Sheeeep kom hierrrrquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Supersheep het volgende:
ikzitopdepo
Jij moet statistiek lerenquote:
Nog steeds ziek. Maar wel vrolijkerquote:
Ja en ik houd ook alleen maar bouillon binnenquote:
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Supersheep het volgende:
Biedt het dichtstbijzijnde schaap in de wei geen uitkomst?
Ooh he tochquote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ja en ik houd ook alleen maar bouillon binnen![]()
En ik val steeds in slaap![]()
En, is het een leuk gesprek geworden?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Soempie het volgende:
Bel ik net mn ex. Krijg ik z'n nieuwe vriendin aan de telefoon![]()
![]()
waarom niet?quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
waarom niet?
en spuug me niet steeds zo onder ^^
enigquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
En, is het een leuk gesprek geworden?
Ik ben weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
meteen alle smerige details bekend gemaakt ook?
gezellig...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal op de hoogte.![]()
Dat was niet serieus hoorquote:
I know...uitziekze...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was niet serieus hoor![]()
Maar ik krijg zo (zieke)bezoek.![]()
![]()
![]()
Mannelijk. Twee zelfs.quote:
We zullen zien..quote:
ach dat valt best mee, het is niet zo dat er alleen maar uitgekafferd wordt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zullen zien..![]()
Ik zit even het feedbacktopic door te lezen. Ik kom zelf niet echt meer in de AKQ, maar het mooie was juist altijd dat het zo gemoedelijk ging. En dat nieuwe mensen heel erg welkom waren. Jammer dat de sfeer veranderd is.![]()
Zie net dat het topic wat nu bezig is wel leuk isquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ach dat valt best mee, het is niet zo dat er alleen maar uitgekafferd wordt.
Jammer dat je er nooit meer bent trouwens, er haken er steeds meer van de "oude garde" af.![]()
Oke. de laatste paar topics die ik door had gekeken vond ik niet 'gezellig', vandaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ernst is het nou ook weer niet hoor
Je merkt alleen wel dat er meer mensen gaan spelen, en het daardoor minder overzichtelijk wordt. Dat gaat ook ten koste van de sfeer, maar daar ontkom je niet aan.
stuur ze maar op, past wel in een a4 envelop toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens interesse in twee pannenkoeken naturel?
Ik heb gisteren en vandaag van de stapel gegeten, maar ik krijg ze echt niet meer op
Doe je er wel wat stroop bij dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon dubbelvouwen en in folie doen
Ze zijn wel lekker dik, dus de verzendkosten zullen wel rond de anderhalve euro liggen.
En zo komt het eerste deel van mijn voorspelling uitquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie net dat het topic wat nu bezig is wel leuk is
Ik denk dat ik na m'n tentamens wel weer ga F5-en in de akq.![]()
Twee bepaalde iemandenquote:
Moet op zich wel kunnen, stapeltje pannenkoeken op een brommertje bezorgenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De pannenkoekenkoerier, een gat in de markt!
stroop neem ik zelf wel mee, alleen hopen dat de fles dan niet openspringt in mn tasquote:Op maandag 29 januari 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan worden ze zo klef..
Ik wil er eventueel wel een fles stroop bij doen, maar dan wordt het wel pakketverzending
ik weet het, ervaring met bakjes kip/kerrie salade en smeerkaasquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid er een plastic zak omheen doen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben ik weer
Mogelijk ga ik naar de meet, maar ik beloof nog niets. Ik moet de vrijdag er voor vrij krijgen, dus misschien is het nodig dat ik een dienst ruil en dan kan ik niet... zie ik nog wel
Denk aan je taalgebruik... (Zal een bepaald persoon zeggen!)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Als jullie het nou niet in fucking Groningen hadden gehouden, had ik erover nagedacht
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Als jullie het nou niet in *oa***'n Groningen hadden gehouden, had ik erover nagedacht
Stan al een tijdje niet hier gezien.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Denk aan je taalgebruik... (Zal een bepaald persoon zeggen!)![]()
We beginnen in de avonduren begrijp ik?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik moet volleyballen die zaterdagavond
Ik kom dus 'wat' later dan m'n bedoeling was, maar ik ga wel.
Begin van de avond, denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We beginnen in de avonduren begrijp ik?
Jaa gezellig!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Jij zou toch zorg dragen voor iedereen zonder slaapplaats? Samen in jouw slaapzak, hoorde ik?
Tuurlijk! Dolle pret!quote:
We gaan gewoon als een stel sjikkerbatjes nachtbraken in Grunn...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
En jullie moeten maar tot laat doorgaan. Ik ben er ook pas om een uur of 10/ 11![]()
Hm, ik weet niet of ik dit al had doorgegeven aan Stan trouwens.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meet klinkt minder aantrekkelijk
Volgende meet in Twente houden en dan begin van de middag beginnen? Scheelt weer gedoe met slaapplaatsen (op zijn minst minder slaapplaatsen nodig), men kan eerder beginnen en andere voordelen
Nieuw dieet?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik had trouwens niet gedacht dat ik ooit nog eens vrijwillig om middernacht een bak sla naar binnen zou zitten schuiven
Honger?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik had trouwens niet gedacht dat ik ooit nog eens vrijwillig om middernacht een bak sla naar binnen zou zitten schuiven
Je hoeft geen 'slaapspul' mee te nemen hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik naar de meet ga heb ik nu keus uit óf vroeg weg gaan, óf ergens blijven slapen. Bij optie 1 moet ik vroeg weg, bij optie 2 moet ik zeulen met slaapspul (of heel erg dronken worden), slaapspullen zouden dan naar slaapplek moeten voor de rest van het vertier, en als iemand eerder wil gaan slapen dan anderen is dat ook weer lastig...
Volgende meet kan ook in Utrecht overigens, vind ik ook prima.
Ik ben voor een meet in Enschedequote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Als de meet in Twente wordt gehouden, dan zul je toch eens wat beleven!![]()
Vind het toch wel prettig als ik op z'n minst even m'n bek kan schrobben en deo op doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hoeft geen 'slaapspul' mee te nemen hoor.
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stan al een tijdje niet hier gezien.![]()
Oh dat. Vergeet je schone onderbroek niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind het toch wel prettig als ik op z'n minst even m'n bek kan schrobben en deo op doen
Klopt. Niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]![]()
Je hebt paranormale gaven, of niet?![]()
Maak dan een tosti!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Nadeeltje: sla vult niet.
Ergo: ik heb nog steeds honger.
Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?
Denk aan je gezondheid.. alcohol maakt dommer, geloof me, ik kan het weten..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigWas zaterdag ook behoorlijk ver heen
![]()
Hij zal het nog steeds wel verschrikkelijk druk hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Hij leeft nog hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Morgen denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef Consigliere het volgende:
* wil graag reacties van zijn liefelijke AKQ collega's
Zit er ook beleg op die boterhammen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis.
Maar een biertje telt als drie bruine boterhammen toch? Dan ga ik hard vanavond
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef DiviFilius het volgende:
de ik-had-eigenlijk-allang-in-bed-moeten-liggen notificatie
Dat was niet echt geplanned alhoewel ik mijn wekker op 07:00 had gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?
Mensen die moe zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie gaat er dan ook om 9 uur naar bed
Ik zal eens kijken of de quiz nog te pruimen isquote:
Done en nu ga ik ook naar bedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:20 schreef Consigliere het volgende:
@ AKQ'ers... ik kan echt geen nieuw topic openen, al dat editten en bijwerken kost me zoveel tijd... Dat kan ik jullie en mezelf niet aandoen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef iamredleader het volgende:
Hoiziek thuis
maagpijn en darmkrampen
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De-ik-had-gisteravond-eerder-naar-bed-moeten-gaan-notificatie.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:25 schreef Consigliere het volgende:
[AKQ] Snelquizzen in Toernooivorm
SPEEL NU MEE ... VOOR DE ECHTE LIEFHEBBERS!
Klassequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vanochtend een conductrice de weg naar het station gewezen.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef Neleos het volgende:
't Lijkt hier wel een ziekenboegquote:
ben niet ziekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Lijkt hier wel een ziekenboeg
stress voor de presentatie? Hoe gaat het met de voorbereiding?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben niet ziek
als ik last van stress heb, krijg ik hoofdpijn: spanningshoofdpijn. ik voelde gister al dat ik last van m'n nekspieren had enzo, en gisteravond kwam de hoofdpijn opzetten. heb wel pillen, maar die werken niet altijd.
als deze week voorbij is, heb ik geen stress meeren dus geen hoofdpijn
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
* Soemp geeft iamredleader een beterschapsknuffel
stress om het project af te krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
stress voor de presentatie? Hoe gaat het met de voorbereiding?
Sterkte in elk geval. Hoop dat je groepsgenoten meewerken en dat niet alles op jouw schouders neerkomt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stress om het project af te krijgen
vrijdag presentatie, maar we zijn nog niet eens bezig daarmeehet gaat niet zo geweldig, en we hebben nog 2 dagen (incl vandaag) want morgen tentamen
nou ja, we zullen zien
gelukkig niet, want ik snap geen moer van dit projectquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sterkte in elk geval. Hoop dat je groepsgenoten meewerken en dat niet alles op jouw schouders neerkomt.![]()
Ik ben trendsetter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij ben ik ook ziek aan het worden
Ik hoop het nog tegen te kunnen houdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben trendsetter.![]()
![]()
Beterschap allemaal.![]()
Maar jij bent dan ook geen noob hèquote:
Ah, dat is het natuurlijk.quote:
Slijmballenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Hooi
Mijn groep 3 is zo lief!Ik kreeg net tekeningen van hun omdat ik zo lief ben!
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef Consigliere het volgende:
GefeliciteerD!
Ben je trouwens van plan om een Slowchat te maken voor AKQ - SQT ?
Allemaal kwaliteitsposts he.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsposts he.
AKQ-SQT..??
quote:
quote:
terwijl ze je toch redelijk goed zouden moeten kennen nu...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Hooi
Mijn groep 3 is zo lief!Ik kreeg net tekeningen van hun omdat ik zo lief ben!
![]()
Ze kennen sinds deze week alle letters!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:12 schreef Consigliere het volgende:
Doe groep 3 maar de groeten van me. Kunnen ze al schrijven en lezen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
terwijl ze je toch redelijk goed zouden moeten kennen nu...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
Dan krijg je wel een raar boek. Met alleen jouw posts
Voorbeeld:
[..]
[..]
![]()
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze kennen sinds deze week alle letters!![]()
[..]
![]()
Hij kan tenminste wel tot Lollerduizend tellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?EINS1?!1111!
Gek genoeg valt je avatar me nooit opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom zwaait er nooit iemand naar mij![]()
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?EINS1?!1111!
Tja waarom zijn Roef en Marian - Herman van idols en zoveel van dat soort dorpsgekken populair? Hebben zij de X Factor?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?En privelessen zijn duur hoor!
![]()
Mja oke... Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef Consigliere het volgende:
Tja waarom zijn Roef en Marian - Herman van idols en zoveel van dat soort dorpsgekken populair? Hebben zij de X Factor?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg valt je avatar me nooit op
1. Maikuuul is heel erg lelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?En privelessen zijn duur hoor!
![]()
Zie de gemiddelde cabaretierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Consigliere het volgende:
Grappig eigenlijk dat zoiemand zich voor gek zet voor tienduizenden mensen!!
hier in de akq sc?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dat er hier veel grotere mafkezen rondlopen dan Maikuuul.
We willen namen.. Sala Adin Miscchien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dat er hier veel grotere mafkezen rondlopen dan Maikuuul.
Niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik vind Maikuuul helemaal niet heel erg lelijk![]()
BloodHoundFromHell,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
We willen namen.. Sala Adin Miscchien?![]()
BaajGuardianquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar waarschijnlijk ook de grootste baggeraar op het forumquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Maikuuul en z'n harings
Volgens mij is het een heel aardige jongen
JohnDopequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
dat vind ik een mongool.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BloodHoundFromHell,
Fuifduif,
Sebasser,
Sunchaser,
Yildiz
BaajGuardian
om maar wat voorbeelden te noemen.
Mooi, dan is mijn naam weer uit z'n fotoboek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zal eens even kijken hoe die knaap er uit ziet..
Fuifduif en Sunchaser vind ik vaak wel grappigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BloodHoundFromHell,
Fuifduif,
Sebasser,
Sunchaser,
Yildiz
BaajGuardian
om maar wat voorbeelden te noemen.
Nou...het zijn stuk voor stuk baggeraarsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Neleos het volgende:
FuifDuif, Baajguardian en Sunchaser vind ik eigenlijk ook wel oke.![]()
Ohjaquote:
Maar het zijn wél mafkezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fuifduif en Sunchaser vind ik vaak wel grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi, dan is mijn naam weer uit z'n fotoboek.![]()
Die was echt van z'n padjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Consigliere het volgende:
Of DopeBoy alias Alberto checkt de park
Ouwe flashnicht dat 'ie wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Irakeez.. dat was pas een echte..
van wie ben jij een kloon dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Consigliere het volgende:
Of DopeBoy alias Alberto checkt de park
gelijk heb je, alsof vliegen tegenwoordig zo heel veel duurder is. Wij hebben van de week 10 dagen mallorca geboektquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bah mijn vriendinnen en ik zijn het niet eens over onze vakantie. Zij willen liever 24 uur in de bus zitten naar Lloret de Mar en ik wil liever 75 euro meer betalen om naar Turkije (Marmaris) te gaan! Hun vinden 75 euro bijbetalen te veel!![]()
![]()
Ik ga niet met de bus!![]()
En nu? Hoe gaan jullie dit oplossen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bah mijn vriendinnen en ik zijn het niet eens over onze vakantie. Zij willen liever 24 uur in de bus zitten naar Lloret de Mar en ik wil liever 75 euro meer betalen om naar Turkije (Marmaris) te gaan! Hun vinden 75 euro bijbetalen te veel!![]()
![]()
Ik ga niet met de bus!![]()
aangezien ik nu net 15 minuten wakker ben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De-ik-had-gisteravond-eerder-naar-bed-moeten-gaan-notificatie.
Daarom! Mallorca is ook tof!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
gelijk heb je, alsof vliegen tegenwoordig zo heel veel duurder is. Wij hebben van de week 10 dagen mallorca geboekt![]()
Ik heb geen idee! Eentje maakt het niks uit, maar de andere twee willen perse met de bus!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef DiviFilius het volgende:
aangezien ik nu net 15 minuten wakker ben...
goeiemorgen trouwes![]()
weet je waar je aan begint. heb het zelf ook een keer gedaan en ik kan fijnere dingen bedenken om te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom! Mallorca is ook tof!![]()
[..]
Ik heb geen idee! Eentje maakt het niks uit, maar de andere twee willen perse met de bus!Snap dat niet zo goed...
![]()
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwvereniging![]()
Goed bezig! Hopelijk doen ze wat aan je huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwvereniging![]()
Nee ze vinden Turkije ook super, maar dan moet je met het vliegtuig en is dus iets duurder...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Maar waarschijnlijk willen je vriendinnen persé naar Lloret de Mar en niet naar Turkije...denk eerlijk gezegd dat dát het is...
Barcelonaquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn aardappels staan in de oven. Hopen dat ze lukken
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vroeg net aan mijn broer: "Ken jij Maikuuuul?"
Hij zo: "Van Fok! bedoel je?"
Iedereen kent hem ook he!
Gratin Dauhphinois...maar ik zie nu al dat ik te weinig aardappels heb gebruikt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je met de aardappels gedaan dan?
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:komt je broer ook op Fok! ?
Ik heb de smilies van Fok! in msn. Kwam er daardoor achter dat er heel wat vrienden op Fok! neuzen![]()
Gewoon aan mensen vragen die ze al in msn hebben en ze op die manier toevoegen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!
Ik kan de smilies niet (goed) op mijn MSN krijgen!![]()
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]komt je broer ook op Fok! ?
Ik heb de smilies van Fok! in msn. Kwam er daardoor achter dat er heel wat vrienden op Fok! neuzen![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het niet![]()
Ik heb laatst is een link in een sc topic voor je neer geplant om hem er goed in te krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!
Ik kan de smilies niet (goed) op mijn MSN krijgen!![]()
Misschien mijn broer ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het niet![]()
Nice!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik gebruik altijd Guhl perzik.. ook niet slecht..
Zo'n feest is dat bij mij niet meer, sinds ze weten dat ik wegga schijn ik er niet meer bij te horen ofzo, beetje jammer aangezien ik in 3 jaar tijd zo ongeveer de uren van 4 jaar gemaakt heb daar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Jeej ik moet morgen ook weer werken!![]()
Pf ja erg jammer, dan is het idd wel goed dat je weggaat daar!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo'n feest is dat bij mij niet meer, sinds ze weten dat ik wegga schijn ik er niet meer bij te horen ofzo, beetje jammer aangezien ik in 3 jaar tijd zo ongeveer de uren van 4 jaar gemaakt heb daar.
Morgen het laatste bosje kwaliteitstulpen plukken voor m'n moederquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pf ja erg jammer, dan is het idd wel goed dat je weggaat daar!![]()
Kun je niet alvast wat bloemen voor Valentijnsdag inslaan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen het laatste bosje kwaliteitstulpen plukken voor m'n moederdat is het enige dat ze thuis gaan missen nu ik ander werk heb
![]()
Oke ik verwacht wel een leuke bos hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
je kunt je bestelling altijd mailentegen die tijd heb ik de contacten nog wel om voor een leuke prijs aan die zooi te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |