quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meet klinkt minder aantrekkelijk
Volgende meet in Twente houden en dan begin van de middag beginnen? Scheelt weer gedoe met slaapplaatsen (op zijn minst minder slaapplaatsen nodig), men kan eerder beginnen en andere voordelen
Nieuw dieet?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik had trouwens niet gedacht dat ik ooit nog eens vrijwillig om middernacht een bak sla naar binnen zou zitten schuiven
Honger?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik had trouwens niet gedacht dat ik ooit nog eens vrijwillig om middernacht een bak sla naar binnen zou zitten schuiven
Je hoeft geen 'slaapspul' mee te nemen hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik naar de meet ga heb ik nu keus uit óf vroeg weg gaan, óf ergens blijven slapen. Bij optie 1 moet ik vroeg weg, bij optie 2 moet ik zeulen met slaapspul (of heel erg dronken worden), slaapspullen zouden dan naar slaapplek moeten voor de rest van het vertier, en als iemand eerder wil gaan slapen dan anderen is dat ook weer lastig...
Volgende meet kan ook in Utrecht overigens, vind ik ook prima.
Ik ben voor een meet in Enschedequote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Als de meet in Twente wordt gehouden, dan zul je toch eens wat beleven!![]()
Vind het toch wel prettig als ik op z'n minst even m'n bek kan schrobben en deo op doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hoeft geen 'slaapspul' mee te nemen hoor.
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stan al een tijdje niet hier gezien.![]()
Oh dat. Vergeet je schone onderbroek niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind het toch wel prettig als ik op z'n minst even m'n bek kan schrobben en deo op doen
Klopt. Niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]![]()
Je hebt paranormale gaven, of niet?![]()
Maak dan een tosti!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Nadeeltje: sla vult niet.
Ergo: ik heb nog steeds honger.
Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:12 schreef MaJo het volgende:
Hey
Vandaag mijn afstudeergesprek gehad en ik ben geslaagd met een 8
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dus weer zeven dagen laveloos door de stad nu?
Denk aan je gezondheid.. alcohol maakt dommer, geloof me, ik kan het weten..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik wel even gehad voorlopigWas zaterdag ook behoorlijk ver heen
![]()
Hij zal het nog steeds wel verschrikkelijk druk hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Hij leeft nog hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit me aftevragen leeft asmo eigenlijk nog, heb hem al zolang niet gezien![]()
Morgen denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef Consigliere het volgende:
* wil graag reacties van zijn liefelijke AKQ collega's
Zit er ook beleg op die boterhammen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis.
Maar een biertje telt als drie bruine boterhammen toch? Dan ga ik hard vanavond
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:16 schreef DiviFilius het volgende:
de ik-had-eigenlijk-allang-in-bed-moeten-liggen notificatie
Dat was niet echt geplanned alhoewel ik mijn wekker op 07:00 had gezet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat stond het wakker worden geplant dan?
Mensen die moe zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie gaat er dan ook om 9 uur naar bed
Ik zal eens kijken of de quiz nog te pruimen isquote:
Done en nu ga ik ook naar bedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:20 schreef Consigliere het volgende:
@ AKQ'ers... ik kan echt geen nieuw topic openen, al dat editten en bijwerken kost me zoveel tijd... Dat kan ik jullie en mezelf niet aandoen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
ik-ben-te-vroeg-naar-bed-gegaan-en-nu-alweer-wakker-notificatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |