VN redeneert dat Van der Hoeven acceptabel is voor alle partijen omdat ze in tegenstelling tot haar voorgangers níét het hele onderwijs overhoop heeft gehaald. Maar ik denk ook niet dat ze terugkomt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:46 schreef rubbereend het volgende:
Dijksma in het kabinetmoet er niet aan denken. Denk daar Ter Horst op Verkeer. En ik denk niet dat ven der Hoeven terug komt.
Gewoon niet, ze is niet te snugger en er moet eindelijk weer een keer een man op dat ministerie om eindelijk weer eens echt beslissingen te nemen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Dijksma zou best een goede zijn voor V en W - waarom niet?
Zag het in de volkskrant. Ach leuk experiment een vrouw op Landbouwquote:Gerda Verburg wordt trouwens steeds vaker serieus genoemd voor Landbouw.
wat heeft Dijksma nou gepresteerd? Bovendien is ze verschrikkelijk irritant. En heb nog nooit in haar ministerkwaliteiten gezien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Dijksma zou best een goede zijn voor V en W - waarom niet?
Gerda Verburg wordt trouwens steeds vaker serieus genoemd voor Landbouw.
En van Ardenne op Defensiequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon niet, ze is niet te snugger en er moet eindelijk weer een keer een man op dat ministerie om eindelijk weer eens echt beslissingen te nemen.
[..]
Zag het in de volkskrant. Ach leuk experiment een vrouw op Landbouw.
Iriitant zijn lijkt me een aanbeveling voor een minister, maar ze zit wel erg goed in dit dossier en ik vind die beeldvorming rond vooral vrouwen nogal kinderachtig - m,aar Dijksma zou niet mijn voorkeur hebben hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft Dijksma nou gepresteerd? Bovendien is ze verschrikkelijk irritant. En heb nog nooit in haar ministerkwaliteiten gezien.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef SCH het volgende:
Je klinkt een beetje sexistisch stoute du_ke![]()
capaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]. Moet kunnen op z'n tijd. Maar ik heb op V&W nog geen vrouw gezien die er echt de cappaciteiten voor had. Ze zijn daar stuk voor stuk als excuustruus neergegooid.
Ik ken heel die vent niet, maar lijkt me prima idee. Lijkt me niet gemakkelijk om zo'n ROC in de randstad te besturen. Dus heeft vast de capaciteiten (en een goede visie).quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
Rottenberg had gisteren een mooi voorstel voor een CDA-onderwijsminister: Piet Boekhoudt van het Albedacollege (ROC) in Rotterdam die daar geweldige dingen schijnt te doen.
Na dat hele gedoe rondom de Otapan kan van Geel toch echt niet meer op milieuquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
wel grappig als van Geel op milieu komt..... de afgelopen jaren zijn er zoveel regelingen afgebroken en die mag hij nu weer gaan opbouwen
is die verhoging van 30 procent van het ministersalaris niet voldoende om hem over de streep te halen en er voor te zorgen dat hij niet terugkeert naar Wachington ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:36 schreef du_ke het volgende:
Wijffels als premier, ik ben voor!
Maar helaas zal er wel niet inzitten.
hij heeft ook totaal geen ruimte gehad in dit regeerakkoord. Hij had dit nooit moeten doen. Viel niks te winnen voor hem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dat hele gedoe rondom de Otapan kan van Geel toch echt niet meer op milieu
4 jaar terug vertrok hij met bravoure naar Den Haag vanuit de provincie Brabant als veel belovend talent
Maar daar is in Den Haag helaas weinig van over gebleven
als hij al terug komt had hij niet hoeven aftreden wat mij betreft.quote:En is Donner toch ook niet te veel beschadigd om terug te keren als minister?
gaarnequote:Kan er echt niet iemand een klemmend beroep op Herman Wijffels doen om Premier te worden
Blijkbaar moet dat alijd een vrouwentaak zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dijksma als minister. Wie verzint dat? Dat is werkelijk pervers.
Ja, maar om dan gelijk aan de start al fatalistisch tekeer te gaan? Die koe kan niks, alleen maar naief blaten. Boeoeoeoeoe.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Blijkbaar moet dat alijd een vrouwentaak zijn
Neelie Smit Kroes
Hanja Maij Weggen
Tineke Netelenbos
Annemarie Jorritsma
Karla Peijs
en om nu te zeggen dat hier daadkrachtige types tussen zaten![]()
Het gaat hem vast niet om het geld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die verhoging van 30 procent van het ministersalaris niet voldoende om hem over de streep te halen en er voor te zorgen dat hij niet terugkeert naar Wachington ?
Verdonk mocht ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kijk we kunnen het wel eens zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat is een sigaar en beugel waard!quote:
Daar hou jij toch wel van?! Kom, geef toe, zonder Verdonk had jij geen podium gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil Balkie altijd 1 kinky missertje
Sharon wordt jouw speeltjequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar hou jij toch wel van?! Kom, geef toe, zonder Verdonk had jij geen podium gehad.![]()
![]()
quote:
En wordt Dijksma dan ook eerst met Bisonkit ingesmeerd voordat ze beedigd wordt zodat ze daarna aan het pluche blijft plakken ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil Balkie altijd 1 kinky missertje
Hopelijk wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
En is Donner toch ook niet te veel beschadigd om terug te keren als minister?
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:47 schreef Ludger het volgende:
Verhoeven doorschuiven naar Vreemdelingenbeleid en integratie![]()
Dat stemt idd hoopvol...quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.![]()
Voor Limbo begrippen misschien, de rest van Nederland lacht haar uit met d'r malle accentjequote:Op donderdag 1 februari 2007 08:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In haar zie ik wel een lijn van Verdonk. Pittige tante.![]()
Ik denk dat die minister wordt opgeheven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:47 schreef Ludger het volgende:
Verhoeven doorschuiven naar Vreemdelingenbeleid en integratie![]()
Lijkt me ook dat at weer bij een staatssecretariaat aangeplakt wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat die minister wordt opgeheven.
Wat zal ze stralen op die stoel als Verdonk in de kamer zitquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:53 schreef DW777 het volgende:
Gelukkig dat Verdonk nu weg is.... die plaats mag Huizinga(CU) innemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |