Mee eens, een heel erg groot telegraaf gehalte. Daarnaast is JDM volgens mij alleen maar blij met elke vorm van publiciteit die DGK krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
2 geruchten die nog van geen enkele kant bevestigd zijn en een sponsor zou dat meteen als argument gebruiken om de stekker er uit te halen?!? Dacht het niet. Dit is weer eens een typisch Telegraaf verhaal...
Hoewel ze over het "one-woman" show gedeelte wel gelijk hebben natuurlijk...
Ik zie niks op de site.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
TALPA stopt onder druk van een van haar hoofdsponsers per 1 februari a.s. met De Gouden Kooi.
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Bronvermelding: De Telegraaf.
mamjoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toevallig op Mamjo, dus ik dacht ik deel het met jullie![]()
Ja, erg he, sorryquote:
geef nie. Iemand onder de naam Brainless reageert ook op dit topic bij mamjo, natasja en familie wordt er behoorlijk afgezeken zeg.....wan piepelquote:
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Het is genoeg geweest is het motto van een van de hoofdsponsers naar verluid Samsung, deze vindt dat het
teveel een One man (woman) show is geworden en dat deze vrouw (Natasia) te veel in de negatieve publiciteit staat en dat is niet goed voor het image van Samsung.
Met name haar uitkeringsfraude, haar verleden als laag drempelige prostituée en haar lopende rechtzaak m.b.t. mishandeling is een doorn in het oog van de onderneming.
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is een stuk wat gister op Mamjo stond en het staat vol van de onwaarheden en suggesties.
Samsung had dan gewoon geeist dat ze niet of minder in beeld was hoor, dat doen ze echt niet zo.
Staat dat ook in 'de dikke van Dale' ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Maakt toch ook niet uit. Hoe meer info, hoe leuker. Of het nou wel of niet waar is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het waar is, ff teruglezen graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |