Hadden ze toch beter niets kunnen zeggen en dan stiekum een dag later een cameraatje in die dode hoek kunnen plaatsen...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Omdat ze niet te zien waren op de streams........
quote:
ik heb die man volgens mij iets heel anders horen roepen ....iets van brian en nena weg daar !!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor als mosterd na de maaltijd zeker...
Ik vind het nogal vreemd zo'n man die aan komt lopen en voordat hij er met een camera dichtbij is keihard "Brian!" roept...
Beetje onlogisch...
Een echte nerd heeft toch de voorkeur aan het 256e topic. Alle kansen voor je staan nog openquote:
Volgens mij ligt het daar vol met kiezelstenen, dus ongemerkt had hij er niet naartoe kunnen lopenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapte ik ook niet.
Je bent er toch zo met een hand camera, of niet?
Tenzij ze Nena's "reputatie" willen beschermen
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft toch de voorkeur aan het 256e topic. Alle kansen voor je staan nog open
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het daar vol met kiezelstenen, dus ongemerkt had hij er niet naartoe kunnen lopen![]()
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb die man volgens mij iets heel anders horen roepen ....iets van brian en nena weg daar !!
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...
Als ze weggejaagd werden vind ik dat niet slim , ze hadden zich gewoon vd domme moeten houden en er gebruik van moeten maken dat Brian en Nena dachten dat het een veilige plek was
pff nou okay, wat jij wilt, ze werden verzocht om elders te gaan staanquote:Op maandag 29 januari 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te makenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......
Het zou ook leuk zijn geweest om Bart op inspectie te sturen...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te maken![]()
Ik heb ze in totaal al 3x feilloos een blindspot zien uitzoeken...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...
Als ze weggejaagd werden vind ik dat niet slim , ze hadden zich gewoon vd domme moeten houden en er gebruik van moeten maken dat Brian en Nena dachten dat het een veilige plek was
helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zou ook leuk zijn geweest om Bart op inspectie te sturen...
Ze hebben een beetje overhaast gereageerd vind ik, ze hadden er iets leuks mee kunnen doen![]()
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te makenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te maken![]()
Ja dacht ik ook eerst aan maar ik zou voor Bart kiezen omdat Nena dat zo erg vindt als die het zou wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
helemaal mee eensmaar dan geen bart !! das me toch een slome
![]()
voor deze opdracht had ik natasia uitgekozen![]()
Welke bindspots tel jij ?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ze in totaal al 3x feilloos een blindspot zien uitzoeken...
En ik kijk niet eens veel.
Op de Tien site stond dat het een cameraman wasquote:Op maandag 29 januari 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te maken
De (eind)redactie is god
Diezelfde avond van in de schuur, stonden ze daarna ook nog een tijdje, net niet te zien (op 2 streams), naast de schuur.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke bindspots tel jij ?
- In de schuur naast de stal - deur op 'tactische stand'
- Gisteren bij de achterdeur van de kapsalon
- ..... en de derde (?) op de trap ?
Maar die reageren meestal niet zomaar op eigen houtjequote:Op maandag 29 januari 2007 02:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op de Tien site stond dat het een cameraman was
Nee die is natuurlijk gestuurd maar ja...ik blijf het een domme zet van ze vinden dat ze het hebben laten afkappen of het moet zijn dat ze hopen dat er geen herhaling komtquote:Op maandag 29 januari 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar die reageren meestal niet zomaar op eigen houtje
Suf dat er niet al vanaf dag 1 een toilet is in die kantoorruimtequote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer zeiken in de tuin?
Of ze hopen juist wel op een herhaling, zodat ze er alsnog wat leuks mee kunnen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die is natuurlijk gestuurd maar ja...ik blijf het een domme zet van ze vinden dat ze het hebben laten afkappen of het moet zijn dat ze hopen dat er geen herhaling komt
Ik vergis me trouwensquote:Op maandag 29 januari 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te maken
De (eind)redactie is god
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen !quote:Op maandag 29 januari 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
Huub gaat weer in de tuin zeiken![]()
[afbeelding]
Dan rest ons de vraag of Bart een zeikert is of een bed-plasserquote:Op maandag 29 januari 2007 03:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub doet at this very moment, een plasje tegen een boom, in de tuin.
Toch wel een verschil met Bart, die om half 11 ging slapen.
Misschien kan hij zelf niet chatten maar wel berichten van anderen lezen?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Hij kijkt regelmatig naar de camera, en maakt gebaartjes.
Maar vermoedelijk niet vanwege chatberichten, want die zijn toch uitgeschakeld.
Zou niet best zijn, want dan kunnen ze boodschappen doorgeven.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien kan hij zelf niet chatten maar wel berichten van anderen lezen?
Ik kan 'm wel ff lichter zettenquote:
Ik bedoelde boven en onder.quote:
Ik merk er niet veel van ..... Huubje speelt nog steeds poker en muziek .......quote:Op maandag 29 januari 2007 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het zal wel door het lichtval komen, maar het lijkt net alsof Huub een traan heeft gelaten.
Mja, is het lichtval in combinatie met de kwaliteit van mijn monitor.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van ..... Huubje speelt nog steeds poker en muziek .......
Ik vermoed met een bekende in de chatbox van dat pokerspelquote:Op maandag 29 januari 2007 04:52 schreef erkel het volgende:
Hij is aan het chatten met 'achter' ?
Als hij aan het typen is, zie ik ineens een wit scherm en klikt ie het pokerscherm weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik vermoed met een bekende in de chatbox van dat pokerspel
Wat tikt ie trouwens gruwelijk snel zeg, hij kan zo meedoen aan het WK sneltikken...
quote:Op maandag 29 januari 2007 05:02 schreef CARLAK het volgende:
Ik krijg zelf zin om op de pokersite te gaan kijken. Doet HiDiHo er trouwens nog aan mee?
Hij verteld Sylvia ook waar de spot is. Sylvia vindt het allemaal erg grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 06:14 schreef CARLAK het volgende:
Lachen. Nu snapt Huub waarom Brian zo moe was. Hij weet van het filmpje op YouTube
terratorium afbakenen hequote:Op maandag 29 januari 2007 06:29 schreef CARLAK het volgende:
Huub heeft 5x in zijn tuin gepiest vanavond.
PlayMoney poker is voor mietjesquote:
Valt mee, met 2 spellen spelen en met de beste doorgaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 06:45 schreef CARLAK het volgende:
Succes! Ik hoop dat je van hem wint. Hij heeft schijnbaar al genoeg gewonnen vanavond.
Dat denk ik ook, maar het kan zonder CC tegenwoordig, het blijft een feit dat playmoneypoker niet leuk is, althans lang zo leuk niet als "echt" poker. Er wordt, zelfs als het om dubbeltjes gaat, heel anders gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 06:46 schreef CARLAK het volgende:
Ik denk niet dat Huub zijn creditcard bij zich heeft PokerJoker
het is pokerstarsquote:Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef PirE het volgende:
Hoe zit het nou met het internetgebruik in huis, is dat onbeperkt of kost dat contactpunten?. Blijkbaar zit Huub de halve nacht te pokeren op Riverstars. What a life
.
LOL, ging dat over Brian en Nena? Prachtig dit.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef snetje het volgende:
[..]
het is pokerstarsach en het heeft zijn voordelen ...zo lees je nog eens wat ..... huub fluisterde nu snel tegen herma "ik ben de enigste die het weet"
ik ben benieuwd wat voor een staartje dit krijgt
![]()
Of over de biseksualiteit van Satanael.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, ging dat over Brian en Nena? Prachtig dit.
en de voice - recorder van brianquote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of over de biseksualiteit van Satanael.
Ow, werd dat ook nog gezegd bij dat pokeren....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of over de biseksualiteit van Satanael.
Hij heeft aardig wat troeven nu:quote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, werd dat ook nog gezegd bij dat pokeren....
Lollig toen ie nieste
Hij vond die aandacht prachtig, en later wel door de telefoon zeggen nadat ie de chat moest negeren, "nee inderdaad is niet meer leuk zo". Schijnheil
ach bij herma gaat hij er gewoon vanuit dat zij het ook allang weet..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:05 schreef happyme28 het volgende:
Dom van Huub dat ie dat nu weer tegen Herma zegt.
Nogmaals wat ik gister ook probeerde duidelijk te maken: Huub is geen goede vriend van Nena dat hij wel pretendeert te zijn. Hij moet gewoon naar Nena gaan en haar vertellen wat hij weet en wat er op i-net staat.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
- Hij weet dat Natasasiaaaaaa prostitue is geweest
Ja, weet ik. Maar je wordt op pokerstars zo vaak genaaid op de river dat het door sommige mensen Riverstars wordt genoemdquote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef snetje het volgende:
[..]
het is pokerstarsach en het heeft zijn voordelen ...zo lees je nog eens wat ..... huub fluisterde nu snel tegen herma "ik ben de enigste die het weet"
ik ben benieuwd wat voor een staartje dit krijgt
![]()
Is ook niet bevestigd. Natasia weet ook dat dit gezegd wordt op Mamjo en ook de hoeren van Huub zeiden dat vrijdag. Huub heeft het vervolgens aan Natasia verteld dat hij dat gehoord had.quote:
Dat hebben de 3 prostitue's vrijdag tegen Huub verteld en hij op zijn beurt weer tegen Natasiaaaa zaterdagavond, dat hij het wist.quote:
Hij zal nog wel niet nuchter zijn na 1 uur slaap!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef happyme28 het volgende:
Die gebruikt hij al vanaf hij binnen zit. Is ook een bekende uitspraak overigens. Maar knap dat hij zo spraakzaam is na 1 uur slaap.
Waarom wordt er geen boompje opgezet door SHI[n] om Bart kandidaat te stellen voor de volgende ronde, maak die man eens wakkerquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef demins het volgende:
Bart heeft zijn gevoel voor humor chirurgisch laten verwijderen.![]()
Zal best komen in de loop van de maand. De stemming is pas weer 22 februari.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Waarom wordt er geen boompje opgezet door SHI[n] om Bart kandidaat te stellen voor de volgende ronde, maak die man eens wakker
hij zei dat hij enorm had gewonnen met pokerenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef Kinga het volgende:
Hij wil niet zeggen wat ie gedaan heeft. Huub jongen zeg gewoon dat je lekker gepokert en gechat hebt met FOKkers
Die is gewoon alcoholist. Ik zou het me strot niet door krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, 11:05 en Huub wil een baco.
Ik dacht net hetzelfde!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is Bart inmiddels echt depressief geworden. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad zo kunnen.![]()
ze zeggen dat het helpt dat waar je 's avonds mee eindigd de volgende dag weer mee beginnenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, 11:05 en Huub wil een baco.
Helaas zitten er wel een paar hyena's in dat huis.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:06 schreef bloodymary het volgende:
Als ik daar zou zitten zou ik eerlijk gezegd ook niks anders doen dan de hele dag een beetje zuipen.... Je hoeft toch niet te rijden!
Ze heeft gewoon geen make-up op.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zeggen dat het helpt dat waar je 's avonds mee eindigd de volgende dag weer mee beginnenhij voelt zich echt klote ....
iemand nena al goed bekekenlijkt net alsof zij de hele nacht is doorgegaan
![]()
Is vannacht vaker tegen hem gezegd.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:08 schreef Curious-PB het volgende:
Kunnen jullie met poker hem niet een keer attenderen op zijn drankprobleem?
Dus je hebt me voor lul laten lopen? vraagt NatteNelquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef snetje het volgende:
goeie !! van huubheeft hij nattanel voor niks laten lopen ..... hoef je hem niet dan ? vraagt nattenel ....nee zegt huub maar bedankt voor je geste
![]()
wat een stelletje schijnheilen daar in de kapsalon![]()
Klopt, maar er was geen cola.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:24 schreef Gert het volgende:
Effe gemist... ging NL een baco voor Huub halen?
Werd wel over gesproken inderdaad zaterdagoverdag toen ze het nieuwe regelboek kregen, maar er is zaterdag zoveel gebeurd dat ze het misschien niet meer doen omdat er voldoende nieuwe verhaallijnen zijn voor de komende tijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef demins het volgende:
Zou er vandaag niet een of andere bijeenkomst zijn van bewoners met redaktie/regie om te spreken over de nieuwe regels? Hoe laat? Weet iemand dat? Of heb ik het weer verkeerd begrepen?
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk dat Nathanael een muziekliefhebber is.
Of mag er in dit forum niets positiefs over hem gepost worden?
Menno tegen Bart: "Wanneer ga je eruit Bart, volgens mij was je de laatste tijd wat depressief".quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is Bart inmiddels echt depressief geworden. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad zo kunnen.![]()
Menno bedoel jequote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brian speelt gitaar en Huub gooit een muntje neer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een Walther? (Een soort pistool, heb ik wel eens gelezen... een Walther .45 bv.)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: "Ga jij dit winnen, nee he"
Bart heeft "nu gelezen hoe hij het moet winnen".
Je moet een Walter (vriend) nemen, en dan nog iets
Het blijkt ook over poker te gaan, en niet over het DGK spel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien een Walther? (Een soort pistool, heb ik wel eens gelezen... een Walther .45 bv.)
Nou had ik hem toch al...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het blijkt ook over poker te gaan, en niet over het DGK spel.
Ik dacht dat mensen doodschieten verboden was tijdens het pokeren.
Maar misschien mag je ze wel levensgevaarlijk verwonden.
Ik hoop het laatste. NL zag het natuurlijk al helemaal zitten om Huub vroeg op de dag dronken te krijgen, om daar vervolgens schande over te spreken en van de gelegenheid gebruik te maken om hem uit zijn tent te lokken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Zat huub nu wel of niet aan de baco of was het inderdaad alleen om NL voor Lul te laten lopen ?
Niet aan de baco want er was geen cola. NL had wel een pure Bacardi voor Huub meegenomen, maar daar bedankte Guub vriendelijk voor. Heeft hij dus niet van gedronken... NL mopperde dan heb je me dus voor lul laten lopen. Is dat zo makkelijk...? zei Huub!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Zat huub nu wel of niet aan de baco of was het inderdaad alleen om NL voor Lul te laten lopen ?
Ik vind het maar een irritant ventje.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
Zoooooooooooo lekker ding die menno.
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een irritant ventje.![]()
Goed gezien!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een irritant ventje.![]()
ik ook niet, d8 dat ze bedrijfje moesten opzetten enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef tipsch het volgende:
godcaramba wat is het saai :/ er is niets saaiers eigenlijk dan de bewoners alleen maar met zichzelf bezig te zien. snap ook helemaal niets van al die persoonlijke projectjes.
Jasses! Hou op! Schei uit!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.![]()
oh ja, DGK_REDACTIE - doe hier eens wat aan. what is next? epileersessies? baardtrimmers? please. laat de bewners eens wat meer "teamen" - dit wordt zo tergend saai.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef tipsch het volgende:
godcaramba wat is het saai :/ er is niets saaiers eigenlijk dan de bewoners alleen maar met zichzelf bezig te zien. snap ook helemaal niets van al die persoonlijke projectjes.
Ik heb hem nog even goed bekeken, maar nee. Hij is niet aantrekkelijk wat mij betreft. Komt natuurlijk ook omdat ik hem zo irritant vind.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.![]()
offtopic
zooooooooo ben jij er ook weer, lang nie gezien.Nog aan het wowen ??
haha, ja dat heb ik ook als ik iemand irri vind kan ik hem ook niet aantrekkelijk vinden. Maar ik zie deze goede man nu net een half uurtje, vind het leuk uitzicht en heb hem nog niet op iets irritants kunnen betrappen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even goed bekeken, maar nee. Hij is niet aantrekkelijk wat mij betreft. Komt natuurlijk ook omdat ik hem zo irritant vind.
Ze zijn hersenziekquote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef tipsch het volgende:
Kan er niet een klein kunstatelier in DGK gebouwd worden? In plaats van de fitnessrommel. Lijkt me veel leuker om bewoners creatief bezig te zien. Zou ze ook stimuleren, ze lijken hersenziek.
tja ik word er niet goed van. DGK_REDACTIE lijkt ook niet helemaal lekker dat ze dit zo tergend saai op z'n beloop laten.quote:
lijkt een heel aardige ventquote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Ik vind hem (menno) een heel realistisch beeld hebben op de zaken in DGK
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.quote:
Volgens mij is het gewoon dezelfde! En heeft ie kappersexceem...quote:
Ik doelde op de fotooooooooo demins. Tis nog steeds dezelfde menno.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dezelfde! En heeft ie kappersexceem...![]()
Ik bewonder je goede smaak!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ja dus...................
Brrrrrrr, wat een engerd
nee, hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.![]()
Ik heb hem vaker gezien. Aardige humor, gaat daarin niet te ver ten koste van andere bewoners. De kans is natuurlijk wel groot dat hij homo is petraaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.![]()
En wat nog erger is: het zal altijd dezelfde Menno blijven!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doelde op de fotooooooooo demins. Tis nog steeds dezelfde menno.![]()
Nee is geen homo, maar je hebt gelijk meeste leuke mannen zijn homo. Hij heeft het net over zijn vrouw, of hij moet zijn man vrouw noemen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker gezien. Aardige humor, gaat daarin niet te ver ten koste van andere bewoners. De kans is natuurlijk wel groot dat hij homo is petraa
Ik blijf je lief vinden Deminsquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef demins het volgende:
[..]
En wat nog erger is: het zal altijd dezelfde Menno blijven!Ken je de Mennonieten?
![]()
Verdorie, een niet macho hetero - te gek!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee is geen homo, maar je hebt gelijk meeste leuke mannen zijn homo. Hij heeft het net over zijn vrouw, of hij moet zijn man vrouw noemen.![]()
Een Mennoniet die kapper is?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef demins het volgende:
[..]
En wat nog erger is: het zal altijd dezelfde Menno blijven!Ken je de Mennonieten?
![]()
Waar heb ik nou weer gezegd dat Menno een Mennoniet is? Menno is eerder een Mennowel (I know nothing, I'm from Barcelona).quote:
Ehm dan is hij zeker geen mennoniet, want hij is met het ijzeren paard gekomen, hij gebruikt de fohn. Dat zijn toch zeker technische dingen die een mennoniet NIET gebruikt.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef demins het volgende:
De mennonieten (of mennisten) zijn de oudste nog bestaande doperse kerk. Ze zijn vernoemd naar de Friese priester Menno Simons, rond 1540. Hij was een katholieke priester totdat hij zag dat een baptist werd neergeslagen om zijn geloof. Vanaf dat moment werd hij een belangrijk voorvechter van de Doperse stroming. Deze kerk heeft zich over een groot gebied verspreid, maar heeft zijn invloed vooral doen gelden via de Engelse variant, de baptisten. Zij zijn tegenwoordig de grootste Doperse kerk. De bekendste mennoniet is Floyd Landis.
Beschrijving
De mennonieten zijn vergelijkbaar met de Amish; een strenge sobere levensstijl wordt nagestreefd. Dit betekent dat muziek, sport, dansen, kunst en dergelijke niet zijn toegestaan. Techniek wordt maar mondjesmaat toegelaten in deze gemeenschappen; elektriciteit is niet toegestaan en men verplaatst zich met paard en wagen. Trekkers en andere machines worden alleen voor nuttige toepassingen gebruikt en zeker niet om te reizen. Dit omdat de Mennonieten altijd de keuze willen hebben om totaal zonder techniek te leven, en er niet afhankelijk van te worden. De kinderen leren op school alleen kennis van de Bijbel en rekenen, lezen en schrijven, de mensen in deze gemeenschappen hebben dus geen kennis van geografie en geschiedenis. Ze spreken onderling Dietsch (Plautdietsch), de mannen kennen vaak wel de lokale taal, de vrouwen niet. Dit wordt gedaan om de drempel te verhogen om de gemeenschap te verlaten. Aangezien de gemeenschappen erg geïsoleerd liggen en contact met de buitenwereld schuwen, is inteelt een groot probleem. De meeste gemeenschappen liggen in Zuid- (Paraguay) en Midden-Amerika.
Belangrijke kenmerken:
Net als andere (nog bestaande) Doperse kerken vredesgezind.
Mennonieten spreken over de hele wereld vaak nog steeds Plautdietsch.
In 2004 waren er ongeveer 1 miljoen mennonieten lid.
In Nederland worden zij Doopsgezinden (en soms mennonieten of mennisten) genoemd
Welke man?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verdorie, een niet macho hetero - te gek!Als heteroman neem ik nu een risico, maar ik vind het ook een leuke man
Of het kantoor, ik vind dat ook overdreven groot.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
ideetjes voor DGK_REDACTIE:
- een "in-huis" kunstateliertje [maak die fitnessruimte maar iets kleiner!]
- een "in huis" modeateliertje (de dames zullen toch wel geïnteresseerd zijn in het zelf maken van kleding?) [maak die fitnessruimte maar iets kleiner!]
maak die fitnessruimte kleiner!
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
- een "in huis" modeateliertje (de dames zullen toch wel geïnteresseerd zijn in het zelf maken van kleding?) [maak die fitnessruimte maar iets kleiner!] - kledinglijntje DGK? - dames - online verkoop - heren
Niet als we ze der allemaal tegelijk in opsluiten!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Of het kantoor, ik vind dat ook overdreven groot.
Zullen wij ons erin terugtrekken ????quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Niet als we ze der allemaal tegelijk in opsluiten!![]()
Dat doen ze om ons nieuwsgierig te maken.... misschien dat we dan wel over onze Natasia-aversie heenstappen en toch naar de TV uitzendingen gaan kijken..... want daar kunnen ze die interessante gesprekken prima voor gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
De interessante gesprekken worden nu weggedraaid en we blijven NL en Bart zien. Doen ze dat om ons te irriteren ???
de dans/muziekruimte zou daar zeker wat duidelkijker kunnen worden ingericht. ik weet niet welke gek dat hele kantoortje paars wilde hebben, maar tis niet fraai.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Of het kantoor, ik vind dat ook overdreven groot.
TV uitzendingen kijk ik niet meer. Allemaal hetzelfde, ze draaien alles zoals ze zelf willen. Daar trapt deze gek niet meer in.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen ze om ons nieuwsgierig te maken.... misschien dat we dan wel over onze Natasia-aversie heenstappen en toch naar de TV uitzendingen gaan kijken..... want daar kunnen ze die interessante gesprekken prima voor gebruiken.
En ook een klein naaikamertje voor Brian en Nena?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
- een "in huis" modeateliertje (de dames zullen toch wel geïnteresseerd zijn in het zelf maken van kleding?) [maak die fitnessruimte maar iets kleiner!]
een dark room! zal Satanael ook te gek vinden! "net als vroeger.."quote:Op maandag 29 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
[..]
En ook een klein naaikamertje voor Brian en Nena?
Goed idee!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking?? De dames zullen toch wel geïnteresseerd zijn in het zelf maken van kleding??? Hallo.......... het is 2007, niet 1957quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
http://philiphoorne.skynetblogs.be/archive-week/2006-30quote:Op maandag 29 januari 2007 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Waar heb ik nou weer gezegd dat Menno een Mennoniet is? Menno is eerder een Mennowel (I know nothing, I'm from Barcelona).
Je weet toch! Ik kan je niks weigeren! Vort met de geit dan maar!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen wij ons erin terugtrekken ????![]()
oh ja, daar hebben we missy geemancipeerd weer. opmerking is niet zo achterlijk hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke opmerking?? De dames zullen toch wel geïnteresseerd zijn in het zelf maken van kleding??? Hallo.......... het is 2007, niet 1957![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://philiphoorne.skynetblogs.be/archive-week/2006-30
Ik zie hier een oplossing voor Peter6000. Wordt Mennoniet en dan mag je de trekker overhalen om Brian-wel neer te knallen.![]()
Sorry, maar ik vind de suggestie dat de dames toch wel geïnteresseerd zullen zijn in het zelf maken van kleding werkelijk nergens op slaan. Als de dames daar al een interesse in hadden dan zouden ze dat wel aangevraagd hebben..... maar deze dames halen liever een motorrijbewijs, en terecht.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:23 schreef tipsch het volgende:
oh ja, daar hebben we missy geemancipeerd weer. opmerking is niet zo achterlijk hoor.
En een soort van vliegbrevet...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar deze dames halen liever een motorrijbewijs, en terecht.
LOLquote:Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://philiphoorne.skynetblogs.be/archive-week/2006-30
Ik zie hier een oplossing voor Peter6000. Wordt Mennoniet en dan mag je de trekker overhalen om Brian-wel neer te knallen.![]()
Ze heeft van "achter" te horen gekregen dat ze een eigen kook item heeft op de site, vandaar dat zij zich de laatste tijd zo uitslooft met eten koken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
Valt wel op dat Natasia de laatste tijd continue aan het koken is.
Volgens mij wordt voedsel een obsessie voor haar.
Je statement was bijna politiek correct!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de suggestie dat de dames toch wel geïnteresseerd zullen zijn in het zelf maken van kleding werkelijk nergens op slaan. Als de dames daar al een interesse in hadden dan zouden ze dat wel aangevraagd hebben..... maar deze dames halen liever een motorrijbewijs, en terecht.
Mijn statements zijn nooit gebaseerd op politieke correctheid.... puur op gevoel... en aversie tegen conservatieve rolmodellen uiteraardquote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef demins het volgende:
Je statement was bijna politiek correct!
Dat sloeg zeker op haar tijd als hoer!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze heeft van "achter" te horen gekregen dat ze een eigen kook item heeft op de site, vandaar dat zij zich de laatste tijd zo uitslooft met eten koken.
Toen ze het hoorde van dat item, groeide ze helemaal en zei "Alles wat ik doe is belangstelling voor" (of iets van gelijke strekking)
Natasia verlaat straks het huis in de volgende staat: kogelrond met een wanstaltig dikkere ass dan ooit tevoren, vervreemd van haar kinderen, man kwijt, en uitgekotst door heel Nederland. En zonder rijbewijs, want geen examinator laat zoiets slagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
Valt wel op dat Natasia de laatste tijd continue aan het koken is.
Volgens mij wordt voedsel een obsessie voor haar.
het is een gegeven dat vrouwen graag met hun uiterlijk en dus ook met kleding bezig zijn. als je het grote plaatje DGK in beschouwing neemt, kun je opmerking dat er bijna alleen keuzes worden gemaakt op basis van een soort materieel persoonlijk gewin. tis aan DGK_REDACTIE om die lui daar te motiveren, niet door middel van leleijk achterkamergesprekjes. Deze dames hebben al eerder laten zien het geweldig te vinden Je motivatie om dit ideetje af te branden is ronduit slecht, Leandraquote:Op maandag 29 januari 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de suggestie dat de dames toch wel geïnteresseerd zullen zijn in het zelf maken van kleding werkelijk nergens op slaan. Als de dames daar al een interesse in hadden dan zouden ze dat wel aangevraagd hebben..... maar deze dames halen liever een motorrijbewijs, en terecht.
Laat ik het het dan zo zeggen: waarom die aversie tegen conservatieve rolmodellen? Geef álle rolmodellen een eerlijke kans, zou ik zeggen! Geen rolmodellen in een verdomhoekje schoppen! Vrijheid, voor alle rolmodellen! Catch my drift?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn statements zijn nooit gebaseerd op politieke correctheid.... puur op gevoel... en aversie tegen conservatieve rolmodellen uiteraard![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 januari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
heeft Natasia een negatieve brief gehad?
Dat wel, die plannen die er in het begin waren om bedrijfjes op te zetten zouden gewoon uitgevoerd moeten worden. Ze hadden allang iets moeten ondernemen, maar het liep spaak op tegenwerking van "achter" (plannen werden niet goedgekeurd) en vooral op het feit dat de bewoners nogal beledigd waren over de inkomsten uit dat bedrijfje..... dat die voor Talpa waren en dat tot een x periode na het verblijf in DGK.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat ze echt weinig doen aan persoonlijke ontplooiing. Moet je zien wat een tijd je daar hebt, je kunt toch mooi allerlei cursussen volgen, een bedrijf starten. Ze raken nu zo afgestompt. Het hoogtepunt van hun dag is als de nagelstyliste komt.... en dat geldt dan ook voor de mannen....![]()
Ik ben zelf geen fan van de 'ouderwetse' rolverdeling. Maar wees eerlijk: in de praktijk is die er nog wel degelijk. En vaak met instemming van alle partijen. Ik ken maar weinig mannen die interesse hebben in het maken van kleding. Of misschien durven ze dat niet eerlijk toe te geven?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn statements zijn nooit gebaseerd op politieke correctheid.... puur op gevoel... en aversie tegen conservatieve rolmodellen uiteraard![]()
De meeste topontwerpers zijn mannen. D&G, Viktor & Rolf en ga zo maar door.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan van de 'ouderwetse' rolverdeling. Maar wees eerlijk: in de praktijk is die er nog wel degelijk. En vaak met instemming van alle partijen. Ik ken maar weinig mannen die interesse hebben in het maken van kleding. Of misschien durven ze dat niet eerlijk toe te geven?
Ik neem nu alweer een risico - zou het te gek vinden!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan van de 'ouderwetse' rolverdeling. Maar wees eerlijk: in de praktijk is die er nog wel degelijk. En vaak met instemming van alle partijen. Ik ken maar weinig mannen die interesse hebben in het maken van kleding. Of misschien durven ze dat niet eerlijk toe te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |