Ah, das een goeie. Ik heb zelfs de sleutel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Nouk het volgende:
Je kan beter 's nachts heengaan als verrassing omdat je d'r zo miste, dan d'r telefoon pakken en het smsje wissen ..
Maargoed, daar is het nu te laat voor.
Je bent gePWND dit komt niet meer goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
had haar net aan de lijn over dat smsje. ik zei dat het een grapje van me was, ze kon het niet echt waarderen ze komt rond 16.00 langs om even te praten...
Nu wel volhouden he!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
Spannend! nog ca 3 uur...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij is een mietje, wedden dat hij toegeeft!
No way!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is
Goedmaaksex
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
opbiechten???????!!!!!!!
![]()
die meid van gister was meer een slet , daarom maar voor 1 keer zoenen als ik mn vriendin niet had gehad was ik wel verder gegaan of had geprobeerd om verder te gaan.
amenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef Natalie het volgende:
Mooi, ik hoop dat ze je de deur wijst. Werkelijk waar.
Eerst lieg je tegen haar door je voor te doen als iemand die je niet bent. Vervolgens doe je precies datgene wat je tegen haar had gezegd nooit te doen. Nu had je daar nog mee weg kunnen komen als je niet zo stom was om niet met een adresseboek overweg te kunnen.
Jongen, je verdient het dat ze je dumpt. Als ik 't zo lees verdient die meid veel beter dan een loser als jij.
Dubbele standaard he... slaat ook nergens op maar velen denken helaas zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dus: als jij vreemdgaat ben je stoer en stelt het verder niets voor, en zo'n meid is gelijk een slet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |