Echt? Ik vind eigenlijk niet dat iemand die zo z'n vriendin behandelt er zomaar mee weg kan komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef -td6d- het volgende:
Klote voor je, ik hoop dat het nog goedkomt
Klote dat hij voor de gevolgen van zijn acties moet opdraaien jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef -td6d- het volgende:
Klote voor je, ik hoop dat het nog goedkomt
Hehe.. Nee, maar als ik het aan andere mensen wil laten lezen is het makkelijker terug te vinden zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier komt vast een scheld deel 2
Nou ja, uiteindelijk heeft ie gewoon zichzelf verraden, die vriend bevestigde het alleen maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.![]()
Maar die nepvriend van hem die hem lafhartig heeft verraden en zometeen ook de troostende schouder gaat bieden aan zijn verdrietige ex deugt ook niet!![]()
Kortom,ze vertrouwde je al niet.Terecht ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht. om 08.00 had ze die sms gelezen en om 11.00u vanochtend had ze dus niet mij eerst, maar 1 van mn stapvrienden gebeld om te vragen met wie ik had gezoend.
zo gaar is dat ,dat nummer van die stapvriend had ik een keer met haar gsm gebeld omdat ik mijn gsm vergeten was en dat nummer was dus nooit uit haar foon gewist.
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zou bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie en had ik geinstrueerd omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
ze heeft net uitgemaakt en 2 cd's die ik aan haar had gegeven met leuke muziek teruggegeven en is weggegaan.
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
... heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt? Ik vind eigenlijk niet dat iemand die zo z'n vriendin behandelt er zomaar mee weg kan komen.
En dat bevestigen mag hij dus nooit doen, dat is verraad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:22 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja, uiteindelijk heeft ie gewoon zichzelf verraden, die vriend bevestigde het alleen maar.
Jij bent dat heus ook wel eens gegaan een btjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Koenholio het volgende:
Wehehe. Wat een sukkel ben je Teenwolf.
Vreemdgaan.![]()
Een typische reactie van een man die aandacht van vrouwen tekort komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef torpie het volgende:
Serves you right... Dat zal je leren je vriendin te bedriegen. Waar zat je met je kop toen je die "slet" kuste, als je echt om je vriendin zou geven zou je zoiets niet in je hoofd halen.
Ik hoop voor je dat die "slet" er zaterdag weer is.. is meer je type![]()
Kijk dat zijn de echten!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Volhouden dat je nooit een smsje heb gestuurd, en vervolgens keihard tegen d'r uitvallen dat ze je niet vertrouwt. ALLES omdraaien zodat jij het slachtoffer lijkt![]()
iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echten!![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echten!![]()
Ik las 'InAmsterdamseDarmen'.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
had dat ook gezegd maar ze trapte er niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar TeenWolf, je bent wel dom geweest. Je moest natuurlijk meteen aan je ex zeggen dat je vriend lulde, dat hij misschien dacht dat hij je zo kon redden (door te zeggen dat het niets voorstelde), maar dat hij werkelijk niks had gezien. Maar ja, mosterd na de maaltijd...
Wist je dat dan nog niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ben je een vette sukkel als je niet vreemdgaat!
Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNEDquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Iedereen hier zo van WAHAHA PWNED PWNED
terwijl iedereen hier vreemd gaat![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNED
de boekwurmen hebben je hersenen deels opgevreten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef ArendBarend het volgende:
hihi, dat krijg je ervan als je je school niet afmaakt, paupert
dat had ik al lang door thnx.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet toch even iets zeggen. TeenWolf, laat je niet overdonderen met al die christelijke reacties hier. Je hebt het spelletje gewoon verloren, en daarmee zoveel 'straf' gehad als nodig. De mensen die het 'net goed' vinden zijn een beetje gefrustreerd, zie je...
ze had tegen mijn vriend gezegd dat ik haar had gesmsd dat ik met een meid had gezoend, die vriend dacht dus dat ik het gewoon aan haar had vertelt, hij was overdonderd zei hij later tegen mij en bood zijn excuses aan anders had hij wat anders gezegd.....tsja ik ken hem al 10 jaar dus ik gooi die vriendschap niet weg voor mijn fout.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar TeenWolf, je bent wel dom geweest. Je moest natuurlijk meteen aan je ex zeggen dat je vriend lulde, dat hij misschien dacht dat hij je zo kon redden (door te zeggen dat het niets voorstelde), maar dat hij werkelijk niks had gezien. Maar ja, mosterd na de maaltijd...
Haha nee hoor, wat mij betreft gaat Teenwolf lekker z'n gang. Maar een gast die zo liegt en bedriegt, dan stoer gaat zitten doen tegen z'n vriendjes (sooo ze kon eg wel lekker zoenen man!!) en dan keihard op z'n bek gaat... Dat vind ik vrij grappigquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
En dat maak jij voor iedereen maar even uit? Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel trouw zijn, voor jou is dat misschien vreemd maar het is echt zo. Maar dat maakt verder niet uit, want ook de mensen die vreemd gaan en dat zeggen, hebben nooit ontkend vreemd te gaan, ze reageren alleen op de superdomme actie van TS en zijn heerlijke tegenstrijdigheden als een ander een slet noemen en dus zelf wel vreemd gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is vreemd gaan of vreemd zijn, zo simpel is het!quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat maak jij voor iedereen maar even uit? Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel trouw zijn, voor jou is dat misschien vreemd maar het is echt zo. Maar dat maakt verder niet uit, want ook de mensen die vreemd gaan en dat zeggen, hebben nooit ontkend vreemd te gaan, ze reageren alleen op de superdomme actie van TS en zijn heerlijke tegenstrijdigheden als een ander een slet noemen en dus zelf wel vreemd gaan.
Als jij zoiets als een spelletje ziet dan ben je even zielig als teenwolf en dat maakt mensen die trouw zijn aan hun partner echt niet gefrustreerd. Lijkt me eerder dat jullie dat zijn als jullie niet eens een normale relatie kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:59 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet toch even iets zeggen. TeenWolf, laat je niet overdonderen met al die christelijke reacties hier. Je hebt het spelletje gewoon verloren, en daarmee zoveel 'straf' gehad als nodig. De mensen die het 'net goed' vinden zijn een beetje gefrustreerd, zie je...
Waarom zouden we dat willen als we een leuke partner hebben?quote:Nee kijk ze willen wel, maar ze durven het niet. Dus als er dan iemand problemen krijgt met vreemdgaan, dan zijn ze blij omdat zij die problemen (nog) niet hebben gehad en dan zeggen ze van WAHAHA PWNED PWNED
Inderdaad, zo ga je niet met mensen om, zeker niet als je zogenaamd van iemand houd. Iemand vertrouwd je en je verwacht ook dat zij jou vertrouwd maar ondertussen doe je zelf iets wat niet cool is. Beetje krom vind ik dat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Honky het volgende:
Als jij zoiets als een spelletje ziet dan ben je even zielig als teenwolf en dat maakt mensen die trouw zijn aan hun partner echt niet gefrustreerd. Lijkt me eerder dat jullie dat zijn als jullie niet eens een normale relatie kunnen onderhouden.
Precies, maar ja, ze snappen niet dat er nog steeds mensen zijn die echt van iemand houden en niet hun harrie overal maar in hangen.quote:Waarom zouden we dat willen als we een leuke partner hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |