Dat zou verdorie eens tijd worden. Ik kan nog geen weekend zonder.
Ome John heeft toch genoeg geld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stond voor DGK al 3 jaar te koop, dus zitJdM ermee in zijn maag
Alleen is Yvon geen bewoner maar de schoonmaakster. Ik vind dus dat zij haar mening voor zich moet houden als zij met Bart of NL praat want zij komt wel in de buitenwereld en weet wat er speelt in het huis. Zij gaf vorige week ook aan dat zij dacht dat Nena er niet uit zou gaan terwijl het spel in volle gang was. Dat weet zij natuurlijk zeker alleen verpakt ze het heel slim door aan te geven dat het haar gevoel is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
dat doet toch iedereen over iedereen......er zijn geen uitzonderingen.
Je meent het?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef jinca het volgende:
die heerlijke kok incluis gerochel,ver haar en rookhanden....die
[..]
en jaloers omdat Huub op de radio komt. 'wat hij zegt zal me aan m'n dikke vette reet roesten'.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Natasia is wat triest vandaag;
[afbeelding]
En dat Nena wat te doen heeft zal haar ook wel niet zinnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
en jaloers omdat Huub op de radio komt. 'wat hij zegt zal me aan m'n dikke vette reet roesten'.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ooooooooooooooowwwwwwwwwwww nee niet weer die gitaar![]()
Kan ze straks thuis ook toepassen op haar schatjes, ik stem jullie er uit hoor!!! Echt wel!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Sylvia gaat niet mee. Die is daar veel te intelligent voor.
Over Huub z'n vertrek.
Natasia wil Huub eruit of NL want ze snurken want het gaat ten koste van haar nachtrust. Zij snurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |