weet je waar je aan begint. heb het zelf ook een keer gedaan en ik kan fijnere dingen bedenken om te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom! Mallorca is ook tof!![]()
[..]
Ik heb geen idee! Eentje maakt het niks uit, maar de andere twee willen perse met de bus!Snap dat niet zo goed...
![]()
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwvereniging![]()
Goed bezig! Hopelijk doen ze wat aan je huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd naar de woningbouwvereniging![]()
Nee ze vinden Turkije ook super, maar dan moet je met het vliegtuig en is dus iets duurder...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Maar waarschijnlijk willen je vriendinnen persé naar Lloret de Mar en niet naar Turkije...denk eerlijk gezegd dat dát het is...
Barcelonaquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn aardappels staan in de oven. Hopen dat ze lukken
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vroeg net aan mijn broer: "Ken jij Maikuuuul?"
Hij zo: "Van Fok! bedoel je?"
Iedereen kent hem ook he!
Gratin Dauhphinois...maar ik zie nu al dat ik te weinig aardappels heb gebruikt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je met de aardappels gedaan dan?
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:komt je broer ook op Fok! ?
Ik heb de smilies van Fok! in msn. Kwam er daardoor achter dat er heel wat vrienden op Fok! neuzen![]()
Gewoon aan mensen vragen die ze al in msn hebben en ze op die manier toevoegen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!
Ik kan de smilies niet (goed) op mijn MSN krijgen!![]()
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]komt je broer ook op Fok! ?
Ik heb de smilies van Fok! in msn. Kwam er daardoor achter dat er heel wat vrienden op Fok! neuzen![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het niet![]()
Ik heb laatst is een link in een sc topic voor je neer geplant om hem er goed in te krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, hij doet al heel lang aan Fok!
Ik kan de smilies niet (goed) op mijn MSN krijgen!![]()
Misschien mijn broer ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn broer komt ook op Fok hoor dus zo bijzonder is het niet![]()
Nice!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik gebruik altijd Guhl perzik.. ook niet slecht..
Zo'n feest is dat bij mij niet meer, sinds ze weten dat ik wegga schijn ik er niet meer bij te horen ofzo, beetje jammer aangezien ik in 3 jaar tijd zo ongeveer de uren van 4 jaar gemaakt heb daar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Jeej ik moet morgen ook weer werken!![]()
Pf ja erg jammer, dan is het idd wel goed dat je weggaat daar!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo'n feest is dat bij mij niet meer, sinds ze weten dat ik wegga schijn ik er niet meer bij te horen ofzo, beetje jammer aangezien ik in 3 jaar tijd zo ongeveer de uren van 4 jaar gemaakt heb daar.
Morgen het laatste bosje kwaliteitstulpen plukken voor m'n moederquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pf ja erg jammer, dan is het idd wel goed dat je weggaat daar!![]()
Kun je niet alvast wat bloemen voor Valentijnsdag inslaan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen het laatste bosje kwaliteitstulpen plukken voor m'n moederdat is het enige dat ze thuis gaan missen nu ik ander werk heb
![]()
Oke ik verwacht wel een leuke bos hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
je kunt je bestelling altijd mailentegen die tijd heb ik de contacten nog wel om voor een leuke prijs aan die zooi te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |