Ik kon misschien 1 of twee posts ontdekken die normaal waren, maar interessant om te gaan mierenneuken over een definitie in de Van Dale?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef PJORourke het volgende:
Kan Een democratische fascistische partij (volgens Vandale) weer open? Het werd net een beetje interessant...
Nee, over de fascistoide elementen in partijen de wel opereren in democratische verhoudingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik kon misschien 1 of twee posts ontdekken die normaal waren, maar interessant om te gaan mierenneuken over een definitie in de Van Dale?
[POLCafé # 1139] WO2 was uniekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
WOII was uniek, het kende geen voorganger, de man met de snor was nieuw. "we gaan het helemaal anders doen" is er wellicht geroepen.
Desalniettemin voer voor discussie. Iedereen is welkom, ook gepensioneerde mods. Zelfs brulapen.
Klachten? Deponeer ze in de FB-bak en verwacht geen reaktie of oplossingen.
Heil Hitler!
Niet doen Aaah!!!!![]()
![]()
Alles moet kapot!
je krijgt tenminste een reaktiequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou ja laat maar, dan is "gras is blauw" vast ook een mening.
Dat is geen mierenneuken (is het overigens geen miereneukenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik kon misschien 1 of twee posts ontdekken die normaal waren, maar interessant om te gaan mierenneuken over een definitie in de Van Dale?
Ach politiek correcte wijsneus. Zolang je mensen die "intolerant" zijn maar voor "fascist" kan uitmaken en je de echte fascisten (anti-democraten) maar de hand boven het hoofd kan houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:19 schreef du_ke het volgende:
Denk niet dat dit topic ook maar een beetje nut gaat hebben of gaat werken
Een democratische fascistische partij (volgens Vandale)
Het was gewoon een zeer slecht topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ach politiek correcte wijsneus. Zolang je mensen die "intolerant" zijn maar voor "fascist" kan uitmaken en je de echte fascisten (anti-democraten) maar de hand boven het hoofd kan houden.
![]()
Dat een fascistische partij (althans volgens de definitie van Van Dale) ook democratisch kan zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef du_ke het volgende:
En met POL heeft het ook niet veel te maken.
Jouw gedachtekronkels slaan als een tang op een varken, daarom vooral.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat een fascistische partij (althans volgens de definitie van Van Dale) ook democratisch kan zijn![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef du_ke het volgende:
Jouw gedachtekronkels slaan als een tang op een varken, daarom vooral.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:53 schreef Apropos het volgende:
Dat voldoet naar mijn mening niet aan ´´autoritaire beginselen´´, maar het is inderdaad geen loepzuivere definitie.
Is dat je corebusiness hier? Een beetje hier chronisch grappig doen? Roeping gemist?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anan, help me. Ik ben nog nooit zo diep gekwetst.
Het is onmenselijk, inhumaan om zoiets aan een man voor te stellen. Doe er iets aan, zo kan ik niet meer leven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat je beter Sigme kan proberen te overtuigen, [POLCafé # 1139] WO2 was uniek . Die wekt nog wel eens de schijn om aanspreekbaar te zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is dat je corebusiness hier? Een beetje hier chronisch grappig doen? Roeping gemist?![]()
Het neemt een beetje irritante vormen aan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |