Hehehe idd!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
vriendin: "Teenwolf, ik weet dat je bent vreemdgegaan, geef het nou maar toe."
Teenwolf: "Teenwolf?"
Hij was toch leuker toen Theo Maassen hem vertelde
Maar je bent al de mist ingegaan door ze laten blijken dat jullie "exclusief" zijn, om vaak seks te hebben met die chick hoef je geen relatie te hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kan het proberen maar zo kent ze me niet, iig niet met dit soort geintjes dan.
Ah, das een goeie. Ik heb zelfs de sleutel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Nouk het volgende:
Je kan beter 's nachts heengaan als verrassing omdat je d'r zo miste, dan d'r telefoon pakken en het smsje wissen ..
Maargoed, daar is het nu te laat voor.
Je bent gePWND dit komt niet meer goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Nu wel volhouden he!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
Spannend! nog ca 3 uur...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij is een mietje, wedden dat hij toegeeft!
No way!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is
Goedmaaksex
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet , daarom maar voor 1 keer zoenen als ik mn vriendin niet had gehad was ik wel verder gegaan of had geprobeerd om verder te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |