Hij zal nog wel niet nuchter zijn na 1 uur slaap!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef happyme28 het volgende:
Die gebruikt hij al vanaf hij binnen zit. Is ook een bekende uitspraak overigens. Maar knap dat hij zo spraakzaam is na 1 uur slaap.
Waarom wordt er geen boompje opgezet door SHI[n] om Bart kandidaat te stellen voor de volgende ronde, maak die man eens wakkerquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef demins het volgende:
Bart heeft zijn gevoel voor humor chirurgisch laten verwijderen.![]()
Zal best komen in de loop van de maand. De stemming is pas weer 22 februari.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Waarom wordt er geen boompje opgezet door SHI[n] om Bart kandidaat te stellen voor de volgende ronde, maak die man eens wakker
hij zei dat hij enorm had gewonnen met pokerenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef Kinga het volgende:
Hij wil niet zeggen wat ie gedaan heeft. Huub jongen zeg gewoon dat je lekker gepokert en gechat hebt met FOKkers
Die is gewoon alcoholist. Ik zou het me strot niet door krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, 11:05 en Huub wil een baco.
Ik dacht net hetzelfde!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is Bart inmiddels echt depressief geworden. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad zo kunnen.![]()
ze zeggen dat het helpt dat waar je 's avonds mee eindigd de volgende dag weer mee beginnenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, 11:05 en Huub wil een baco.
Helaas zitten er wel een paar hyena's in dat huis.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:06 schreef bloodymary het volgende:
Als ik daar zou zitten zou ik eerlijk gezegd ook niks anders doen dan de hele dag een beetje zuipen.... Je hoeft toch niet te rijden!
Ze heeft gewoon geen make-up op.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zeggen dat het helpt dat waar je 's avonds mee eindigd de volgende dag weer mee beginnenhij voelt zich echt klote ....
iemand nena al goed bekekenlijkt net alsof zij de hele nacht is doorgegaan
![]()
Is vannacht vaker tegen hem gezegd.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:08 schreef Curious-PB het volgende:
Kunnen jullie met poker hem niet een keer attenderen op zijn drankprobleem?
Dus je hebt me voor lul laten lopen? vraagt NatteNelquote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef snetje het volgende:
goeie !! van huubheeft hij nattanel voor niks laten lopen ..... hoef je hem niet dan ? vraagt nattenel ....nee zegt huub maar bedankt voor je geste
![]()
wat een stelletje schijnheilen daar in de kapsalon![]()
Klopt, maar er was geen cola.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:24 schreef Gert het volgende:
Effe gemist... ging NL een baco voor Huub halen?
Werd wel over gesproken inderdaad zaterdagoverdag toen ze het nieuwe regelboek kregen, maar er is zaterdag zoveel gebeurd dat ze het misschien niet meer doen omdat er voldoende nieuwe verhaallijnen zijn voor de komende tijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef demins het volgende:
Zou er vandaag niet een of andere bijeenkomst zijn van bewoners met redaktie/regie om te spreken over de nieuwe regels? Hoe laat? Weet iemand dat? Of heb ik het weer verkeerd begrepen?
Natuurlijk wel!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk dat Nathanael een muziekliefhebber is.
Of mag er in dit forum niets positiefs over hem gepost worden?
Menno tegen Bart: "Wanneer ga je eruit Bart, volgens mij was je de laatste tijd wat depressief".quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is Bart inmiddels echt depressief geworden. Ik denk dat een doktersbezoek geen kwaad zo kunnen.![]()
Menno bedoel jequote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brian speelt gitaar en Huub gooit een muntje neer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een Walther? (Een soort pistool, heb ik wel eens gelezen... een Walther .45 bv.)quote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: "Ga jij dit winnen, nee he"
Bart heeft "nu gelezen hoe hij het moet winnen".
Je moet een Walter (vriend) nemen, en dan nog iets
Het blijkt ook over poker te gaan, en niet over het DGK spel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien een Walther? (Een soort pistool, heb ik wel eens gelezen... een Walther .45 bv.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |