quote:Op zondag 28 januari 2007 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
dit is gewoon fucking de 2e keer in mn leven dat dit gebeurd!![]()
wilde net naar bed omdat ik morgen vroeg op moet maar slaap heb ik ondertussen niet meer. te druk bezig om een smoes te verzinnen maar hier kan geen smoes tegenop! KUT!
HOE?! VERTEL!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef honderd het volgende:
[..]
![]()
Als je je hier al niet uit kan lullen vind ik je wel een prutser.
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Mojave het volgende:
zeg toch gewoon dat het een grapje was naar haar toe... dat je dat nooit zou doen.
als ze het niet begrijpt dan geef je toe dat het een gare grap was.
onthoud dat het een sms was en ze je gezichts uitdrukking e.d. nooit heeft gezien.
Zo doe ik dat ook als ik weer bezopen een sms naar de verkeerde heb gestuurd en werkt perfect.
Gewoon doen en volhouden, gegarandeerd succesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.
JIj bent echt een amateur.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Gewoon doen en volhouden, gegarandeerd succes![]()
weet jij een betere "prof"?quote:
preciesquote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef ImTheBase het volgende:
Zeg gewoon dat een vriend je mobiel had gejat en naar een paar mensen dat soort smsjes heeft verzonden. En zeg dit ook een beetje met gevoel alsof het echt is.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef TeenWolf het volgende:
daarna heb ik zelfs met haar gezoend (meer niet en meer wilde ik ook niet, was immers bezet)
Dat inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Oldbie het volgende:
hahahahahahahahahahahaha
What goes around comes around!!! Net goed!!! Je verdiende loon!!!
Lopen zoenen met een ander, opscheppen tegen de verkeerde en je telefoon de schuld geven.
Damn, dit is toch wel een van de leuste topics sinds tijden![]()
![]()
gaat niet op want een u voordat ik die sms stuurde had ik haar aan de lijn en wenste ik haar welterusten. er waren geen vrienden bij me toen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:41 schreef glasbak het volgende:
Geef je vrienden de schuldZeg dat ze je telefoon in beslag hadden genomen zonder dat je het wist en ze random debiele smsjes aan het versturen waren geweest.. (moet je wel even naar andere bekenden, die ook bekenden van haar zijn, een zelfde soort debiel smsje sturen
)
Maar dat hoeft zij toch niet te wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gaat niet op want een u voordat ik die sms stuurde had ik haar aan de lijn en wenste ik haar welterusten. er waren geen vrienden bij me toen.
vriendin: "Teenwolf, ik weet dat je bent vreemdgegaan, geef het nou maar toe."quote:
ik denk dat ik misschien ga zeggen wat moyave zei. gewoon net doen of het een grap en dat stug volhouden en toegeven dat het inderdaad geen leuke grap was als zij het niet leuk vond en zeggen van "je kent mij toch lieverd, ik doe zoiets toch niet ....".quote:Op maandag 29 januari 2007 00:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Maar dat hoeft zij toch niet te weten![]()
"Ja, ik zei wel dat hij er niet was, maar hij was er nog wel. Ik moest het alleen stilhouden van hem.. Vraag me niet waarom"![]()
Waar ken ik dat van..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Volhouden dat je nooit een smsje heb gestuurd, en vervolgens keihard tegen d'r uitvallen dat ze je niet vertrouwt. ALLES omdraaien zodat jij het slachtoffer lijkt![]()
opbiechten???????!!!!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Beter opbiechten maar en dan vragen of ze nog met je wilt verkeren...
Zo niet neem die meid van gister, die was vast ook puik anders ging je niet met dr zoenen
Ja als ze er over begint, ik zou in ieder geval slecht kunnen liegen hierover ...quote:
Boeiend, gewoon uitmaken dan. Je geeft duidelijk geen ene fuck om dat meisje. Je hebt d'r versierd met leugens, bent daarna vreemd gegaan en vervolgens ga je alles met nog meer leugens verdoezelen. En dat alles in nog geen maand tijd!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet , daarom maar voor 1 keer zoenen als ik mn vriendin niet had gehad was ik wel verder gegaan of had geprobeerd om verder te gaan.
1 keer zo'n grap zal ze wel vergeven denk ik? ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:13 schreef glasbak het volgende:
Die grap truuk gaat niet werken omdat je dan laat zien dat je eigenlijk best wel een klootzak bent door grappen te maken die mensen direct kan kwetsen..
en dat van die stapmaat werkt denk ik ook niet omdat het smsje lijkt op iemand die uit eigen ervaring spreekt..
Denk ik
En jij niet,wil je zeggen.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet
ik geef veel om haar. ik heb haar versierd met die woorden omdat ik haar erg leuk vond. als ik haar 3 maanden zou kennen zou ik mezelf kennende veel trouwer zijn en zelfs niet meer hebben gezoend met anderen.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon uitmaken dan. Je geeft duidelijk geen ene fuck om dat meisje. Je hebt d'r versierd met leugens, bent daarna vreemd gegaan en vervolgens ga je alles met nog meer leugens verdoezelen. En dat alles in nog geen maand tijd!
Klinkt als echte liefde![]()
Als het een erg gevoelig meisje is niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
1 keer zo'n grap zal ze wel vergeven denk ik? ?
Dat lijkt me nou een mooie zin voor morgenochtendquote:Op maandag 29 januari 2007 01:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik zat gewoon in een overgangstijd waarop je gevoel zich moet aanpassen van "vrijgezel"naar "relatie" en dan kunnen er in die eerste 3 maanden ongelukken gebeuren toch?
Geweldig he zo een!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon uitmaken dan. Je geeft duidelijk geen ene fuck om dat meisje. Je hebt d'r versierd met leugens, bent daarna vreemd gegaan en vervolgens ga je alles met nog meer leugens verdoezelen. En dat alles in nog geen maand tijd!
Klinkt als echte liefde![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik geef veel om haar. ik heb haar versierd met die woorden omdat ik haar erg leuk vond. als ik haar 3 maanden zou kennen zou ik mezelf kennende veel trouwer zijn en zelfs niet meer hebben gezoend met anderen.
ik zat gewoon in een overgangstijd waarop je gevoel zich moet aanpassen van "vrijgezel"naar "relatie" en dan kunnen er in die eerste 3 maanden ongelukken gebeuren toch?
dat is mijn gevoel geen smoes.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
komt dit uit je smoezenboek soms?
hmmz dronken mensen spreken de waarheid blowers ook?quote:
ze had gewoon een lekkere strakke spijkerbroek aan en ik wilde eigenlijk alleen maar met haar dansen en een beetje die kont vasthouden (kijk ik vertel het eerlijk). ik had aardig wat bier op inderdaad en tijdens dat dansen ging zij met haar mond naar de mijne. aanvankelijk ging ik even naar achter maar kon het niet laten om 2 a 3 minuten met haar te zoenen. kijk zij ging met haar mond naar de mijne ik had gewoon niet moeten toegeven, mijn idee was aanvankelijk gewoon even dansen.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmmz dronken mensen spreken de waarheid blowers ook?
Ik weet niet wat je genomen hebt gisteren, maar het feit dat je staat te zoenen met een meisje...
zegt mij dat je niet echt toe bent aan een vaste relatie.
Nu is het je gevoel, en gisteren dan lust ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ze had gewoon een lekkere strakke spijkerbroek aan en ik wilde eigenlijk alleen maar met haar dansen en een beetje die kont vasthouden (kijk ik vertel het eerlijk). ik had aardig wat bier op inderdaad en tijdens dat dansen ging zij met haar mond naar de mijne. aanvankelijk ging ik even naar achter maar kon het niet laten om 2 a 3 minuten met haar te zoenen. kijk zij ging met haar hooefd naar de mijne ik had gewoon niet moeten toegeven, mijn idee was aanvankelijk gewoon even dansen.
ze kotst op bi's.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoop dat je vriendin stiekem bi is, dan heb je juist dubbel pret![]()
goeie jaquote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoop dat je vriendin stiekem bi is, dan heb je juist dubbel pret![]()
dat doen die sma's elke dag met hun gejengel.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
ALLES omdraaien zodat jij het slachtoffer lijkt![]()
Dan wordt het tijd voor iets nieuwsquote:Op maandag 29 januari 2007 01:52 schreef TeenWolf het volgende:
ze kotst op bi's.
En zélfs niet met anderen gezoend! Wow! Wat een held ben je! Je zou een standbeeld moeten krijgen om je loyaliteit.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik geef veel om haar. ik heb haar versierd met die woorden omdat ik haar erg leuk vond. als ik haar 3 maanden zou kennen zou ik mezelf kennende veel trouwer zijn en zelfs niet meer hebben gezoend met anderen.
Hehehe idd!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
vriendin: "Teenwolf, ik weet dat je bent vreemdgegaan, geef het nou maar toe."
Teenwolf: "Teenwolf?"
Hij was toch leuker toen Theo Maassen hem vertelde
Maar je bent al de mist ingegaan door ze laten blijken dat jullie "exclusief" zijn, om vaak seks te hebben met die chick hoef je geen relatie te hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.
Ah, das een goeie. Ik heb zelfs de sleutel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Nouk het volgende:
Je kan beter 's nachts heengaan als verrassing omdat je d'r zo miste, dan d'r telefoon pakken en het smsje wissen ..
Maargoed, daar is het nu te laat voor.
Je bent gePWND dit komt niet meer goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Nu wel volhouden he!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
Spannend! nog ca 3 uur...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij is een mietje, wedden dat hij toegeeft!
No way!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is
Goedmaaksex
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet , daarom maar voor 1 keer zoenen als ik mn vriendin niet had gehad was ik wel verder gegaan of had geprobeerd om verder te gaan.
amenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Mooi, ik hoop dat ze je de deur wijst. Werkelijk waar.
Eerst lieg je tegen haar door je voor te doen als iemand die je niet bent. Vervolgens doe je precies datgene wat je tegen haar had gezegd nooit te doen. Nu had je daar nog mee weg kunnen komen als je niet zo stom was om niet met een adresseboek overweg te kunnen.
Jongen, je verdient het dat ze je dumpt. Als ik 't zo lees verdient die meid veel beter dan een loser als jij.
Dubbele standaard he... slaat ook nergens op maar velen denken helaas zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?
Nou, hier hoef ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Eerst lieg je tegen haar door je voor te doen als iemand die je niet bent. Vervolgens doe je precies datgene wat je tegen haar had gezegd nooit te doen. Nu had je daar nog mee weg kunnen komen als je niet zo stom was om niet met een adresseboek overweg te kunnen.
Jongen, je verdient het dat ze je dumpt. Als ik 't zo lees verdient die meid veel beter dan een loser als jij.
Eensch, als je echt om dat meisje gaf dan deed je zoiets niet. En met onzin als 'ongeluk' moet je al helemaal niet aankomen want 2-3 minuten zoenen IS geen ongeluk.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Hey, weetje?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Hopelijk wel, staat ie nog meer voor lul
??quote:Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Ordinair het volgende:
TS is vrouw zag ik net..WIR BIST PWND!
Dan gaat het leven opeens wel erg snelquote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef 907 het volgende:
when i say "now" ... unleash hellheb je nog 21 min?
![]()
![]()
Als iemand 1600 langs komt betekent dat niet dat diegene 1601 de deur uit is.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
Het is 1600 uur geweest! EN EN EN ?
In dit geval had ik dat eigenlijk wel verwachtquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Als iemand 1600 langs komt betekent dat niet dat diegene 1601 de deur uit is.
op hoeveel staat de teller?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Mojave het volgende:
F5 mode geactiveerd
ben 't alweer zatquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef 907 het volgende:
[..]
In dit geval had ik dat eigenlijk wel verwacht
[..]
op hoeveel staat de teller?
Sterker nog, als iemand langs komt, komt ie niet eens binnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Lekker potje goedmaaksex zal je bedoelen!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
zal wel met een sisser aflopen
Helderlicht, tjek de tijd van mijn post...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Hopelijk niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
zal wel met een sisser aflopen
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht. om 08.00 had ze die sms gelezen en om 11.00u vanochtend had ze dus niet mij eerst, maar 1 van mn stapvrienden gebeld om te vragen met wie ik had gezoend.
zo gaar is dat ,dat nummer van die stapvriend had ik een keer met haar gsm gebeld omdat ik mijn gsm vergeten was en dat nummer was dus nooit uit haar foon gewist.
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zouden bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie, maar dat was omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
ze heeft net uitgemaakt en 2 cd's die ik aan haar had gegeven met leuke muziek teruggegeven en is weggegaan.
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
pwnt!!!!!11111111111lollereins
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
En haar dan ook nog bitch noemen![]()
Je voelt je wel stoer he? Snotaap
En nog veel meerquote:
Wat een nepvrienden heb jij!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht. om 08.00 had ze die sms gelezen en om 11.00u vanochtend had ze dus niet mij eerst, maar 1 van mn stapvrienden gebeld om te vragen met wie ik had gezoend.
zo gaar is dat ,dat nummer van die stapvriend had ik een keer met haar gsm gebeld omdat ik mijn gsm vergeten was en dat nummer was dus nooit uit haar foon gewist.
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zouden bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie, maar dat was omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
ze heeft net uitgemaakt en 2 cd's die ik aan haar had gegeven met leuke muziek teruggegeven en is weggegaan.
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
Hell no..quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef 907 het volgende:
Nu dan maar een schopje riching R&P geven?
.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Pinball het volgende:
Dumpen die vrienden, losers die jou erbij lappen kun je maar beter kwijt zijn.
Wie is hier een bitch?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht.
Net goed voor hem, had ie maar niet vreemd moeten gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
.
Maar dan heeft ie en geen vriendin en geen vrienden meer. Alleen dat zoensletje.
Misschien deed ie t daarom!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Je bent best hard genomen door je ex zeg
Gelukkig bezit jij een rijkelijke fantasie.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Shapeshifter het volgende:
2. Wanneer krijgen we de (geheime) sexmovies (a la Paris) en pics (a la Britney Spears) te zien?
Ik geloof niet dat je daar nu nog altijd naar kijkt. Na een tijdje ga je toch ook gewoon op de automatische piloot op Ja drukken?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn hendig sjieke j100i van sony lollerson gaat zo
1. stuur SMS naar-persoon-
2. bevestiging sturen naar-persoon-
3.weet u zeker day u dit bericht wilt sturen naar -persoon-
erg handig als je een fout maakt
En waarom zou ze dat nou doen, euhm... euhm... omdat ze je niet vertrouwd misschien? En dan haar een bitch noemen terwijl je zelf de klootzak bent die zo'n meisje bedriegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
Je moet gewoon geen andere meisjes zoenen, zeker als je te incompetent bent om een SMSje naar de juiste persoon te sturen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Wahahaha. Wat ben jij een LUL, TS. Je VRAAGT er toch ook gewoon om.
Bouw eerst eens een relatie op en bekijk dan of ze er tegen kan dat jij eens een andere chick vasthoudt en aflikt. Dat opbouwen duurt ff "iets" langer dan 3 maanden.
Je hebt het dus gewoon verdiend en daar zul je het mee moeten doen. Je begon de relatie al met een leugen en die kwam uit. Logisch dat zij er niet in trapt.
Of je doet gewoon geen dingen waardoor anderen voor je moeten liegen he.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een nepvrienden heb jij!![]()
Wat is er gebeurd met "Ik was even op het toilet, ik heb niets gezien."? Dumpen die vrienden, losers die jou erbij lappen kun je maar beter kwijt zijn.
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Of je doet gewoon geen dingen waardoor anderen voor je moeten liegen he.
hoezo? een andermans ongeluk is jou geluk dus...quote:
ik heb nooit een fotoboek aangemaakt kneus.als je toch nog twijfelt stuur je vriendin of je zus dan bewijs ik het even.quote:
qua vermaak danquote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoezo? een andermans ongeluk is jou geluk dus...![]()
tenzij het een ontzettend lekker wijf is, dan is ie juist slim!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.![]()
Maar die nepvriend van hem die hem lafhartig heeft verraden en zometeen ook de troostende schouder gaat bieden aan zijn verdrietige ex deugt ook niet!![]()
Oei ..... stoere praatquote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb nooit een fotoboek aangemaakt kneus.als je toch nog twijfelt stuur je vriendin of je zus dan bewijs ik het even.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Mojave het volgende:
Ja ik vind het ook oprecht kut voor je... ook omdat dit te herkenbaar is.
waarvoor hij geen vriendin heeft om hem in te stoppen.quote:
dat had ik gister al gezegd. ze wist dat er niemand bij me was en dat ik na haar ook zo naar bed zou gaan. ik had geeneens tijd om een smoes te verzinnen, ze had al gelijk dat nummer van 1 van mn stapmaten gebeld..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef Sjibble het volgende:
pwnd
Je kan gewoon ff niks zeggen enzo, alsof je nergens van weet. Als ze er over begint zeg je van "ooooooo, kan best zijn dat het een maat van me was, die wou een sms sturen naar een maat van me, dus deed ie het op mijn mobiel (mocht), maar wss tikte hij 1x teveel en ging ie naar jou
Maar hij kwam dus gewoon niet van mij en zou ook naar iemand anders toe gestuurd worden.
DOne
eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Mojave het volgende:
Ja ik vind het ook oprecht kut voor je... ook omdat dit te herkenbaar is.
thnx,hoop dat ze zaterdag weer in die tent is, moet haar nu wel versieren om mn ex te vergeten.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel kut teenwolfie, respect voor je actie
Dat je kansloos bezig bent?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het begrijpt.
Ik begrijp je ook jaquote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het begrijpt.
Gek hequote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef TeenWolf het volgende:
een uur terug een sms gestuurd dat het me spijt stuurt ze niks terug, net gebeld neemt ze niet op, kut gewoon.
Dan ben je gewoon een nepperd en kan dit maar beter nu uitkomen dan over 4 maanden. For the sake of your girlfriend.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef TeenWolf het volgende:
kut kut kut! kutterdekut!![]()
sinds 1 maand ken ik een leuke meid..ze ziet er lekker uit en niet zo een slet als sommige anderen en ben erg verliefd. ik had haar helemaal ingepalmd door me ook voor te doen als iemand die maar voor 1 meid gaat, iemand die niet naar anderen kijkt als je iemand hebt. had haar ook helemaal wijsgemaakt dat ik walgde als sommige van mn (bezette) vrienden laat staan zoenen, zelfs dansten met andere meiden. ze kon dat erg waarderen.
vannacht was ik met vrienden (zonder vriendin) wezen stappen....daar leerde ik een meid kennen, we hebben wat gedanst en daarna heb ik zelfs met haar gezoend (meer niet en meer wilde ik ook niet, was immers bezet)...net 20 minuten geleden wilde ik een vriend van me een sms sturen en schreef: "tering! ze kon echt wel lekker zoenen die meid gister!.." en ik wilde hem naar een vriend r.... sturen, maar wel naar de verkeerde r...., namelijk mn vriendin! ik gelijk proberen te cancellen op de c toets drukken enzo, helaas "verzonden".
nu slaapt ze al, maar morgen...kut kut kut kutterdekut!
klote gewoon die adressenlijsten voor sms!!!!!!![]()
Echt? Ik vind eigenlijk niet dat iemand die zo z'n vriendin behandelt er zomaar mee weg kan komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef -td6d- het volgende:
Klote voor je, ik hoop dat het nog goedkomt
Klote dat hij voor de gevolgen van zijn acties moet opdraaien jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef -td6d- het volgende:
Klote voor je, ik hoop dat het nog goedkomt
Hehe.. Nee, maar als ik het aan andere mensen wil laten lezen is het makkelijker terug te vinden zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier komt vast een scheld deel 2
Nou ja, uiteindelijk heeft ie gewoon zichzelf verraden, die vriend bevestigde het alleen maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.![]()
Maar die nepvriend van hem die hem lafhartig heeft verraden en zometeen ook de troostende schouder gaat bieden aan zijn verdrietige ex deugt ook niet!![]()
Kortom,ze vertrouwde je al niet.Terecht ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zou bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie en had ik geinstrueerd omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
... heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt? Ik vind eigenlijk niet dat iemand die zo z'n vriendin behandelt er zomaar mee weg kan komen.
En dat bevestigen mag hij dus nooit doen, dat is verraad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:22 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja, uiteindelijk heeft ie gewoon zichzelf verraden, die vriend bevestigde het alleen maar.
Jij bent dat heus ook wel eens gegaan een btjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Koenholio het volgende:
Wehehe. Wat een sukkel ben je Teenwolf.
Vreemdgaan.![]()
Een typische reactie van een man die aandacht van vrouwen tekort komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef torpie het volgende:
Serves you right... Dat zal je leren je vriendin te bedriegen. Waar zat je met je kop toen je die "slet" kuste, als je echt om je vriendin zou geven zou je zoiets niet in je hoofd halen.
Ik hoop voor je dat die "slet" er zaterdag weer is.. is meer je type![]()
Kijk dat zijn de echten!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Volhouden dat je nooit een smsje heb gestuurd, en vervolgens keihard tegen d'r uitvallen dat ze je niet vertrouwt. ALLES omdraaien zodat jij het slachtoffer lijkt![]()
iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echten!![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echten!![]()
Ik las 'InAmsterdamseDarmen'.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
had dat ook gezegd maar ze trapte er niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar TeenWolf, je bent wel dom geweest. Je moest natuurlijk meteen aan je ex zeggen dat je vriend lulde, dat hij misschien dacht dat hij je zo kon redden (door te zeggen dat het niets voorstelde), maar dat hij werkelijk niks had gezien. Maar ja, mosterd na de maaltijd...
Wist je dat dan nog niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ben je een vette sukkel als je niet vreemdgaat!
Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNEDquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Iedereen hier zo van WAHAHA PWNED PWNED
terwijl iedereen hier vreemd gaat![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNED
de boekwurmen hebben je hersenen deels opgevreten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef ArendBarend het volgende:
hihi, dat krijg je ervan als je je school niet afmaakt, paupert
dat had ik al lang door thnx.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet toch even iets zeggen. TeenWolf, laat je niet overdonderen met al die christelijke reacties hier. Je hebt het spelletje gewoon verloren, en daarmee zoveel 'straf' gehad als nodig. De mensen die het 'net goed' vinden zijn een beetje gefrustreerd, zie je...
ze had tegen mijn vriend gezegd dat ik haar had gesmsd dat ik met een meid had gezoend, die vriend dacht dus dat ik het gewoon aan haar had vertelt, hij was overdonderd zei hij later tegen mij en bood zijn excuses aan anders had hij wat anders gezegd.....tsja ik ken hem al 10 jaar dus ik gooi die vriendschap niet weg voor mijn fout.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar TeenWolf, je bent wel dom geweest. Je moest natuurlijk meteen aan je ex zeggen dat je vriend lulde, dat hij misschien dacht dat hij je zo kon redden (door te zeggen dat het niets voorstelde), maar dat hij werkelijk niks had gezien. Maar ja, mosterd na de maaltijd...
Haha nee hoor, wat mij betreft gaat Teenwolf lekker z'n gang. Maar een gast die zo liegt en bedriegt, dan stoer gaat zitten doen tegen z'n vriendjes (sooo ze kon eg wel lekker zoenen man!!) en dan keihard op z'n bek gaat... Dat vind ik vrij grappigquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
En dat maak jij voor iedereen maar even uit? Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel trouw zijn, voor jou is dat misschien vreemd maar het is echt zo. Maar dat maakt verder niet uit, want ook de mensen die vreemd gaan en dat zeggen, hebben nooit ontkend vreemd te gaan, ze reageren alleen op de superdomme actie van TS en zijn heerlijke tegenstrijdigheden als een ander een slet noemen en dus zelf wel vreemd gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is vreemd gaan of vreemd zijn, zo simpel is het!quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat maak jij voor iedereen maar even uit? Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel trouw zijn, voor jou is dat misschien vreemd maar het is echt zo. Maar dat maakt verder niet uit, want ook de mensen die vreemd gaan en dat zeggen, hebben nooit ontkend vreemd te gaan, ze reageren alleen op de superdomme actie van TS en zijn heerlijke tegenstrijdigheden als een ander een slet noemen en dus zelf wel vreemd gaan.
Als jij zoiets als een spelletje ziet dan ben je even zielig als teenwolf en dat maakt mensen die trouw zijn aan hun partner echt niet gefrustreerd. Lijkt me eerder dat jullie dat zijn als jullie niet eens een normale relatie kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet toch even iets zeggen. TeenWolf, laat je niet overdonderen met al die christelijke reacties hier. Je hebt het spelletje gewoon verloren, en daarmee zoveel 'straf' gehad als nodig. De mensen die het 'net goed' vinden zijn een beetje gefrustreerd, zie je...
Waarom zouden we dat willen als we een leuke partner hebben?quote:Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNED
Inderdaad, zo ga je niet met mensen om, zeker niet als je zogenaamd van iemand houd. Iemand vertrouwd je en je verwacht ook dat zij jou vertrouwd maar ondertussen doe je zelf iets wat niet cool is. Beetje krom vind ik dat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Honky het volgende:
Als jij zoiets als een spelletje ziet dan ben je even zielig als teenwolf en dat maakt mensen die trouw zijn aan hun partner echt niet gefrustreerd. Lijkt me eerder dat jullie dat zijn als jullie niet eens een normale relatie kunnen onderhouden.
Precies, maar ja, ze snappen niet dat er nog steeds mensen zijn die echt van iemand houden en niet hun harrie overal maar in hangen.quote:Waarom zouden we dat willen als we een leuke partner hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |