quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zag een tijd terug bij Vinger aan de Pols dat het een erg pijnlijke operatie is, omdat er na de operatie weinig pijnstillers kunnen worden gebruikt.
Net als die vlieglessen zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er financiers zijn voor dit programma.
Duurt het misschien een maandje langer.
Huub wil 50/50% en dan zelf de cp onder de anderen verdelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nu al onenigheid:
Nathanael wil iedereen 30 punten geven, en de rest "verdelen" met Huub, waarbij hij meer krijgt omdat hij meer heeft gedaan.
Huub wil (als ik het goed begrepen heb) de punten 50-50 met Nathanael verdelen, en de rest niets geven (weet ik niet zeker).
Ik snap dit ook niet, lijkt me niet taktisch van Huub.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
Huub laat zijn eigen wel kennen.....maakt hij geen vrienden mee.
De financier heeft groot gelijk. Ik denk dat 6 volle arena's per werkdag heel wat meer energie kosten. Denk aan het vervoer van al die mensen en de brandende lichtmasten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er financiers zijn voor dit programma.
Duurt het misschien een maandje langer.
Heeft NL tijdens de campagne weleens tegen Huub aangegeven dat hij meer moet doen? Of dat hij het op zich niet erg vindt om zich meer in te spannen dan Huub, maar dat hij dan bij eventuele winst wél meer CP wil? Zo nee, dan moet NL nu ook niet ineens beginnen te zeiken. Gewoon 50/50.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef Katewalker het volgende:
Huub is inderdaad niet actief geweest in het verzamelen van verpakkingen maar dat ze gewonnen hebben heeft wel degelijk te maken met Huub. Zijn populariteit heeft er mi voor gezorgd dat er zoveel verpakkingen zijn opgestuurd.![]()
Ik weet zeker dat Huub de consequentie ook wel door heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef bosb het volgende:
.nl speelt het spel weer geniaal. Door te zeggen dat hij ook punten aan de rest wil geven, krijgt hij sympathie, en creert hij een gezamelijke vijand. Huub.
De redactie heeft dit niet voor niets in de brief gezet; ze wisten dat Huub niks heeft gedaan...en konden op hun vingers natellen dat dit voor problemen zou zorgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft NL tijdens de campagne weleens tegen Huub aangegeven dat hij meer moet doen? Of dat hij het op zich niet erg vindt om zich meer in te spannen dan Huub, maar dat hij dan bij eventuele winst wél meer CP wil? Zo nee, dan moet NL nu ook niet ineens beginnen te zeiken. Gewoon 50/50.
Huub was toch zo'n minkukeltje, zo'n minderwaardige hoerenloper? Waarom dan zo'n angst, Brian?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:55 schreef Cungy het volgende:
Bron: Tien
11:49 - Wijze raad voor Huub
Brian vreest voor het radio-interview van Huub. "We kunnen verwachten dat hij iets gaat uithalen”, aldus de Antilliaan.
300 spaarlampen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er 300 voor Huub gestuurd, dacht dat Huub wel genoeg heeft gedaan dan.
Potje pokeren, Huub ?
bullocksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
De redactie heeft dit niet voor niets in de brief gezet; ze wisten dat Huub niks heeft gedaan...en konden op hun vingers natellen dat dit voor problemen zou zorgen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
ligt het aan mij of is het hier echt zo traag?
stembanden doorknippen !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
Die Natasia deugt echt niet.
Feekserig gedoe richting Syl... waarom wil je zooo hard schreeuwen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef Fikkert het volgende:
[..]
stembanden doorknippen !!!!!!!!!!!![]()
Ik zou als tegenprestatie dan rode lampen voor Natasiaaaaa bestellen. (wel spaarlampen natuurlijk en de verpakking zelf houden)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
OOw wat grappig van Natasia! Gaan ze klompen en een strohoed kopen voor Sylvia.
Natasia vindt Sylvia namelijk een boer omdat Sylvia erbij stond toen Bart een bosje bloemen aan Lesley gaf.
WAT GRAPPIG!! HAHAHA![]()
En Brainless en NL lachen er weer op zo'n vieze geniepige manier erbij
mmmmm, is het voor syl en ilona en nena leuk om te horen dat Huub hen geen punten wil geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, ik heb iets bedacht.
Huub wil proberen Nathanael voor blok te zetten, als DGK als consequentie gaat geven dat de punten niet verdeeld worden als ze er niet uitkomen.
Als Huub toegeeft, kan hij er bij een latere stemming op terug komen, zo van "toen heb ik jou ook al je zin gegeven".
Als Nathanael toegeeft heeft hij een overwinninkje op hem geboekt.
Huub wou de 250 punten op zijn eigen manier verdelen, hij heeft niet gezegt dat hij alle punten zelf wil houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
mmmmm, is het voor syl en ilona en nena leuk om te horen dat Huub hen geen punten wil geven.![]()
Dat wil je graag denkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef blomst het volgende:
Ook al heeft Huub het minste gedaan voor de spaarlampaktie, ik denk wel dat hij de meeste verpakkingen binnen heeft gehaald.
Als NL in een ander groepje had gezeten waren er minder binnen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |