Sheeeep kom hierrrrquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Supersheep het volgende:
ikzitopdepo
Jij moet statistiek lerenquote:
Nog steeds ziek. Maar wel vrolijkerquote:
Ja en ik houd ook alleen maar bouillon binnenquote:
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Supersheep het volgende:
Biedt het dichtstbijzijnde schaap in de wei geen uitkomst?
Ooh he tochquote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ja en ik houd ook alleen maar bouillon binnen![]()
En ik val steeds in slaap![]()
En, is het een leuk gesprek geworden?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Soempie het volgende:
Bel ik net mn ex. Krijg ik z'n nieuwe vriendin aan de telefoon![]()
![]()
waarom niet?quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
waarom niet?
en spuug me niet steeds zo onder ^^
enigquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
En, is het een leuk gesprek geworden?
Ik ben weer helemaal op de hoogte.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
meteen alle smerige details bekend gemaakt ook?
gezellig...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal op de hoogte.![]()
Dat was niet serieus hoorquote:
I know...uitziekze...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was niet serieus hoor![]()
Maar ik krijg zo (zieke)bezoek.![]()
![]()
![]()
Mannelijk. Twee zelfs.quote:
We zullen zien..quote:
ach dat valt best mee, het is niet zo dat er alleen maar uitgekafferd wordt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zullen zien..![]()
Ik zit even het feedbacktopic door te lezen. Ik kom zelf niet echt meer in de AKQ, maar het mooie was juist altijd dat het zo gemoedelijk ging. En dat nieuwe mensen heel erg welkom waren. Jammer dat de sfeer veranderd is.![]()
Zie net dat het topic wat nu bezig is wel leuk isquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ach dat valt best mee, het is niet zo dat er alleen maar uitgekafferd wordt.
Jammer dat je er nooit meer bent trouwens, er haken er steeds meer van de "oude garde" af.![]()
Oke. de laatste paar topics die ik door had gekeken vond ik niet 'gezellig', vandaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n ernst is het nou ook weer niet hoor
Je merkt alleen wel dat er meer mensen gaan spelen, en het daardoor minder overzichtelijk wordt. Dat gaat ook ten koste van de sfeer, maar daar ontkom je niet aan.
stuur ze maar op, past wel in een a4 envelop toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens interesse in twee pannenkoeken naturel?
Ik heb gisteren en vandaag van de stapel gegeten, maar ik krijg ze echt niet meer op
Doe je er wel wat stroop bij dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon dubbelvouwen en in folie doen
Ze zijn wel lekker dik, dus de verzendkosten zullen wel rond de anderhalve euro liggen.
En zo komt het eerste deel van mijn voorspelling uitquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie net dat het topic wat nu bezig is wel leuk is
Ik denk dat ik na m'n tentamens wel weer ga F5-en in de akq.![]()
Twee bepaalde iemandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |