SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 C 2 C 3 C-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"![]()
Spoilers is inderdaad geen slecht idee, moeilijker nakijken, maar het word (met wat vertrouwen) moeilijker om te spieken-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
Spoilers zijn prima ANANAS.. we wachten tot 2 55 op Wooz, over 3 min het antwoordIl Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
Tijd is voorbij
De antwoorden:
1C
2C
3C
Eltonno en Ananas door naar de volgende rondeIl Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
![]()
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff gokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
Suddendeath... na drie vragen met gelijke antwoorden komt de schattingsvraagIl Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
Damn!
![]()
Goed, ik doe er nog eentje mee, dan is het echt de hoogste tijd..
Ja dan ga ik nog even AKQ-en, dit is duidelijk meer een dagspel...
En het gaat sneller dan ik dacht, dus het kan wel wat zijn, is afwachten, misschien een idee om de OP alvast goed bij te werken met de regels enzo? dat het duidelijker is?-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
Best een leuk idee dit
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik wil nog wel een rondje Quizmasteren ter instroductie van het spel
JE KAN JE NU INSCHRIJVEN VOOR EEN NIEUW TOERNOOI (max. 10 spelers).. Om 12.15 sluit de deadline, dus schrijf je snel in!!Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
ik wil het ook wel proberen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ik doe mee! Bring it on..Carpe Noctem
Favoriete uitgaansplekken: Kokorico (Zomergem, B) www.kokorico.be & INDEX (Schuttorf, D) www.I-N-D-E-X.de
Trance Energy (03-03-2007)
Hattrick - Manager crashtestdummies (148007)![]()
Goed, we spelen met 4 spelers...INSCHRIJVINGEN VANAF NU DE KOMENDE MINUTEN GESLOTEN!Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
ik ookCarpe Noctem
Favoriete uitgaansplekken: Kokorico (Zomergem, B) www.kokorico.be & INDEX (Schuttorf, D) www.I-N-D-E-X.de
1 Wat is de hoofdstad van Gambia?
a Banjul
b Katlana
c Merton
d Portown
2 Waar komt de Bossanova vandaan?
a Puerto Rico
b Costa Rica
c Brazilie
d Canada
3 Wie speelde in het succesvolle Fawlty Towers 1975-1979?
a John Cleese
b Rowan Atkinson
c James Boomer
d Lenny HenryIl Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer![]()
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Noctem
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: