Misschien deed ie t daarom!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Je bent best hard genomen door je ex zeg
Gelukkig bezit jij een rijkelijke fantasie.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Shapeshifter het volgende:
2. Wanneer krijgen we de (geheime) sexmovies (a la Paris) en pics (a la Britney Spears) te zien?
Ik geloof niet dat je daar nu nog altijd naar kijkt. Na een tijdje ga je toch ook gewoon op de automatische piloot op Ja drukken?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn hendig sjieke j100i van sony lollerson gaat zo
1. stuur SMS naar-persoon-
2. bevestiging sturen naar-persoon-
3.weet u zeker day u dit bericht wilt sturen naar -persoon-
erg handig als je een fout maakt
En waarom zou ze dat nou doen, euhm... euhm... omdat ze je niet vertrouwd misschien? En dan haar een bitch noemen terwijl je zelf de klootzak bent die zo'n meisje bedriegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
belt ze gewoon eerst iemand anders op die niets van die sms wist en dan pas mij zooo gaar gewoon.![]()
Je moet gewoon geen andere meisjes zoenen, zeker als je te incompetent bent om een SMSje naar de juiste persoon te sturen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Wahahaha. Wat ben jij een LUL, TS. Je VRAAGT er toch ook gewoon om.
Bouw eerst eens een relatie op en bekijk dan of ze er tegen kan dat jij eens een andere chick vasthoudt en aflikt. Dat opbouwen duurt ff "iets" langer dan 3 maanden.
Je hebt het dus gewoon verdiend en daar zul je het mee moeten doen. Je begon de relatie al met een leugen en die kwam uit. Logisch dat zij er niet in trapt.
Of je doet gewoon geen dingen waardoor anderen voor je moeten liegen he.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een nepvrienden heb jij!![]()
Wat is er gebeurd met "Ik was even op het toilet, ik heb niets gezien."? Dumpen die vrienden, losers die jou erbij lappen kun je maar beter kwijt zijn.
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Of je doet gewoon geen dingen waardoor anderen voor je moeten liegen he.
hoezo? een andermans ongeluk is jou geluk dus...quote:
ik heb nooit een fotoboek aangemaakt kneus.als je toch nog twijfelt stuur je vriendin of je zus dan bewijs ik het even.quote:
qua vermaak danquote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoezo? een andermans ongeluk is jou geluk dus...![]()
tenzij het een ontzettend lekker wijf is, dan is ie juist slim!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat staat voorop natuurlijk, hij had nooit vreemd moeten gaan.![]()
Maar die nepvriend van hem die hem lafhartig heeft verraden en zometeen ook de troostende schouder gaat bieden aan zijn verdrietige ex deugt ook niet!![]()
Oei ..... stoere praatquote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb nooit een fotoboek aangemaakt kneus.als je toch nog twijfelt stuur je vriendin of je zus dan bewijs ik het even.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Mojave het volgende:
Ja ik vind het ook oprecht kut voor je... ook omdat dit te herkenbaar is.
waarvoor hij geen vriendin heeft om hem in te stoppen.quote:
dat had ik gister al gezegd. ze wist dat er niemand bij me was en dat ik na haar ook zo naar bed zou gaan. ik had geeneens tijd om een smoes te verzinnen, ze had al gelijk dat nummer van 1 van mn stapmaten gebeld..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef Sjibble het volgende:
pwnd
Je kan gewoon ff niks zeggen enzo, alsof je nergens van weet. Als ze er over begint zeg je van "ooooooo, kan best zijn dat het een maat van me was, die wou een sms sturen naar een maat van me, dus deed ie het op mijn mobiel (mocht), maar wss tikte hij 1x teveel en ging ie naar jou
Maar hij kwam dus gewoon niet van mij en zou ook naar iemand anders toe gestuurd worden.
DOne
eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Mojave het volgende:
Ja ik vind het ook oprecht kut voor je... ook omdat dit te herkenbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |