Nou had ik hem toch al...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het blijkt ook over poker te gaan, en niet over het DGK spel.
Ik dacht dat mensen doodschieten verboden was tijdens het pokeren.
Maar misschien mag je ze wel levensgevaarlijk verwonden.
Ik hoop het laatste. NL zag het natuurlijk al helemaal zitten om Huub vroeg op de dag dronken te krijgen, om daar vervolgens schande over te spreken en van de gelegenheid gebruik te maken om hem uit zijn tent te lokken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Zat huub nu wel of niet aan de baco of was het inderdaad alleen om NL voor Lul te laten lopen ?
Niet aan de baco want er was geen cola. NL had wel een pure Bacardi voor Huub meegenomen, maar daar bedankte Guub vriendelijk voor. Heeft hij dus niet van gedronken... NL mopperde dan heb je me dus voor lul laten lopen. Is dat zo makkelijk...? zei Huub!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
Zat huub nu wel of niet aan de baco of was het inderdaad alleen om NL voor Lul te laten lopen ?
Ik vind het maar een irritant ventje.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
Zoooooooooooo lekker ding die menno.
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een irritant ventje.![]()
Goed gezien!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een irritant ventje.![]()
ik ook niet, d8 dat ze bedrijfje moesten opzetten enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef tipsch het volgende:
godcaramba wat is het saai :/ er is niets saaiers eigenlijk dan de bewoners alleen maar met zichzelf bezig te zien. snap ook helemaal niets van al die persoonlijke projectjes.
Jasses! Hou op! Schei uit!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.![]()
oh ja, DGK_REDACTIE - doe hier eens wat aan. what is next? epileersessies? baardtrimmers? please. laat de bewners eens wat meer "teamen" - dit wordt zo tergend saai.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef tipsch het volgende:
godcaramba wat is het saai :/ er is niets saaiers eigenlijk dan de bewoners alleen maar met zichzelf bezig te zien. snap ook helemaal niets van al die persoonlijke projectjes.
Ik heb hem nog even goed bekeken, maar nee. Hij is niet aantrekkelijk wat mij betreft. Komt natuurlijk ook omdat ik hem zo irritant vind.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op streams gezien, vind het uiterlijk wel prettig om naar te kijken. Hoe hij is heb ik nog niet kunnen beoordelen, ik was te veel aan het kwijlen.![]()
offtopic
zooooooooo ben jij er ook weer, lang nie gezien.Nog aan het wowen ??
haha, ja dat heb ik ook als ik iemand irri vind kan ik hem ook niet aantrekkelijk vinden. Maar ik zie deze goede man nu net een half uurtje, vind het leuk uitzicht en heb hem nog niet op iets irritants kunnen betrappen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even goed bekeken, maar nee. Hij is niet aantrekkelijk wat mij betreft. Komt natuurlijk ook omdat ik hem zo irritant vind.
Ze zijn hersenziekquote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef tipsch het volgende:
Kan er niet een klein kunstatelier in DGK gebouwd worden? In plaats van de fitnessrommel. Lijkt me veel leuker om bewoners creatief bezig te zien. Zou ze ook stimuleren, ze lijken hersenziek.
tja ik word er niet goed van. DGK_REDACTIE lijkt ook niet helemaal lekker dat ze dit zo tergend saai op z'n beloop laten.quote:
lijkt een heel aardige ventquote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Ik vind hem (menno) een heel realistisch beeld hebben op de zaken in DGK
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.quote:
Volgens mij is het gewoon dezelfde! En heeft ie kappersexceem...quote:
Ik doelde op de fotooooooooo demins. Tis nog steeds dezelfde menno.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dezelfde! En heeft ie kappersexceem...![]()
Ik bewonder je goede smaak!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ja dus...................
Brrrrrrr, wat een engerd
nee, hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.![]()
Ik heb hem vaker gezien. Aardige humor, gaat daarin niet te ver ten koste van andere bewoners. De kans is natuurlijk wel groot dat hij homo is petraaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
mij dus ook, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat de mensen die hem vaker hebben gezien er ander beeld over hebben.![]()
En wat nog erger is: het zal altijd dezelfde Menno blijven!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doelde op de fotooooooooo demins. Tis nog steeds dezelfde menno.![]()
Nee is geen homo, maar je hebt gelijk meeste leuke mannen zijn homo. Hij heeft het net over zijn vrouw, of hij moet zijn man vrouw noemen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker gezien. Aardige humor, gaat daarin niet te ver ten koste van andere bewoners. De kans is natuurlijk wel groot dat hij homo is petraa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |