quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
Dan krijg je wel een raar boek. Met alleen jouw posts
Voorbeeld:
[..]
[..]
![]()
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze kennen sinds deze week alle letters!![]()
[..]
![]()
Hij kan tenminste wel tot Lollerduizend tellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?EINS1?!1111!
Gek genoeg valt je avatar me nooit opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom zwaait er nooit iemand naar mij![]()
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
Maikuuul kent naar verluidt nog steeds niet alle letters, zou hij geen bijscholing bij je mogen?EINS1?!1111!
Tja waarom zijn Roef en Marian - Herman van idols en zoveel van dat soort dorpsgekken populair? Hebben zij de X Factor?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?En privelessen zijn duur hoor!
![]()
Mja oke... Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef Consigliere het volgende:
Tja waarom zijn Roef en Marian - Herman van idols en zoveel van dat soort dorpsgekken populair? Hebben zij de X Factor?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg valt je avatar me nooit op
1. Maikuuul is heel erg lelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is die Maikuuul eigenlijk zo populair?En privelessen zijn duur hoor!
![]()
Zie de gemiddelde cabaretierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Consigliere het volgende:
Grappig eigenlijk dat zoiemand zich voor gek zet voor tienduizenden mensen!!
hier in de akq sc?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dat er hier veel grotere mafkezen rondlopen dan Maikuuul.
We willen namen.. Sala Adin Miscchien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dat er hier veel grotere mafkezen rondlopen dan Maikuuul.
Niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik vind Maikuuul helemaal niet heel erg lelijk![]()
BloodHoundFromHell,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
We willen namen.. Sala Adin Miscchien?![]()
BaajGuardianquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar waarschijnlijk ook de grootste baggeraar op het forumquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Maikuuul en z'n harings
Volgens mij is het een heel aardige jongen
JohnDopequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Consigliere het volgende:
[..]
dat vind ik een mongool.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BloodHoundFromHell,
Fuifduif,
Sebasser,
Sunchaser,
Yildiz
BaajGuardian
om maar wat voorbeelden te noemen.
Mooi, dan is mijn naam weer uit z'n fotoboek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zal eens even kijken hoe die knaap er uit ziet..
Fuifduif en Sunchaser vind ik vaak wel grappigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BloodHoundFromHell,
Fuifduif,
Sebasser,
Sunchaser,
Yildiz
BaajGuardian
om maar wat voorbeelden te noemen.
Nou...het zijn stuk voor stuk baggeraarsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Neleos het volgende:
FuifDuif, Baajguardian en Sunchaser vind ik eigenlijk ook wel oke.![]()
Ohjaquote:
Maar het zijn wél mafkezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fuifduif en Sunchaser vind ik vaak wel grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi, dan is mijn naam weer uit z'n fotoboek.![]()
Die was echt van z'n padjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Consigliere het volgende:
Of DopeBoy alias Alberto checkt de park
Ouwe flashnicht dat 'ie wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Irakeez.. dat was pas een echte..
van wie ben jij een kloon dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Consigliere het volgende:
Of DopeBoy alias Alberto checkt de park
gelijk heb je, alsof vliegen tegenwoordig zo heel veel duurder is. Wij hebben van de week 10 dagen mallorca geboektquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bah mijn vriendinnen en ik zijn het niet eens over onze vakantie. Zij willen liever 24 uur in de bus zitten naar Lloret de Mar en ik wil liever 75 euro meer betalen om naar Turkije (Marmaris) te gaan! Hun vinden 75 euro bijbetalen te veel!![]()
![]()
Ik ga niet met de bus!![]()
En nu? Hoe gaan jullie dit oplossen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Bah mijn vriendinnen en ik zijn het niet eens over onze vakantie. Zij willen liever 24 uur in de bus zitten naar Lloret de Mar en ik wil liever 75 euro meer betalen om naar Turkije (Marmaris) te gaan! Hun vinden 75 euro bijbetalen te veel!![]()
![]()
Ik ga niet met de bus!![]()
aangezien ik nu net 15 minuten wakker ben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De-ik-had-gisteravond-eerder-naar-bed-moeten-gaan-notificatie.
Daarom! Mallorca is ook tof!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
gelijk heb je, alsof vliegen tegenwoordig zo heel veel duurder is. Wij hebben van de week 10 dagen mallorca geboekt![]()
Ik heb geen idee! Eentje maakt het niks uit, maar de andere twee willen perse met de bus!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef DiviFilius het volgende:
aangezien ik nu net 15 minuten wakker ben...
goeiemorgen trouwes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |