Dat is een sigaar en beugel waard!quote:
Daar hou jij toch wel van?! Kom, geef toe, zonder Verdonk had jij geen podium gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil Balkie altijd 1 kinky missertje
Sharon wordt jouw speeltjequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar hou jij toch wel van?! Kom, geef toe, zonder Verdonk had jij geen podium gehad.![]()
![]()
quote:
En wordt Dijksma dan ook eerst met Bisonkit ingesmeerd voordat ze beedigd wordt zodat ze daarna aan het pluche blijft plakken ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil Balkie altijd 1 kinky missertje
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
En is Donner toch ook niet te veel beschadigd om terug te keren als minister?
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:47 schreef Ludger het volgende:
Verhoeven doorschuiven naar Vreemdelingenbeleid en integratie![]()
Dat stemt idd hoopvol...quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.![]()
Voor Limbo begrippen misschien, de rest van Nederland lacht haar uit met d'r malle accentjequote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.![]()
Ik denk dat die minister wordt opgeheven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:47 schreef Ludger het volgende:
Verhoeven doorschuiven naar Vreemdelingenbeleid en integratie![]()
Lijkt me ook dat at weer bij een staatssecretariaat aangeplakt wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die minister wordt opgeheven.
Wat zal ze stralen op die stoel als Verdonk in de kamer zitquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:53 schreef DW777 het volgende:
Gelukkig dat Verdonk nu weg is.... die plaats mag Huizinga(CU) innemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |