quote:Op zondag 28 januari 2007 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
dit is gewoon fucking de 2e keer in mn leven dat dit gebeurd!![]()
wilde net naar bed omdat ik morgen vroeg op moet maar slaap heb ik ondertussen niet meer. te druk bezig om een smoes te verzinnen maar hier kan geen smoes tegenop! KUT!
HOE?! VERTEL!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef honderd het volgende:
[..]
![]()
Als je je hier al niet uit kan lullen vind ik je wel een prutser.
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Mojave het volgende:
zeg toch gewoon dat het een grapje was naar haar toe... dat je dat nooit zou doen.
als ze het niet begrijpt dan geef je toe dat het een gare grap was.
onthoud dat het een sms was en ze je gezichts uitdrukking e.d. nooit heeft gezien.
Zo doe ik dat ook als ik weer bezopen een sms naar de verkeerde heb gestuurd en werkt perfect.
Gewoon doen en volhouden, gegarandeerd succesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.
JIj bent echt een amateur.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Gewoon doen en volhouden, gegarandeerd succes![]()
weet jij een betere "prof"?quote:
preciesquote:Op maandag 29 januari 2007 00:07 schreef ImTheBase het volgende:
Zeg gewoon dat een vriend je mobiel had gejat en naar een paar mensen dat soort smsjes heeft verzonden. En zeg dit ook een beetje met gevoel alsof het echt is.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef TeenWolf het volgende:
daarna heb ik zelfs met haar gezoend (meer niet en meer wilde ik ook niet, was immers bezet)
Dat inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Oldbie het volgende:
hahahahahahahahahahahaha
What goes around comes around!!! Net goed!!! Je verdiende loon!!!
Lopen zoenen met een ander, opscheppen tegen de verkeerde en je telefoon de schuld geven.
Damn, dit is toch wel een van de leuste topics sinds tijden![]()
![]()
gaat niet op want een u voordat ik die sms stuurde had ik haar aan de lijn en wenste ik haar welterusten. er waren geen vrienden bij me toen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:41 schreef glasbak het volgende:
Geef je vrienden de schuldZeg dat ze je telefoon in beslag hadden genomen zonder dat je het wist en ze random debiele smsjes aan het versturen waren geweest.. (moet je wel even naar andere bekenden, die ook bekenden van haar zijn, een zelfde soort debiel smsje sturen
)
Maar dat hoeft zij toch niet te wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gaat niet op want een u voordat ik die sms stuurde had ik haar aan de lijn en wenste ik haar welterusten. er waren geen vrienden bij me toen.
vriendin: "Teenwolf, ik weet dat je bent vreemdgegaan, geef het nou maar toe."quote:
ik denk dat ik misschien ga zeggen wat moyave zei. gewoon net doen of het een grap en dat stug volhouden en toegeven dat het inderdaad geen leuke grap was als zij het niet leuk vond en zeggen van "je kent mij toch lieverd, ik doe zoiets toch niet ....".quote:Op maandag 29 januari 2007 00:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Maar dat hoeft zij toch niet te weten![]()
"Ja, ik zei wel dat hij er niet was, maar hij was er nog wel. Ik moest het alleen stilhouden van hem.. Vraag me niet waarom"![]()
Waar ken ik dat van..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Volhouden dat je nooit een smsje heb gestuurd, en vervolgens keihard tegen d'r uitvallen dat ze je niet vertrouwt. ALLES omdraaien zodat jij het slachtoffer lijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |