Ah, das een goeie. Ik heb zelfs de sleutel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Nouk het volgende:
Je kan beter 's nachts heengaan als verrassing omdat je d'r zo miste, dan d'r telefoon pakken en het smsje wissen ..
Maargoed, daar is het nu te laat voor.
Je bent gePWND dit komt niet meer goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Nu wel volhouden he!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
Spannend! nog ca 3 uur...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij is een mietje, wedden dat hij toegeeft!
No way!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is
Goedmaaksex
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet , daarom maar voor 1 keer zoenen als ik mn vriendin niet had gehad was ik wel verder gegaan of had geprobeerd om verder te gaan.
amenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Mooi, ik hoop dat ze je de deur wijst. Werkelijk waar.
Eerst lieg je tegen haar door je voor te doen als iemand die je niet bent. Vervolgens doe je precies datgene wat je tegen haar had gezegd nooit te doen. Nu had je daar nog mee weg kunnen komen als je niet zo stom was om niet met een adresseboek overweg te kunnen.
Jongen, je verdient het dat ze je dumpt. Als ik 't zo lees verdient die meid veel beter dan een loser als jij.
Dubbele standaard he... slaat ook nergens op maar velen denken helaas zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?
Nou, hier hoef ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Eerst lieg je tegen haar door je voor te doen als iemand die je niet bent. Vervolgens doe je precies datgene wat je tegen haar had gezegd nooit te doen. Nu had je daar nog mee weg kunnen komen als je niet zo stom was om niet met een adresseboek overweg te kunnen.
Jongen, je verdient het dat ze je dumpt. Als ik 't zo lees verdient die meid veel beter dan een loser als jij.
Eensch, als je echt om dat meisje gaf dan deed je zoiets niet. En met onzin als 'ongeluk' moet je al helemaal niet aankomen want 2-3 minuten zoenen IS geen ongeluk.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Hey, weetje?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Hopelijk wel, staat ie nog meer voor lul
??quote:Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Ordinair het volgende:
TS is vrouw zag ik net..WIR BIST PWND!
Dan gaat het leven opeens wel erg snelquote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef 907 het volgende:
when i say "now" ... unleash hellheb je nog 21 min?
![]()
![]()
Als iemand 1600 langs komt betekent dat niet dat diegene 1601 de deur uit is.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
Het is 1600 uur geweest! EN EN EN ?
In dit geval had ik dat eigenlijk wel verwachtquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Als iemand 1600 langs komt betekent dat niet dat diegene 1601 de deur uit is.
op hoeveel staat de teller?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Mojave het volgende:
F5 mode geactiveerd
ben 't alweer zatquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef 907 het volgende:
[..]
In dit geval had ik dat eigenlijk wel verwacht
[..]
op hoeveel staat de teller?
Sterker nog, als iemand langs komt, komt ie niet eens binnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Lekker potje goedmaaksex zal je bedoelen!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
zal wel met een sisser aflopen
Helderlicht, tjek de tijd van mijn post...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Hopelijk niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
zal wel met een sisser aflopen
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht. om 08.00 had ze die sms gelezen en om 11.00u vanochtend had ze dus niet mij eerst, maar 1 van mn stapvrienden gebeld om te vragen met wie ik had gezoend.
zo gaar is dat ,dat nummer van die stapvriend had ik een keer met haar gsm gebeld omdat ik mijn gsm vergeten was en dat nummer was dus nooit uit haar foon gewist.
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zouden bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie, maar dat was omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
ze heeft net uitgemaakt en 2 cd's die ik aan haar had gegeven met leuke muziek teruggegeven en is weggegaan.
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
pwnt!!!!!11111111111lollereins
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
En haar dan ook nog bitch noemen![]()
Je voelt je wel stoer he? Snotaap
En nog veel meerquote:
Wat een nepvrienden heb jij!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht. om 08.00 had ze die sms gelezen en om 11.00u vanochtend had ze dus niet mij eerst, maar 1 van mn stapvrienden gebeld om te vragen met wie ik had gezoend.
zo gaar is dat ,dat nummer van die stapvriend had ik een keer met haar gsm gebeld omdat ik mijn gsm vergeten was en dat nummer was dus nooit uit haar foon gewist.
die stapvriend was heel overdonderd en dacht dat ze er gewoon achtergekomen was en zei dat het niets voorstelde en dat het zomaar een meisje was. ik had nooit verwacht dat zij 1 van hun zou bellen en had nooit verwacht dat ze hun nummer had, anders had ik ze geinstrueerd wat ze moesten zeggen als zij hun zouden bellen. van die 3 vrienden met wie ik was stappen wist er 1 van de situatie, maar dat was omdat zij hem 1 x had gezien die andere 2 kende ze niet, van 1 (van die 2) had ze dus toevallig dat nummer omdat ik met haar gsm een keer naar hem belde.
ze heeft net uitgemaakt en 2 cd's die ik aan haar had gegeven met leuke muziek teruggegeven en is weggegaan.
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
Hell no..quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef 907 het volgende:
Nu dan maar een schopje riching R&P geven?
.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Pinball het volgende:
Dumpen die vrienden, losers die jou erbij lappen kun je maar beter kwijt zijn.
Wie is hier een bitch?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
die bitch is slimmer dan ik dacht.
Net goed voor hem, had ie maar niet vreemd moeten gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
.
Maar dan heeft ie en geen vriendin en geen vrienden meer. Alleen dat zoensletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |