Hadden ze toch beter niets kunnen zeggen en dan stiekum een dag later een cameraatje in die dode hoek kunnen plaatsen...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Omdat ze niet te zien waren op de streams........
quote:
ik heb die man volgens mij iets heel anders horen roepen ....iets van brian en nena weg daar !!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor als mosterd na de maaltijd zeker...
Ik vind het nogal vreemd zo'n man die aan komt lopen en voordat hij er met een camera dichtbij is keihard "Brian!" roept...
Beetje onlogisch...
Een echte nerd heeft toch de voorkeur aan het 256e topic. Alle kansen voor je staan nog openquote:
Volgens mij ligt het daar vol met kiezelstenen, dus ongemerkt had hij er niet naartoe kunnen lopenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapte ik ook niet.
Je bent er toch zo met een hand camera, of niet?
Tenzij ze Nena's "reputatie" willen beschermen
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een echte nerd heeft toch de voorkeur aan het 256e topic. Alle kansen voor je staan nog open
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het daar vol met kiezelstenen, dus ongemerkt had hij er niet naartoe kunnen lopen![]()
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb die man volgens mij iets heel anders horen roepen ....iets van brian en nena weg daar !!
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...
Als ze weggejaagd werden vind ik dat niet slim , ze hadden zich gewoon vd domme moeten houden en er gebruik van moeten maken dat Brian en Nena dachten dat het een veilige plek was
pff nou okay, wat jij wilt, ze werden verzocht om elders te gaan staanquote:Op maandag 29 januari 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te makenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weggejaagd is een groot woord. De 'redacteur' zei alleen tegen Brian dat ze daar niet moesten blijven staan.......
Het zou ook leuk zijn geweest om Bart op inspectie te sturen...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te maken![]()
Ik heb ze in totaal al 3x feilloos een blindspot zien uitzoeken...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje op YouTube gezien en daar hoorde ik alleen 'Brian' roepen en dat was meteen het eind vd opname...
Als ze weggejaagd werden vind ik dat niet slim , ze hadden zich gewoon vd domme moeten houden en er gebruik van moeten maken dat Brian en Nena dachten dat het een veilige plek was
helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zou ook leuk zijn geweest om Bart op inspectie te sturen...
Ze hebben een beetje overhaast gereageerd vind ik, ze hadden er iets leuks mee kunnen doen![]()
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te makenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
euh als je daar ff lekker aan het bunnyplayen bent .... en er komt er 1 aangelopen die ff ( ik heb nog steeds bewondering voor diegene !! ) zegt brian en nena weg daar !! ...heeft niks met een redacteur te maken![]()
Ja dacht ik ook eerst aan maar ik zou voor Bart kiezen omdat Nena dat zo erg vindt als die het zou wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
helemaal mee eensmaar dan geen bart !! das me toch een slome
![]()
voor deze opdracht had ik natasia uitgekozen![]()
Welke bindspots tel jij ?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ze in totaal al 3x feilloos een blindspot zien uitzoeken...
En ik kijk niet eens veel.
Op de Tien site stond dat het een cameraman wasquote:Op maandag 29 januari 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te maken
De (eind)redactie is god
Diezelfde avond van in de schuur, stonden ze daarna ook nog een tijdje, net niet te zien (op 2 streams), naast de schuur.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke bindspots tel jij ?
- In de schuur naast de stal - deur op 'tactische stand'
- Gisteren bij de achterdeur van de kapsalon
- ..... en de derde (?) op de trap ?
Maar die reageren meestal niet zomaar op eigen houtjequote:Op maandag 29 januari 2007 02:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op de Tien site stond dat het een cameraman was
Nee die is natuurlijk gestuurd maar ja...ik blijf het een domme zet van ze vinden dat ze het hebben laten afkappen of het moet zijn dat ze hopen dat er geen herhaling komtquote:Op maandag 29 januari 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar die reageren meestal niet zomaar op eigen houtje
Suf dat er niet al vanaf dag 1 een toilet is in die kantoorruimtequote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer zeiken in de tuin?
Of ze hopen juist wel op een herhaling, zodat ze er alsnog wat leuks mee kunnen doenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee die is natuurlijk gestuurd maar ja...ik blijf het een domme zet van ze vinden dat ze het hebben laten afkappen of het moet zijn dat ze hopen dat er geen herhaling komt
Ik vergis me trouwensquote:Op maandag 29 januari 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vaak heeft alles met de (eind)redactie te maken
De (eind)redactie is god
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen !quote:Op maandag 29 januari 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
Huub gaat weer in de tuin zeiken![]()
[afbeelding]
Dan rest ons de vraag of Bart een zeikert is of een bed-plasserquote:Op maandag 29 januari 2007 03:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub doet at this very moment, een plasje tegen een boom, in de tuin.
Toch wel een verschil met Bart, die om half 11 ging slapen.
Misschien kan hij zelf niet chatten maar wel berichten van anderen lezen?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Hij kijkt regelmatig naar de camera, en maakt gebaartjes.
Maar vermoedelijk niet vanwege chatberichten, want die zijn toch uitgeschakeld.
Zou niet best zijn, want dan kunnen ze boodschappen doorgeven.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien kan hij zelf niet chatten maar wel berichten van anderen lezen?
Ik kan 'm wel ff lichter zettenquote:
Ik bedoelde boven en onder.quote:
Ik merk er niet veel van ..... Huubje speelt nog steeds poker en muziek .......quote:Op maandag 29 januari 2007 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het zal wel door het lichtval komen, maar het lijkt net alsof Huub een traan heeft gelaten.
Mja, is het lichtval in combinatie met de kwaliteit van mijn monitor.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van ..... Huubje speelt nog steeds poker en muziek .......
Ik vermoed met een bekende in de chatbox van dat pokerspelquote:Op maandag 29 januari 2007 04:52 schreef erkel het volgende:
Hij is aan het chatten met 'achter' ?
Als hij aan het typen is, zie ik ineens een wit scherm en klikt ie het pokerscherm weg.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik vermoed met een bekende in de chatbox van dat pokerspel
Wat tikt ie trouwens gruwelijk snel zeg, hij kan zo meedoen aan het WK sneltikken...
quote:Op maandag 29 januari 2007 05:02 schreef CARLAK het volgende:
Ik krijg zelf zin om op de pokersite te gaan kijken. Doet HiDiHo er trouwens nog aan mee?
Hij verteld Sylvia ook waar de spot is. Sylvia vindt het allemaal erg grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 06:14 schreef CARLAK het volgende:
Lachen. Nu snapt Huub waarom Brian zo moe was. Hij weet van het filmpje op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |