Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?
Denk aan je gezondheid.. alcohol maakt dommer, geloof me, ik kan het weten..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigWas zaterdag ook behoorlijk ver heen
![]()
Hij zal het nog steeds wel verschrikkelijk druk hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Hij leeft nog hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Morgen denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef Consigliere het volgende:
* wil graag reacties van zijn liefelijke AKQ collega's
Zit er ook beleg op die boterhammen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis.
Maar een biertje telt als drie bruine boterhammen toch? Dan ga ik hard vanavond
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef DiviFilius het volgende:
de ik-had-eigenlijk-allang-in-bed-moeten-liggen notificatie
Dat was niet echt geplanned alhoewel ik mijn wekker op 07:00 had gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?
Mensen die moe zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie gaat er dan ook om 9 uur naar bed
Ik zal eens kijken of de quiz nog te pruimen isquote:
Done en nu ga ik ook naar bedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:20 schreef Consigliere het volgende:
@ AKQ'ers... ik kan echt geen nieuw topic openen, al dat editten en bijwerken kost me zoveel tijd... Dat kan ik jullie en mezelf niet aandoen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |