terratorium afbakenen hequote:Op maandag 29 januari 2007 06:29 schreef CARLAK het volgende:
Huub heeft 5x in zijn tuin gepiest vanavond.
PlayMoney poker is voor mietjesquote:
Valt mee, met 2 spellen spelen en met de beste doorgaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 06:45 schreef CARLAK het volgende:
Succes! Ik hoop dat je van hem wint. Hij heeft schijnbaar al genoeg gewonnen vanavond.
Dat denk ik ook, maar het kan zonder CC tegenwoordig, het blijft een feit dat playmoneypoker niet leuk is, althans lang zo leuk niet als "echt" poker. Er wordt, zelfs als het om dubbeltjes gaat, heel anders gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 06:46 schreef CARLAK het volgende:
Ik denk niet dat Huub zijn creditcard bij zich heeft PokerJoker
het is pokerstarsquote:Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef PirE het volgende:
Hoe zit het nou met het internetgebruik in huis, is dat onbeperkt of kost dat contactpunten?. Blijkbaar zit Huub de halve nacht te pokeren op Riverstars. What a life
.
LOL, ging dat over Brian en Nena? Prachtig dit.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef snetje het volgende:
[..]
het is pokerstarsach en het heeft zijn voordelen ...zo lees je nog eens wat ..... huub fluisterde nu snel tegen herma "ik ben de enigste die het weet"
ik ben benieuwd wat voor een staartje dit krijgt
![]()
Of over de biseksualiteit van Satanael.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
LOL, ging dat over Brian en Nena? Prachtig dit.
en de voice - recorder van brianquote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of over de biseksualiteit van Satanael.
Ow, werd dat ook nog gezegd bij dat pokeren....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of over de biseksualiteit van Satanael.
Hij heeft aardig wat troeven nu:quote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, werd dat ook nog gezegd bij dat pokeren....
Lollig toen ie nieste
Hij vond die aandacht prachtig, en later wel door de telefoon zeggen nadat ie de chat moest negeren, "nee inderdaad is niet meer leuk zo". Schijnheil
ach bij herma gaat hij er gewoon vanuit dat zij het ook allang weet..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:05 schreef happyme28 het volgende:
Dom van Huub dat ie dat nu weer tegen Herma zegt.
Nogmaals wat ik gister ook probeerde duidelijk te maken: Huub is geen goede vriend van Nena dat hij wel pretendeert te zijn. Hij moet gewoon naar Nena gaan en haar vertellen wat hij weet en wat er op i-net staat.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
- Hij weet dat Natasasiaaaaaa prostitue is geweest
Ja, weet ik. Maar je wordt op pokerstars zo vaak genaaid op de river dat het door sommige mensen Riverstars wordt genoemdquote:Op maandag 29 januari 2007 09:58 schreef snetje het volgende:
[..]
het is pokerstarsach en het heeft zijn voordelen ...zo lees je nog eens wat ..... huub fluisterde nu snel tegen herma "ik ben de enigste die het weet"
ik ben benieuwd wat voor een staartje dit krijgt
![]()
Is ook niet bevestigd. Natasia weet ook dat dit gezegd wordt op Mamjo en ook de hoeren van Huub zeiden dat vrijdag. Huub heeft het vervolgens aan Natasia verteld dat hij dat gehoord had.quote:
Dat hebben de 3 prostitue's vrijdag tegen Huub verteld en hij op zijn beurt weer tegen Natasiaaaa zaterdagavond, dat hij het wist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |